Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

031710_mens-adidas-predator-absolion-ps-trx-tf_bwr_detail.jpg

 

או

 

ronaldinho%20tf.png

 

הנעליים שהיו לי הכי נוחות.

ויחסית החזיקו יפה ל3 פעמים בשבוע.

האדידס היו לי יותר נוחות אגב, גם בגרסת 'דבש' וגם בפקקונים.

אלה הPREDATOR הישנות.

נסה למצוא אותן באיביי אם עדיין מוכרים כאלה, לפני שנה קניתי זוג נוסף בארה"ב ב17 דולר :)

 

עריכה:

ד"א,

אם אתה מעוניין, לפני שעברתי לשחק רק בדשא (אין דברים כאלה!) וקניתי את אלה :

1OIF779ADC.jpg

 

קניתי זוג אדידס במידה 43.3 (9.5 אמריקאי), מדגם QUESTRA TRX TF, אם תרצה אני מוכר ונדבר בפרטי(כמובן שהן חדשות ולא השתמשתי בהן, רק אין קופסא) :

932701.JPG

8)
פורסם

תבדוק גם את פומה

לא זוכר את הדגם, אבל אלו הנעליים שהחזיקו אצלי הכי הרבה זמן, וגם היו הכי נוחות

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אני רק עם אדידס. לאספלט לדעתי לך על סוליית דבש ולא תצטער.

אני ממליץ על דגם פונטרו. באאוטלט של אדידס עולה באזור ה 200 ש"ח.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

מחזק את ההמלצה לגבי nike tiempo , נעל טובה מאוד ואמינה ולמרות שהיא לא יפה כמו כל העיצובים השונים של נייק ואדידס (מרקוריאל וF50 וכו') , ההמלצה שלי היא כזו - לא משנה מה , אם זו נעל לאספלט , תתרחק ממרקוריאל וF50 ודומיהם כמו מאש , אל תתקרב לנעל שאין לה תפירה בחלק העליון , למשל במרקוריאל שהן חלקות אל תקנה זה נקרע תוך יומיים ומשום מה הן גם מחליקות.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
×
×
  • תוכן חדש...