Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמידי יום חמישי בשבוע משתדלים מתניה ואנוכי לקחת יום חופש, להתנתק ממרוץ הקיום היום יומי, ולהקדיש את היום

המיוחד למסעות בעקבות רכבי האספנות ברחבי הארץ , כשגבולות הארץ הם הגבול(לעת עתה).

נשתדל מהיום לפרסם בימי חמישי את שעלה בחכתינו.

נשמח לקבל נקודות ורעיונות לביקור.

 

תמונות מצורפות מהיום:

פורד(מכונה פורד ירדני) 4X4 שהוסב לגרר בפ"ת

שברולט אפאש 10

להתראות בחמישי הבא עם קצת יותר תמונות.

 

מתניה את צביקה אספנות בע"מ

IMAG0202 - עותק.jpg

IMAG0203 - עותק.jpg

צביקה מרגלית

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהלן.

נראה אחלה טיול .

מה הלאה? אתם גם אוספים מידע על הרכבים ?

 

אגב , הבדפורד, זה בדפורד בנזין? אני מכיר אחת כזו באמצע ת"א שאף אחד לא יכול לראות .

בנתיים הבעלים עוד לא משחרר אותה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

צביקה את מתניה ,

ממש מהנה ומנהג חלומי ממש ,

סעו וטיילו ברחבי ישראל ושתפו אותנו לפחות בתמונות מהחוויות בדרכים .

 

עכשיו אני יודע מה אעשה כשאהיה גדול :-)

 

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

בתמונה השמאלית של המשאית האדומה, נראה שיש שם מאחור עוד כמה רכבים מעניינים.

צילמתם גם אותם?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
הטנדר פורד V8 בהודעה השניה צולם ברחובות ?

אחלה טיול :mm_yeah:

 

 

פורד F-100

בארה"ב זהו אחד הרכבים הקלאסיים הנחשקים ביותר.

בעיניי הקווים שלו פשוט מושלמים.

אכן חנה ברחובות, לפחות במשך 8 השנים האחרונות שאני גר בשכונה.

פעם -פעמיים נעלם ליום או יומיים וחזר עם מדבקת טסט. מספר יפה וקצר, נדמה לי שהוא היה 4 ספרות, לא אספנות [!].

הבן שלי כינה אותו 'פומבה' ובטיולים עם העגלה לידו התחילה המטמורפוזה שלי מאופנועים ישנים למכוניות יפות מהעידן שלפני ערמות הפלסטיק המתניידות.

לפני מספר חודשים נעלם ואת מקומו תופס אולדסמוביל קטלס סתמי [יחסית].

 

קיוויתי שהוא נשלח לארה"ב ל- http://www.bobcoauto.com/index800.html לשיפוץ, אבל אני רואה שהוא מצא חניה חדשה במקומותינו.

מקווה בביתו החדש יחזירו את העטרה ליושנה.

 

 

ואם אתם כבר מטיילים, אולי תמצאו לי וויליס נחמד. לאו דווקא פיקאפ עם ארגז הקרוי משום מה במקומותינו 'ארגז טקסס' אלא וואגון, פאנל או קומפקט?

פורסם
הטנדר פורד V8 בהודעה השניה צולם ברחובות ?

אחלה טיול :mm_yeah:

 

זה אכן הטנדר פורד שחנה ברחובות.

הוא נשאר אצל אותם בעלים , שעבר כתובת לישוב בדרום.

הרכב ללא טסט , ולא למכירה

צביקה מרגלית

פורסם
אהלן.

נראה אחלה טיול .

מה הלאה? אתם גם אוספים מידע על הרכבים ?

 

אגב , הבדפורד, זה בדפורד בנזין? אני מכיר אחת כזו באמצע ת"א שאף אחד לא יכול לראות .

בנתיים הבעלים עוד לא משחרר אותה .

 

בדפורד דיזל

צביקה מרגלית

פורסם
יפה לכם צביקה ומתניה הנכם מתכוונים מי אלו המכוניות לנסות לשפץ?

 

מטרת הסיורים בעקבות הרכבים אינה למצוא מכוניות למכירה , אלא לראות , להינות ולשתף את המשתמשים בפורום בהנאתינו.

ובמידת האפשר לסייע לאנשים בעלי רכבי אספנות בפתרון בעיות ואיתור חלפים.

אין פה כל פירסום למטרת קניה\מכירה. לכך נועד שירשור אחר.

צביקה מרגלית

פורסם
פורד F-100

בארה"ב זהו אחד הרכבים הקלאסיים הנחשקים ביותר.

בעיניי הקווים שלו פשוט מושלמים.

אכן חנה ברחובות, לפחות במשך 8 השנים האחרונות שאני גר בשכונה.

פעם -פעמיים נעלם ליום או יומיים וחזר עם מדבקת טסט. מספר יפה וקצר, נדמה לי שהוא היה 4 ספרות, לא אספנות [!].

 

זה אכן הטנדר פורד שחנה ברחובות.

הוא נשאר אצל אותם בעלים , שעבר כתובת לישוב בדרום.

הרכב ללא טסט , ולא למכירה

 

הרכב הזה נמצא באותו רחוב\שכונה ברחובות כבר שנים רבות. לדעתי נראה נהדר ללא שיפוץ. פשוט אין צורך :-)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

10.2.11

עבר שבוע , וכהרגלינו בקודש, במסע חמישי חופשי.

 

התחלנו את היום החורפי , בבקור אצל חבר מועדון ה - 5 שמצוי בהליכי שיפוץ של לארק סטודיבייקר.

 

מצורפות תמונות ממה שניתן לחשוף.

IMAG0219.jpg

IMAG0213.jpg

IMAG0217.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

בהמשך מסעינו להיום , נתקלנו בטנדר דודג' מתחילת שנות ה- 50

 

ובאופן מקרי ביותר , מצאנו בתוך ויטרינה , רכב פרטי דגם סטנדרד ואנגרד

IMAG0223.jpg

IMAG0230.jpg

צביקה מרגלית


×
×
  • תוכן חדש...