Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין להחליף את מכונת התספורת שברשותי (פיליפס בת 11 שנה שנשמעת כמו טרקטור ומתקשה לגלת את השיער :?).

מאחר ואני מגלח את הראש ולא משקיע בעיצוב מיוחד, מגוון הסכינים לא ממש משנה לי.

נראה לי שכן כדאי להשקיע במכונה נטענת.

 

כרגע, האופציה שהכי קורצת לי היא זו: http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=8153

הביקורות עליה מצויינות.

 

יש למישהו ניסיון איתה? או המלצה למכונה טובה אחרת באותו סדר גודל של מחיר?

 

תודה.

פורסם

אם אתה רוצה מכונת תספורת לטווח ארוך: ממליץ בחום על מכונה מתוצרת התאגיד WAHL-MOSER. הן אולי יקרות יחסית לפיליפס, אך בעלות תמורה מצויינת ואמינות גבוהה (מיוצרות בארה"ב/ גרמניה). החיסרון- רובן בחיבור ישיר לחשמל, והנטענות יקרות.

לגבי ההשקעה במכונה נטענת, אם התרגלת למכונה בחיבור לחשמל ולא היתה לך בעיה עם זה- עדיף שתישאר עם מכונה בחיבור ישיר לחשמל: המכונה תהיה יותר חזקה ויעילה, פחות בעייתית (תקלות), תשמור על סל"ד מנוע גבוה וקבוע יותר (מנוע על סוללות לרוב גם יותר עדין ופחות מתאים לפעולה ארוכה).

 

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מה התקציב שלך למכונה?

 

אם אתה מחפש מכונה שתעשה את העבודה כמו שצריך, שלא תצטרך לעבור הרבה פעמים על כל הראש המחיר יהיה יותר גבוה משמעותית מהפיליפס שנתת קישור אליה.

 

ממליץ בחום על moser, יש להם מכונות סוסות עבודה, אמינות, ועושות את העבודה על הצד הטוב ביותר!

 

 

סביב ה600-700 ש"ח למכונה נטענת איכותית.

Got To love It

פורסם

יש לי את המכונת תספורת הזאת פנסוניק שבקישור שצירפת.

אצלי היא כבר למעלה משנה והיא עושה את העבודה די טוב ובמיוחד במחיר הזה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

תודה על התגובות :wink:

 

לגבי החיבור לחשמל - אני מניח שאפשר לוותר על אופצית הטעינה. תאכלס, מעולם לא השתמשתי באופציה של הסוללה.

לגבי התקציב - אפשר להצפין קצת אבל אין מצב שאני אתקרב בכלל למשהו שעולה 600 שקלים. מקסימום - 300 שקלים.

 

המכונה שיש לי כיום (פיליפס) באמת בעלת מנוע חלש וגם כאשר היא מחוברת לחשמל, צריך לעבור מס' פעמים על כל נקודה ולפעמים היא מתקשה לגלח אזור מסויים.

 

בקיצור, אני מבין שכדאי לוותר על אופצית הטעינה.

נו שויין, נתחיל לחפש מחדש. יש למישהו משהו ספציפי שיכול להתאים?

פורסם
תודה על התגובות :wink:

 

לגבי החיבור לחשמל - אני מניח שאפשר לוותר על אופצית הטעינה. תאכלס, מעולם לא השתמשתי באופציה של הסוללה.

לגבי התקציב - אפשר להצפין קצת אבל אין מצב שאני אתקרב בכלל למשהו שעולה 600 שקלים. מקסימום - 300 שקלים.

 

המכונה שיש לי כיום (פיליפס) באמת בעלת מנוע חלש וגם כאשר היא מחוברת לחשמל, צריך לעבור מס' פעמים על כל נקודה ולפעמים היא מתקשה לגלח אזור מסויים.

בקיצור, אני מבין שכדאי לוותר על אופצית הטעינה.

נו שויין, נתחיל לחפש מחדש. יש למישהו משהו ספציפי שיכול להתאים?

 

 

 

המכונות הטובות של moser יפתרו לך את הנושא הזה.

אני מאמין שפעם בשבועיים לפחות אתה מקצץ, אתה צריך מכונה אמינה.

 

המכונות האלו שעולות 150-200 שקל מחזיקות תקופה מאוד קצרה, האיכות מוצר ירודה.

עבדתי גם עם המכונות הזולות וגם עם היקרות יותר, ואני יכול להגיד לך במאה אחוז שמכונות היקרות שוות את ההשקעה!

 

אני אומנם לא עושה קרחת, אבל יצא לי לספר "פעם או פעמיים" אנשים אחרים.

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=20804

 

זאת, סוס עבודה! אתה לא תאמין להבדל בין שאר המכונות.

יש לי את היחידה הזאת הקטנה לזקן, כבר שנתיים ובאמת שהיא מדהימה! שקטה מאוד, מספיק לעבור פעם אחת וזהו.

Got To love It

פורסם

שים לב לזה.

 

זה נמצא ממש מתחת למכונה בקישור שנתת.

באורך פלא, גם המכונה שלי החליטה שהיא מפסיקה לעבוד. באמצע העבודה!! :evil: :evil:

נאלצתי לגלח את הראש.

