Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצבר תקין לגמרי מכיוון שהיו לי בעיות מצבר בעבר והפעם זה לא זה.

שנכנסתי לאוטו אחרי שפתחתי עם השלט, שני החיצים הירוקים הבהבו לכמה שניות (כפתור הנורות אזהרה לא היה לחוץ או משהו)

זה קורה הרבה לאחרונה, כלומר שאני בא להניע ואין שום דבר אין אפילו סטרטר, מנסה שוב, ופתאום מניע. אבל הפעם היו את החיצים הירוקים שהבהבו, והמנוע עושה חצי סיבוב מפסיק ואז רק שומעים תקתוקים מהכפתורים שפותחים את הדלתות

אני אישית חושד שזה הסטרטר או האימובילייזר

מה דעתם ?

אשמח לעזרה, אני תקוע :cry:

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

לפי תאורך, כנראה שזה בכל זאת בגלל מצבר חלש או מגע שלו שאינו טוב.

באם אכן המצבר חלש צריך גם לבדוק את טעינת האלטרנטור שהיא תקינה ואת עוצמת זליגת הזרם, כשכל צרכני החשמל כבויים, כדי לוודא שהיא לא גבוהה מדי ופורקת את המצבר.

בברכה - רפי לין

פורסם
לפי תאורך, כנראה שזה בכל זאת בגלל מצבר חלש או מגע שלו שאינו טוב.

באם אכן המצבר חלש צריך גם לבדוק את טעינת האלטרנטור שהיא תקינה ואת עוצמת זליגת הזרם, כשכל צרכני החשמל כבויים, כדי לוודא שהיא לא גבוהה מדי ופורקת את המצבר.

בברכה - רפי לין

 

כמו תמיד אתה צודק רפי.

אבא שלי בדק את המצבר וראינו שהוא מספק 11 וולט (לא אמפר), זה אומר שהמצבר חלש והבעיה באמת שמה ?

פעמים קודמות שהיו לי בעיות כאלה נבדקה זליגת מתח ולא נמצאה.

לאחרונה אני נוסע איתו פעמיים בשבוע דרך איילון מראשון לבת ים בשביל לימודים, אולי בגלל זה הסיפור ?

למרות שקשה לי להאמין שרכב שהמערכת חשמל שלו תקינה, למרות שנוסע פעמיים בשבוע 20 דקות בדרך בין עירונית, יפרוק את המצבר.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

עוד שאלה

 

מישהו יודע האם לאחר פתיחת הרכב שני החצים הירוקים בלוח שעונים (של האיתות/אזהרה) מהבהבים ביחד ל20 שניות ערך, זה אומר שהרכב בא להגיד לי שהוא זיהה תקלה כלשהי ?

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

בזמן נסיעה, כל מערכות החשמל הרגילות ברכב מוזנות מהאלטרנטור והוא גם מספק עוד זרם לטעינת המצבר.

כשתפוקת זרם האלטרנטור נמוכה, בעמידה בסרק, ופועלים הרבה צרכני חשמל אז יש גם צריכת זרם מהמצבר.

אם מותקנות מערכות חשמל נוספות שצורכות זרם רב (מע' הגברה, מכשירי קשר, פנסי גג כמשטרה, אמבולנסים וכו') אז

ברוב המקרים מוחלף האלטרנטור לאחר בעל תפוקת זרם גבוהה יותר שגם מתחילה בסבובי מנוע נמוכים יותר.

דרך אגב, אני לא תמיד צודק.

בברכה - רפי לין

פורסם
בזמן נסיעה, כל מערכות החשמל הרגילות ברכב מוזנות מהאלטרנטור והוא גם מספק עוד זרם לטעינת המצבר.

כשתפוקת זרם האלטרנטור נמוכה, בעמידה בסרק, ופועלים הרבה צרכני חשמל אז יש גם צריכת זרם מהמצבר.

אם מותקנות מערכות חשמל נוספות שצורכות זרם רב (מע' הגברה, מכשירי קשר, פנסי גג כמשטרה, אמבולנסים וכו') אז

ברוב המקרים מוחלף האלטרנטור לאחר בעל תפוקת זרם גבוהה יותר שגם מתחילה בסבובי מנוע נמוכים יותר.

דרך אגב, אני לא תמיד צודק.

בברכה - רפי לין

ערב טוב רפי...

לפי ההיתרשמות שלי מהתגובה הנ"ל והמסקנות שאני יכול להסיק ממה שנאמר פה זאת אומרת שברגע שהרכב הונע ניתן לנתק מצבר והרכב ימשיך לעבוד כרגיל וכל זאת תלוי כמובן בסיבובי מנוע בטורים גבוהים?

:)
×
×
  • תוכן חדש...