Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאמור בכותרת, מדובר באייפון חדש מחברת פלאפון 16G זיכרון בצבע שחור.

מגיע גם כל מה שיש בקופסא ובנוסף כיסוי שמקבלים בחברה (שווה, עולה 20 שקל :lol:)

השליח הביא לי אותו ביום חמישי מה שאומר אחריות לשנה מלאה פחות 3 ימים.

או:

אייפון 3GS 16G בצבע שחור בן פחות משנה במצב מדהים.

כל חייו הקצרים תמיד עם מגן מסך וכיסויים.

לא זכורה לי אפילו נפילה אחת שלו!

נקנה מחברת פלאפון ולא נעול וכל השטויות האלו.

היה בשימוש שלי למשך חצי שנה וב5 חודשים האחרונים עבר לאישתי.

אם זה חשוב לקונה אני בטוח שאם אני אחפש טוב אני אמצא את הקופסא המקורית שלו.

 

לה לא אכפת האם להמשיך איתו או לקבל את האייפון 4 ושאני אמכור את ה3GS ככה שאחד מהמכשירים יוצא למכירה.

 

 

מי שמעוניין אני יותר מאשמח שיציע מחיר (הוגן) בה"פ על אחד מהמכשירים.

אם אני לא אקבל הצעה הוגנת אני ישאיר את המכשיר בבית למקרה חירום או שייתן אותו לאחי מתנה, לא לחוץ למכור אז נא לא להציע הצעות של "אח שלי גיבור 100 שקל ואני בא לקחת עכשיו" כי זה סתם מעצבן.

נא לא להיתקשר ולהציע הצעות כי אין לי זמן להיתעסק עם זה כרגע, תודה רבה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדיין מחכה לקונה אחרי שמישהו רציני לא הסכים לעשות העברת בעלות על שמו :roll:

אפשרות פריסה בכרטיס אשראי (יש לי מכשיר סליקה בבית)

 

בה"פ פרטית בלבד בבקשה, יום מקסים!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני חוזר ומדגיש, נא לא להציע הצעות מגוחכות.

הצעתם הצעה מגוחכת וקיבלתם תשובה מגוחכת לא פחות? כנראה שאתם לא יודעים לקרוא את מה שרשום פה :wink:

×
×
  • תוכן חדש...