Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין בחוות דעת על הונדה ג'אז 1.2 ידנית.

על הנייר המנוע נראה חלש למרכב כזה כבד (1050 ק"ג) ואני מעוניין לשמוע חוות דעת ממישהו שמכיר או נסע עליו.

 

במיוחד הייתי רוצה לדעת אם הרכב מסוגל לנסוע באיזור הררי עם מזגן פועל בצורה מספקת או שהוא הופך עגלה

כמו כן נוחות נסיעה, בידוד רעשים, צריכת דלק בפועל וכו'

 

תודה

טל.

פורסם

גיסתי נוסעת בקו לוד-מודעין מדי יום. גם 5 מבוגרים ומזוודות מנתב"ג למודעין היא מסוגלת להוביל בלי בעיה.

לא יודע מה זה אומר לגביך, כי למונח "צורה מספקת" יש פרשנות רחבה מדי.

תצרוכת הדלק 1:12-13 בתנאים הנ"ל.

פורסם

האמת שאני נוסע לרוב לבד או עם עוד מישהו. במקרה הממש רע 2 אנשים. השאלה היא אם אני גר בירושלים האם הרכב מספיק חזק בנסיעה עם מזגן דולק. מספיק חזק זה אומר שאני לא מחפש להגיע ראשון בין הרמזורים אבל שיהיה קצב התקדמות הגיוני.

אני שואל כיוון שנתון המומנט של המנוע הזה נראה לא מזהיר במיוחד.

 

חוץ מזה לגבי נוחות? האם נסעת ברכב ? הוא נח לנהיגה? יש לי נסיעות רבות על קו ירושלים-חולון.

 

לגבי צריכת הדלק שציינת זו הצריכה בנסיעה עם חמשת האנשים והמזוודות או שזו צריכה ממוצעת של גיסתך ?

טל.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מתנצל על ההקפצה, אבל איזה רכב כן היית לוקח לקו דומה לנ"ל (ירושלים - מרכז, 5 ימים בשבוע)?

כיוון אחד הוא ג'אז היברידית (חדשה), כיוון שני (שונה לגמרי) הוא i20 1.4 אוטו'.

 

אשמח לשמוע...

פורסם
מתנצל על ההקפצה, אבל איזה רכב כן היית לוקח לקו דומה לנ"ל (ירושלים - מרכז, 5 ימים בשבוע)?

כיוון אחד הוא ג'אז היברידית (חדשה), כיוון שני (שונה לגמרי) הוא i20 1.4 אוטו'.

 

אשמח לשמוע...

 

אישית לא רואה טעם לשלם כ50K יותר על גאז' היברידית כאשר ב70K יש לך אופציות מעולות כמו סקודה פאביה 1.4 ורנו קליאו 1.2, שניהם יספקו לכך אותה נוחות ואיכות כמו ההונדה.

עד כמה שההונדה הנ"ל שומרת טוב על ערכה היא לא תחזיר לך כ50K הפרש במעמד המכירה.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
אישית לא רואה טעם לשלם כ50K יותר על גאז' היברידית כאשר ב70K יש לך אופציות מעולות כמו סקודה פאביה 1.4 ורנו קליאו 1.2, שניהם יספקו לכך אותה נוחות ואיכות כמו ההונדה.

עד כמה שההונדה הנ"ל שומרת טוב על ערכה היא לא תחזיר לך כ50K הפרש במעמד המכירה.

אבל רכבים שציינתה הם עם תיבת הילוכים ידנית...

×
×
  • תוכן חדש...