Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 421
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

עדיין מתגעגע...    

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו הוא דומה לשלי, רק קצת יותר גדול.

BMW R75/6 1976 מקסים לאחר שיפוץ, AUDI 100 GL 1974 בתחילת שיפוץ ופיאסטה MKII 1986 יפה.

פורסם

לדאבוני אין עדיין מועד, מחכים לאירוע כדי שתהיה סיבה.

BMW R75/6 1976 מקסים לאחר שיפוץ, AUDI 100 GL 1974 בתחילת שיפוץ ופיאסטה MKII 1986 יפה.

פורסם

כל השבוע חיכינו ליום שישי לראות אינדיאנים זקנים בטבע, זה שהטבע מרוחק משדות הציד שלנו לא ממש

הפחיד את הלוחם הזקן ואותי, החום דווקא כן, אז קבענו עם שודד אמיץ וקיפוד לצאת צפונה למפגש אינדיאנים

וקאובויים, לא לוקחים שבויים.

 

ראשונים פגשנו בינון ויותם שנכנעו ללא תנאים:

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713003_zpsd606cc9e.jpg

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713008_zpsbde99fdf.jpg

 

אח"כ חיכינו לקיפוד:

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713005_zps62252365.jpg

 

המפלץ השתעמם והחליט לדגמן צמיג חדש:

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713005_zps62252365.jpg

 

כשראינו שהקיפוד לא מגיע החלטנו להמשיך ומהר:

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713015_zps680d9c13.jpg

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713042_zpsd19f24dc.jpg

 

כביש 6 נבחר בדיוק בגלל הסיבה הזו ומחסור במצלמות מהירות נבזיות, על כביש 6 עצמו לא בא לי לדבר, עשיתי הכל

לסיים אותו מהר.

 

כבר בכניסה לזיכרון יעקב פגשנו חברים חדשים:

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713036_zps7296a3f5.jpg

 

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713029_zps560c88ee.jpg

 

והגענו למקום בקלות:

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713050_zpsbd7f4b62.jpg

 

שם מצאנו אותם, את הלוחמים המיוחדים והאמתיים:

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713058_zpse9698230.jpg

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713053_zps774a5e5f.jpg

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713052_zps8de6bfdc.jpg

 

נעולים במיטב המחלצות ובבגדי יוקרה:

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713077_zpsa3dfdb14.jpg

 

אחים לנשק:

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713074_zps7f28753a.jpg

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713071_zps5bfb6073.jpg

 

ואורחים לרגע:

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713086_zpsaa18f85d.jpg

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713088_zpsaca176b6.jpg

 

משונים יותר או משונים פחות:

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713087_zpsa2597c1a.jpg

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713084_zps4c25503b.jpg

 

היה מהכל אבל בעיקר פגשנו חברים, כאלה שלא נפגשים איתם כל הזמן רק באירועים מאד חגיגיים.

 

המפלץ התלונן שחם לו והוא רעב ובעצם הגיע הזמן לצאת לדרך ואם כל הכבוד לנו ולשטויות הוא רוצה כבר לתפוס

אויר....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

...עוד רגע הבטחתי לו והלכתי לצלם מכוניות מאד מיוחדות:

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713063_zps488b22c1.jpg

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713065_zpsb96c98e2.jpg

 

5D905D505DD05D405D005D905E005D305D905D005DF019713067_zps54dc1e7f.jpg

 

אח"כ קיבלנו מתנה מיוחדת מיונה, חולצה נהדרת עם תמונות של המפלץ מדפסות עליה, שכחנו לצלם, יצאנו דרך כביש 4

העמוס במצלמות לאוכל צהריים, ריח הבשר עלה כבר בכניסה למושב, ואירוח כזה אני לא זוכר כבר המון זמן,

המטעמים שיצאו מתחת ידיו של עופר נערמו בצלחות ובשולחן המלך, שהכינה טלי היו כמויות שלא היו מביישות שולחן

אבירים, והיו גם פירות פסיפלורה היו כי גמרתי כמעט את כולם...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

...החלטות מטומטמות, לפעמים האהבה ההרגל חוסר הרצון לוותר לעצמך מביא אותך לקבל החלטה שגויה.

