Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית חשמל איביזה 20VT 2001 [אפשר להיות יותר ספציפי- מזגן הפסיק לקרר]


moses20vt
שימו לב! השרשור הזה בן 4981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום! ברשותי סיאט איביזה 2001 1.8T והמזגן הפסיק לקרר . חיפשתי בבית בפיוזים וכולם תקינים , המשכתי וחיפשתי במכסה המנוע והכל נראה תקין . עם זאת המזגן הפסיק לקרר. כנראה המדחס אינו מקבל מתח . אודה למי שיש מושג בנושא (לפני יומיים הוא קירר מצויין וזה קרה פתאום). תודה לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המפוח ברכב עובד ורק לא יוצא אוויר קר אכן מדובר במדחס.

נסה לבדוק את המדחס הם הוא מתחיל להסתובוב בזמן הדלקת המזגן.

(הוא מונע ע"י רצועת האביזרים בצד שמאל למטה של המנוע).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי את בית הפיוזים שנמצא על המצבר אבל לא מצאתי נתיך שרוף ! כולם תקינים!

מה זאת אומרת האם המדחס מסתובב ?? כל הזמן מסתובב עם הרצועת מנוע (אלטרנטור , הגה , מדחס וכו')

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי את בית הפיוזים שנמצא על המצבר אבל לא מצאתי נתיך שרוף ! כולם תקינים!

מה זאת אומרת האם המדחס מסתובב ?? כל הזמן מסתובב עם הרצועת מנוע (אלטרנטור , הגה , מדחס וכו')

 

המדחס נכנס לעבודה ע"י קלאץ חשמלי.

יש גלגל (חיצוני) שאכן מסתובב קבוע ע"י רצועת האביזרים, וכאשר אתה מפעיל את המזגן הקלאץ' החשמלי מקבל מתח, סוגר מעגל,ובעצם מתחיל לסובב את הציר הפנימי של המדחס וכך הוא מתחיל לעבוד.

 

כאשר אתה מפעיל את המזגן אתה צריך לראות את הציר הפנימי מסתובב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי ! זאת אומרת אם חסר לי יותר מדי גז אז המדחס לא יפעל גם כשאשר אני אלחץ על ה A\C (הקטע שלפני יומיים הוא קרר פצצות), ובנוגע למדחס !! לבדוק שהציר האמצעי מסתובב או לא ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי !! והציר המרכזי אינו נכנס לפעולה ! הוא מקובע בזמן שכל מסתובב והכפתור AC לא מזיז לו !!

 

תבדוק את הריליי (ממסר),

תחליף אותו עם זה של הצופר ותנסה להפעיל את המזגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי להוציא את כל הריליים ואף אחד מהם לא מבטל את הצפצפה , גם כל אחד מהם שונה מבחינת הרגליים שלו , ולא הצלחתי לזהות איזה מהם שייך למדחס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי להוציא את כל הריליים ואף אחד מהם לא מבטל את הצפצפה , גם כל אחד מהם שונה מבחינת הרגליים שלו , ולא הצלחתי לזהות איזה מהם שייך למדחס

 

אני לא מכיר את האיביזה, אצלי כתוב על המכסה למה כל ריליי שייך, וכולם זהים לחלוטין.

אם לא כולם זהים זה לא רעיון טוב להחליף ביניהם.

 

אולי כדאי שמישהו שמכיר את הרכב ייתן לך יעוץ מדוייק יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הריליים תקינים חברים , מה שנשאר זה רק גז , ובעיה בכפתור....... עכשיו לחצתי למאית השניה עם מברג על הונטיל של הגז ויצא לחץ מטורףףף לשניונת מה שנותן לי לחשוב שזהו הלחצן! מישהו יודע אם זה הגיוני !??אני מתכוון לכפתור ( A/C)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

חבל שלחצת על השסתום עם מברג ,אתה פוצע כך את גומיית האטימה שלו

ואחרי שתפתור את הבעיה הראשונית תישאר עם הבעיות שיצרת אתה בבדיקה שלך

לא חבל סתם לעשות נזק לרכב ?

כנס לבעל מקצוע שמכיר את הרכב ותצא עם איבחון מדוייק של התקלה

סתם לזרוק ניחושים ובנתיים לעשות בלאגן זה לא יקדם אותך ,מישהו זורק איזה שטות גמורה

על ממסר של הצופר ואתה מתחיל לפרק את כל הממסרים ומנסה להצליב אותם ..

בכך אתה רק מקשה על אותו בעל מקצוע שבסוף הבלתי נמנע יעבוד על הרכב .

במוסך שלנו למשל אתה יכול לקבל איבחון מקצועי ללא התחייבות וללא תשלום

אני מאמין שתוכל למצוא סידור כזה בעוד מקומות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלחצת על השסתום עם מברג ,אתה פוצע כך את גומיית האטימה שלו

ואחרי שתפתור את הבעיה הראשונית תישאר עם הבעיות שיצרת אתה בבדיקה שלך

לא חבל סתם לעשות נזק לרכב ?

כנס לבעל מקצוע שמכיר את הרכב ותצא עם איבחון מדוייק של התקלה

סתם לזרוק ניחושים ובנתיים לעשות בלאגן זה לא יקדם אותך ,מישהו זורק איזה שטות גמורה

על ממסר של הצופר ואתה מתחיל לפרק את כל הממסרים ומנסה להצליב אותם ..

בכך אתה רק מקשה על אותו בעל מקצוע שבסוף הבלתי נמנע יעבוד על הרכב .

במוסך שלנו למשל אתה יכול לקבל איבחון מקצועי ללא התחייבות וללא תשלום

אני מאמין שתוכל למצוא סידור כזה בעוד מקומות .

 

מסכים עם כל מילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...