 

האם גם המכונה הפשוטה והזולה הזאת של MOSER, תעשה את העבודה?

 

תודה.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

בן ה - המכונה שיש לי כיום עלתה בזמנו מאתיים ומשהו שקלים. בשנים הראשונות הייתי מאוד מרוצה ממנה כך שאני לא מסכים איתך שכל המכונות הזולות מחזיקות תקופה קצרה (11 שנה והיא עדיין עובדת. אני מאמין שאם הייתי משמן אותה מדי פעם היא הייתה במצב הרבה יותר טוב. תאכלס, 11 שנה בלי טיפת שמן :roll:)

 

בכל מקרה, כפי שאמרתי, אין שום סיכוי שאני אשקיע מעל 500 שקלים במכונה.

אבל תודה על ההמלצה :wink:

 

יש למישהו המלצה למכונה ספציפית במחיר יותר עממי?

פורסם

2 הצעות על WAHL:

1. המקצועית.

2. העממית.

 

שתיהן מעולות ביחס למחיר. הכי טוב שתתקשר למספר השירות של האתר- בעל המקום מתברר כאדם שבאמת מבין בתחום ויודע לכוון את האדם למכונה המתאימה לו מבחינת תקציב/ ייעוד ותוך התחשבות בהיסטוריה של הלקוח- המכונות שהיו לו בעבר (מוסר זה סגנון שונה מוואל).

גילוי נאות: הזמנתי אצלו מכונה לפני מס' ימים והתייעצתי איתו אחרי שהוואל שלנו התחילה להראות סימני עייפות- קשישה בת 30 שנה (ללא שימון).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
בן ה - המכונה שיש לי כיום עלתה בזמנו מאתיים ומשהו שקלים. בשנים הראשונות הייתי מאוד מרוצה ממנה כך שאני לא מסכים איתך שכל המכונות הזולות מחזיקות תקופה קצרה (11 שנה והיא עדיין עובדת. אני מאמין שאם הייתי משמן אותה מדי פעם היא הייתה במצב הרבה יותר טוב. תאכלס, 11 שנה בלי טיפת שמן :roll:)

 

בכל מקרה, כפי שאמרתי, אין שום סיכוי שאני אשקיע מעל 500 שקלים במכונה.

אבל תודה על ההמלצה :wink:

 

יש למישהו המלצה למכונה ספציפית במחיר יותר עממי?

 

 

אני רק אחדד לך, המכונה שקנית פעם ב200 שקל היתה מצויינת, המכונה שתקנה היום ב200 שקל היא זבל סיני!

 

אחרי שתקנה אחת כזאת, ותבין שעשית טעות זאת תהיה עוד הוצאה מיותרת.

 

אני לא נכנס לכיס, שלא תבין לא נכון! פשוט תמיד עדיף להשקיע פעם אחת לתקופה כזאת כמו שאתה אומר של 10

 

שנים מאשר כל 3 שנים להחליף ובסוף יוצא אותו הכסף.

Got To love It

פורסם

תשמע: אני לא בטוח עם המכונה שיש לי כיום יוצרה בסין (אני צריך לבדוק. כרגע אני בעבודה) אבל לא נראה לי שיש הבדל באיכות של מוצרים שיוצרו אז בסין מול המוצרים של היום.

 

בכל מקרה, אני אעלה את רף המחיר קצת גבוה יותר אבל ניתקלתי כבר במכונות זולות שעושות עבודה טובה אז לא נראה לי שאני אגיע לכיוון של +500 שקלים.

פורסם

התכוונתי שמכונה שהיום אתה קונה ב200 שקל מיוצרת בסין.

 

אני משער שהמכונה שלך מלפני 11 שנה לא יוצרה בסין לכן היא עבדה כל כך הרבה.

 

בגלל זה כתבתי שמכונה שהיום עולה 200 זאת לא אותה מכונה שקנית פעם בסכום הזה.

Got To love It

פורסם

אחרי שהיה לי קצת נסיון עם מכונות זולות, החלטתי לקנות אחת יקרה יותר.

קניתי את הפנסוניק ER1511 ואני מרוצה עד השמיים, היא נטענת ויכולה לעבוד גם עם כבל החשמל במידה ונגמרת הסוללה, מה שבחיים לא קרה לי. והלהבים שלה בטכנולוגיה חדישה, חשבתי בהתחלה שזה שטות, אבל זה עובר דרך השיער בצורה מושלמת, לא נתקע, לא עוצר, לא מאט, כלום, כאילו השיעור לא מזיז לו בכלל. ואם תהיתם יש לי שיער מאוד סמיך, המכונה הקודמת היתה מתאמצת.

בקיצור אני ממליץ, אבל זה מעבר לתקציב שלך.

http://www.ninja-polo.com/index.php/panasonic-er1511.html

פורסם

יש לי בידיוק אותה מכונה כבר מעל שנה, נקנתה בהמלצה של חבר שיש לו אותה כבר כשנה וחצי ועוד עובדת כרגיל, אחלה מכונה שקטה מאוד הבטריה מספיקב להרבה זמן, והיא עמדה במשימה של לספר את המסייעת של גדוד לביא בכפיר, אז היא אחלה מכונה. 

×
×
  • תוכן חדש...