Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום חברים

 

ג'אסטי 1,200 סמ"ק גיר רגיל 5 הילוכים ב-110 קמ"ש על- 4,000 סל"ד הגיוני ?

 

תודה מראש לכל המשיבים.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

זה הגיוני מאוד.

 

ובמקרה זה אין הגיוני או לא הגיוני, זה האוטו וזה המצב.

 

שום תקלה לא יכולה לשנות יחס סל"ד/מהירות, ולכן מה שאתה רואה זה מה שיש וזה תקין.

 

אלא אם שעון הסל"ד או שעון המהירות מזייפים, אבל גם אז היחס תקין ורק החיווי לא תקין.

 

 

פורסם
זה הגיוני מאוד.

 

ובמקרה זה אין הגיוני או לא הגיוני, זה האוטו וזה המצב.

 

שום תקלה לא יכולה לשנות יחס סל"ד/מהירות, ולכן מה שאתה רואה זה מה שיש וזה תקין.

 

אלא אם שעון הסל"ד או שעון המהירות מזייפים, אבל גם אז היחס תקין ורק החיווי לא תקין.

 

 

ידוע לי שנפח 1000 סמ"ק באותו סוג הרכב זהו הסל"ד ב-110 קמ"ש אבל אצלי הנפח 1200 סמ"ק ?

אולי בגלל שאין שינוי במנוע למעט קדח יותר גדול בצילינדר ובוכנה יותר גדולה ?!

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
שבת שלום חברים

 

ג'אסטי 1,200 סמ"ק גיר רגיל 5 הילוכים ב-110 קמ"ש על- 4,000 סל"ד הגיוני ?

 

תודה מראש לכל המשיבים.

אני עם אותו רכב.

לא נוסע במהירות 110 בדרך כלל אך נשמע הגיוני.

מה גם שבאמת כפי שהגיב הראשון אין הרבה משחק כי יש כאן בגיר הרגיל יחס העברה ברור.

סיעה בטוחה!:-)

צ'צ'יק

פורסם

אין קשר לנפח מנוע, לקדח או מהלך הבוחנה וכו'.

 

 

מה שקובע את היחס בין סל"ד למהירות זה אך ורק הדברים הבאים:

 

1. יחס העברה בגיר, כלומר מספר השיניים בגלגלי השיניים בגיר.

2. יחס העברה סופי, כלומר יחס העברה בדיפרנציאל.

3. גודל הצמיגים.

 

אם הדברים האלו לא משתנים, המנוע יכול להיות בהספק 200 כ"ס ובנפח 4.0 ליטר, והסל"ד ב 100 קמ"ש ישאר כמו במקרה של מנוע בנפח 1000 סמ"ק ו 50 כ"ס.

 

 

אני מניח, שבגיאסטי 1000 וב 1200 הגיר זהה והצמיגים זהים ולכן גם הסל"ד זהה.

 

 

פורסם
אין קשר לנפח מנוע, לקדח או מהלך הבוחנה וכו'.

 

 

מה שקובע את היחס בין סל"ד למהירות זה אך ורק הדברים הבאים:

 

1. יחס העברה בגיר, כלומר מספר השיניים בגלגלי השיניים בגיר.

2. יחס העברה סופי, כלומר יחס העברה בדיפרנציאל.

3. גודל הצמיגים.

 

אם הדברים האלו לא משתנים, המנוע יכול להיות בהספק 200 כ"ס ובנפח 4.0 ליטר, והסל"ד ב 100 קמ"ש ישאר כמו מבקרה של מנוע בנפח 1000 סמ"ק ו 50 כ"ס.

 

 

אני מניח, שבגיאסטי 1000 וב 1200 הגיר זהה והצמיגים זהים ולכן גם הסל"ד זהה.

 

תודה רבה על התשובה המהירה .

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

גיר אוטומטי זה משהוא אחר, בג'אסטי יש גיר רציף עם תחום יחסי העברה רחב יותר.

 

במהירות זו, אם אתה לא נותן הרבה גז, הגיר "דוחף" ליחס העברה הגבוה ביותר האפשרי, ולכן הסל"ד יחסית נמוך.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...