כבר כמה ימים שיד ימין שלי כואבת, לא משהו רציני אבל מספיק בכדי להשבית אותי מביצוע פעולות מסוימות.

זה התחיל כששלחתי יד לכלי הסוכר והרגשתי כאב חד בכתף, והמשיך כשהיה לי קושי לפשוט חולצה.

כשונא טיפולים רפואיים מושבע חשבתי שהעניין יעבור מעצמו, ואפילו רכבתי בשישי למפגש למרות הכאבים.

שבת בבוקר בלי רמז לבאות יצאתי לעבודה רכוב על המפלץ הנאמן, כל פעולה פשוטה לקחה לי כפול זמן,

אבל בשעות כאלה בשבת בבוקר קשה לי לוותר על הרכיבה.

כמה ק"מ אחרי הבית הבנתי את הטעות, יד ימין בקושי תפקדה לחיצה על הבלם עלתה לי בדמעות, דווקא

צידוד הכידון היה סביר, זה לא שלא רכבתי בעבר פצוע או עם כאבים, אבל הפעם הסיוט היה חזק.

המפלץ היה המום מחוסר התפקוד שלי, רכבתי כמו על ביצים והרגשתי כמו חביתה, רבע השעה הרגילה

נמתחה לעשרים דקות של סבל עד לעבודה.

כשהגעתי העליתי בקושי את המפלץ על ג'ק האמצע וירדתי לבור, לפשוט את המעיל כבר נזקקתי לעזרה.

כמו שזה נראה עכשיו עוד היום אבקר במיון, הפעם ייקחו אותי ברכב...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

כמו שאמר המשורר: פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

 

רפואה שלמה:lol:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
נשמע לי כגיד קרוע... עסק ביש. קרה לי ולאחדים מידידי הטובים ביותר. עכשיו אתה זקוק להרבה סבלנות.

 

מקווה שזו רק דלקת, לא עשיתי כלום בכדי לקרוע גיד...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רפואה שלמה

אני מאמין שהבעיה מקומית ותחלוף במהרה. שוב לאיתנך בהקדם.

(עצה קטנה , תשתדל להפחית בשליחת היד לכלי הסוכר .)

הרבה בריאות

בברכה אריק

פורסם

נו, ואני כבר חששתי שזה רציני.........

 

סתאאאם, תרגיש טוב ידידי, ואל תשכח שאנחנו בדיוק כמו הכלים שלנו, שמורים ומטופחים אבל לא בדיוק צעירים....גם לנו יש חריקות קלות פה ושם, בדיוק כמו להם.

 

רפואה שלמה ושיהיה שבוע טוב ובשורות טובות.

 

שלומי

פורסם
כמו שאמר המשורר: פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

 

רפואה שלמה:lol:

 

רפואה שלמה

אני מאמין שהבעיה מקומית ותחלוף במהרה. שוב לאיתנך בהקדם.

(עצה קטנה , תשתדל להפחית בשליחת היד לכלי הסוכר .)

הרבה בריאות

בברכה אריק

 

נו, ואני כבר חששתי שזה רציני.........

 

סתאאאם, תרגיש טוב ידידי, ואל תשכח שאנחנו בדיוק כמו הכלים שלנו, שמורים ומטופחים אבל לא בדיוק צעירים....גם לנו יש חריקות קלות פה ושם, בדיוק כמו להם.

 

רפואה שלמה ושיהיה שבוע טוב ובשורות טובות.

 

שלומי

 

תודה לכל אלה שדאגו לשלומי מעל דפי הפרום, בעלפה ובפרטי. -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...