Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לקרוב משפחה שלי מיצובישי לנסר 2008 אוטומטית. לאחרונה המצת לא עובד, אי אפשר להטעין מכשירים דרכו.

האם יכול להיות שמדובר בנתיך , אם כן מישהו יודע איפה הוא נמצא בדיוק?

 

תודה מראש

פורסם

מצאתי את מיקום הנתיך, הוא נשרף, החלפתי בחדש , השאלה היא כך: הנתיך המקורי הוא של 15A, החלפתי אותו באחד של 10A כי זה מה שהיה לי... האם זה משנה בהרבה ? משתמשים בשקע המצית רק לטעינת טלפון נייד / GPS ..

בוא נניח ומשתמשים גם בהפעלת המצית עצמו.. האם הנתיך יכול להישרף עקב כך?

 

תודה

פורסם

משנה מאוד.

בדרך כלל, הפיוז אינו שייך למצית בלבד, אלא לעוד צרכני זרם.

תבדוק על הכיסוי הפלסטי של תושבת הפיוזים. בדרך כלל מסומן עליה (או בספר הרכב) על מה אחראי כל פיוז.

פורסם
משנה מאוד.

בדרך כלל, הפיוז אינו שייך למצית בלבד, אלא לעוד צרכני זרם.

תבדוק על הכיסוי הפלסטי של תושבת הפיוזים. בדרך כלל מסומן עליה (או בספר הרכב) על מה אחראי כל פיוז.

 

 

הפיוז שייך רק למצית, בדקתי בספר הרכב, הנתיכים ממוספרים בסכימה, התפקיד של כל נתיך ממוספר מופיע בטבלה. ונתיך זה אחראי רק למצת

×
×
  • תוכן חדש...