Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סמבוסק תרד לגבי מטען לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש לי מטען ל GPS שהוא רק לאוטו מטעין

ואני רוצה שתהיה לי בטריה במהלך היום. ז"א שאני רוצה להטעין את הGPS בבית

אבל לא מצאתי מטען כזה שמתחבר לחשמל אלא רק למצת

יש איזשהו מתאם שאפשר לשים לו ואז יהיה ניתן להטעין את המכשיר גם בבית? או שאין חיה כזאת?

פורסם

מכשי ה-GPS הגיע ללא מטען?

איזה סוג חיבור הטענה יש לו? אפשר לטעון מכשירים בעלי חיבור mini USB עם מטען בעל חיבור כזה - כגון המטענים של מוטורולה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מכשי ה-GPS הגיע ללא מטען?

איזה סוג חיבור הטענה יש לו? אפשר לטעון מכשירים בעלי חיבור mini USB עם מטען בעל חיבור כזה - כגון המטענים של מוטורולה.

יש לו חיבור הטענה בדיוק כמו ההרדיסקים הניידים שמתחברים למחשב. וכמו מצלמות דיגיטליות למיניהם. ומצידו השני חיבור רגיל של מצת כומבן

פורסם
יש לו חיבור הטענה בדיוק כמו ההרדיסקים הניידים שמתחברים למחשב. וכמו מצלמות דיגיטליות למיניהם. ומצידו השני חיבור רגיל של מצת כומבן

כנאה מדובר בחיבור USB (מלבני, ברוחב כ-1 ס"מ) או mini USB (בצורת טרפז, רוחב כ-5 מ"מ). מדובר בחיבור סטנדרטי לחלוטין ובכל חנות לאבזרי סלולר או מכשירי חשמל תוכל למצוא מטען מתאים המתחבר לרשת החשמל הביתית. קח את ה-

GPS לקניון הקרוב לביתך וקנה מטען, סביר שיעלה כמה עשרות שקלים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כנאה מדובר בחיבור USB (מלבני, ברוחב כ-1 ס"מ) או mini USB (בצורת טרפז, רוחב כ-5 מ"מ). מדובר בחיבור סטנדרטי לחלוטין ובכל חנות לאבזרי סלולר או מכשירי חשמל תוכל למצוא מטען מתאים המתחבר לרשת החשמל הביתית. קח את ה-

GPS לקניון הקרוב לביתך וקנה מטען, סביר שיעלה כמה עשרות שקלים.

תודה רבה

חייב לקחת גם את המכשיר או רק את המטען?

פורסם
תודה רבה

חייב לקחת גם את המכשיר או רק את המטען?

קח אחד מהם כדי שהמוכר יראה איזה חיבור אתה צריך. הטוב ביותר - קח את שניהם, ולפני שאתה פותח את האריזה השווה את המחבר שעל המטען שרכשת למחבר שעל המטען לרכב, הם אמורים להיות בעלי צורה זהה. יש גם ערכות עם כמה מחברים שיאפשרו לך לטעון גם טלפונים ניידים, נגנים וכו'.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אם יש לי מטען ל GPS שהוא רק לאוטו מטעין

ואני רוצה שתהיה לי בטריה במהלך היום. ז"א שאני רוצה להטעין את הGPS בבית

אבל לא מצאתי מטען כזה שמתחבר לחשמל אלא רק למצת

יש איזשהו מתאם שאפשר לשים לו ואז יהיה ניתן להטעין את המכשיר גם בבית? או שאין חיה כזאת?

 

יש שנאי שמתחבר לשקע 220 וולט והיציאה שלו זה מתח 12 וולט עם שקע מצית. נדמה לי שהוא מספק זרם של 1 אמפר.

זה בדיוק מיועד ל GPS בעבודה של חב' garmin . אם תרצה אשלח תמונה של השנאי בשבוע הבא .

בהצלחה!

צ'צ'יק

פורסם
יש שנאי שמתחבר לשקע 220 וולט והיציאה שלו זה מתח 12 וולט עם שקע מצית. נדמה לי שהוא מספק זרם של 1 אמפר.

זה בדיוק מיועד ל GPS בעבודה של חב' garmin . אם תרצה אשלח תמונה של השנאי בשבוע הבא .

בהצלחה!

 

אני צריך ממיר מתח, ממתח ביתי למצת רכב,

 

אודה לך אם תפנה אותי למקום שמוכרים את זה, חיפשתי בהום סנטר, אייס, אוטו דיפו, ולא נמצא.

ואהבת לרעך כמוך

×
×
  • תוכן חדש...