Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא רק אלוהים, עכשיו גם אתם יכולים לרכב על בימוטה


RaananC
שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עכשיו למכירה ב-EBAY בימוטה SB3 שנת 1982, מה שאומר שניתן לייבא אותה ארצה כרכב אספנות

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RARE-SELLING-PRIVATE-COLLECTION-/230596419771?pt=US_motorcycles&hash=item35b09e20bb

 

למי שמוכן לחכות עוד 6 שנים אז יש את זה:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bimota-YB4-ei-Not-YB11-YB6-Ducati-Aprilia-Moto-Guzzi-/110661660934?pt=US_motorcycles&hash=item19c3f2f106

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ממש מומחה באופנועי בימוטה אבל מה שכן אני מבין שבימוטה השתמשו כאן במנוע של ה GS 1000 האגדי של סוזוקי. לא סתם ה GS 1000 E\L נחשבים לאבי אופנועי הספורט המודרניים. אם הייתי קונה את האופנוע בשביל להרגיש את המנוע מפמפם הייתי כבר מעדיף לקנות את ה GS 1000 של סוזוקי בצורתו המקורית. המחיר גם הוא בהתאם. באזור ה 3000 דולר גג לאופנוע שנראה חדש מהחנות או מינימום של 500 דולר לאופנוע שנראה כאילו הביאו אותו מהשטחים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו למכירה ב-EBAY בימוטה SB3 שנת 1982, מה שאומר שניתן לייבא אותה ארצה כרכב אספנות

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RARE-SELLING-PRIVATE-COLLECTION-/230596419771?pt=US_motorcycles&hash=item35b09e20bb

 

למי שמוכן לחכות עוד 6 שנים אז יש את זה:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bimota-YB4-ei-Not-YB11-YB6-Ducati-Aprilia-Moto-Guzzi-/110661660934?pt=US_motorcycles&hash=item19c3f2f106

1982 - רק בינואר 2012 ניתן ליבא זאת.

6 שנים - האייטם הוסר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1982 - רק בינואר 2012 ניתן ליבא זאת.

6 שנים - האייטם הוסר.

 

נכון ב-2012 הוא יכול לעלות על הכביש אבל ניתן להביא אותו שנה לפני.

 

לגבי האייטם השני, זה היה בימוטה YB4 שנת 88. הוסר כי כנראה שנמכר מקומית ולא דרך EBAY.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ממש מומחה באופנועי בימוטה אבל מה שכן אני מבין שבימוטה השתמשו כאן במנוע של ה GS 1000 האגדי של סוזוקי. לא סתם ה GS 1000 E\L נחשבים לאבי אופנועי הספורט המודרניים. אם הייתי קונה את האופנוע בשביל להרגיש את המנוע מפמפם הייתי כבר מעדיף לקנות את ה GS 1000 של סוזוקי בצורתו המקורית. המחיר גם הוא בהתאם. באזור ה 3000 דולר גג לאופנוע שנראה חדש מהחנות או מינימום של 500 דולר לאופנוע שנראה כאילו הביאו אותו מהשטחים.

 

SB3 נמצא בערך 3 ליגות מעל ה GS1000. לבימוטה יש שלדה ומתלים שמאפשרים לפנות הרבה יותר מהר ממה ששלדת הספגטי של הסוזוקי מאפשרת. אופנוע עשוי מסך החלקים ולא רק ממנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני

מעט מאד רוכבים (חיים) ידעו לנצל את השילדה והיכולת של הבימוטה הזו.

פחות מדי רוכבים ידעו להינות ממנה כאופנוע רכיבה

ואני יכול לחשוב על מעט מאד אנשים שיוכלו להגשים חלום ולהביא אותה לכאן

בקיצור יופי של פנטזיה אבל מומלץ להיתעורר.

אכן לא רק אלוהים יכול, גם שר האוצר שלו.....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני

מעט מאד רוכבים (חיים) ידעו לנצל את השילדה והיכולת של הבימוטה הזו.

פחות מדי רוכבים ידעו להינות ממנה כאופנוע רכיבה

ואני יכול לחשוב על מעט מאד אנשים שיוכלו להגשים חלום ולהביא אותה לכאן

בקיצור יופי של פנטזיה אבל מומלץ להיתעורר.

אכן לא רק אלוהים יכול, גם שר האוצר שלו.....

 

עם הכח והמשקל של מנוע GS1000 המגבלות של השלדה ומתלים יורגשו גם בפניות שיש בכביש ציבורי ברכיבה לא תחרותית. חוץ מזה, אם מישהו מתכוון לרכב לאט, הוא לא צריך מנוע 1000CC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אחת בארץ ....נחה לה בשקט באיזה חניה ...בשנות השמונים היו בימוטות גם עם מנועי קאווסקי ,הונדה ,וימהה [hb/yb/kb]אכן הקדימו את זמנן בנושא שילדה ומתלים,זה היה בזמן שהספגטי היה איטלקי רק שיוצר ביפן...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום מושג והבנה באופנועים, אפילו לא משיכה לדו גלגלי, אבל תמיד המותג בימוטה היה נחשב בעניי למשהוא יחודי שהייתי רוצה לדעת עליו עוד,

מישהוא יכול לספר בקצרה על הייצרן הזה ?

 

תודה

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להתווכח....

 

 

תשמור לעצמך אותה, את אחותה התאומה ואת אחותה שבדיוק השתחררה מכלא נשים לאחר 5 שנים ותשאיר לי את הבימוטה :lol:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום מושג והבנה באופנועים, אפילו לא משיכה לדו גלגלי, אבל תמיד המותג בימוטה היה נחשב בעניי למשהוא יחודי שהייתי רוצה לדעת עליו עוד,

מישהוא יכול לספר בקצרה על הייצרן הזה ?

 

תודה

בגדול, חברה איטלקית שבונה מאמצע שנות ה 70 אופנועי כביש ספורט סביב מנועים של יצרנים אחרים, עם שלדה ומתלים מהטובים שיש. כ"כ גם עושה שיפורי מנוע קלים. מחירים בהתאם.

ההבדל באיכות היה בולט עד סוף שנות ה80 שאז 4 היפניות הגדולות שיפרו בהרבה את השלדות.

יש די הרבה חומר לקריאה ברשת.

 

היו עוד חברות כאלה כמו מרטין, האריס, ריקמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני מספר שנים הייתה אחת 81-82, לא יודע את הדגם באולם תצוגה במוסך בצ'ק פוסט.

אולי שניהם עדיין שם (המוסך והבימוטה)

 

הייתה עוד אחת עם זרועה צידית של איזה בחור מהנדס רכב בחברת משאיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני מספר שנים הייתה אחת 81-82, לא יודע את הדגם באולם תצוגה במוסך בצ'ק פוסט.

אולי שניהם עדיין שם (המוסך והבימוטה)

 

הייתה עוד אחת עם זרועה צידית של איזה בחור מהנדס רכב בחברת משאיות.

יש רק בימוטה אחת בארץ SB-3 מודל 83 והיא לפני שיפוץ.

לגבי האופנוע עם הזרוע הצידית זהו ניקו באקר והוא לא רק יחידי בארץ אלה יחידי בעולם(האופנוע שייך לחבר יקר).

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...