Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי קניה של ב.מ.וו z3


ofirchu
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ערב טוב לכולם.

קוראים לי אופיר וכמו שאתם בטח רואים זו ההודעה הראשונה שלי פה בפורום.

עיינתי קצת בושאים שונים וכיף לראות את המקצועיות וההתנסחות של החברים פה.

ולענייננו..

אני מעוניין לרכוש z3 שנים 97-8 אוטומט מנוע 1900 .

על איז דברים אני צריך לשים דגש בבדיקה (שלי ובמוסך)?

יש לרכב מחלות מיוחדות? בגלל שהוא נמוך ,בעיה בבקקס היא נפוצה?

עד איזה קילומטרז' נחשב סביר ברכב הזה?

תודה מראש לעוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך הבא. תן עדיפות למנוע 1.9, ישנו הבדל משמעותי מבחינת הסחיבה של הרכב.

אל תשכח שלא מדובר ברכב ספורט, ואם אתה מחפש רכב ספורט טהור זה כנראה לא הרכב בשבילך.

 

מה חשוב לבדוק? טיפולים סדירים (עד כמה שניתן, בכל זאת רובם עברו המון ידיים), כיצד האוטו נשמר,

גיר ומנוע כמובן. גג תקין (אם ישנו מנגון חשמלי נסה לראות עם עובד), חפש קרעים שעלולים לגרום לדליפות. בדוק את שלמות

החלון האחורי והחיבורים שלו לגג. שים לב שב-bmw מומלץ לשים לב לפרטים הקטנים. אתן לך דוגמה:

לפני מספר שנים רכשתי את המכונית הראשונה שלי- bmw 320 קופה. המכונית הייתה של מכר ששמר עליה מאוד,

מצבה החיצוני והפנימי היה יוצא דופן, כל התוספות האפשריות וקילומטרז' נמוך. בבדיקה הכל יצא נהדר - העברנו בעלות

והכל היה בסדר. לאחר הקנייה שמתי לב לגומיות קרועות (אכולות) בשמשה הקדמית והאחורית ועוד כל מיני "דפקות קטנות".

נושא הגומיות הוא מאוד בעייתי, מאחר ואתה לא רוצה מים שיחדרו לסביבת המנוע או תא המטען. במוסך המרכזי ביקשו 3000

ש"ח על מנת להחליף (המחיר היה אחרי הנחה). גם כאשר בדקתי במוסכים לא מורשים אצל בני דודינו המחירים לא היו סבירים.

 

מה שאני מנסה להסביר כאן זה שמחיר הקניה הזול של ה-Z3 לא יבלבל אותך. זו עדיין bmw ועדיין היא לא זולה לתחזוקה והחזקה כמו מכונית יפנית ממוצעת ולכן חשוב מאוד לחפש טוב טוב, גם אם יקח כמה חודשים עד שתמצא את המכונית המושלמת. יש המון מכוניות קרועות בשוק ולכן חשוב להיות סבלני ולדעת קצת "לדחות סיפוקים"-גם אם על פניו הכל נראה סביר... שווה לבדוק ב-10 עיניים.

 

לדעתי , אחת הסיבות שהמכוניות האלה מחליפות ידיים בקצב כל-כך מהיר היא שאנשים מסתנוורים ממחיר הקנייה "הסביר" ולא לוקחים בחשבון שהקנייה מתחילה במחיר הרכב (נניח 75-80 אלף ש"ח) אבל לעולם לא נגמרת שם. איפה היא נגמרת? זה כבר עניין של מזל.

 

בהצלחה.

Lexus CT200H

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נא לא לצטט הודעה קודמת. תודה.

 

תודה על התשובה המורחבת.

אני מחפש רק 1900.אני יודע ש 1800 לא סוחבת,במיוחד באוטומט.

כמו שהצעת,אני לא ממהר לקנות ויש לי סבלנות.

לשאלתך,אני לא מחפש רכב ספורט טהור.

אהיה אמיתי ואגיד שחיצונית הרכב מאוד מושך אותי ופה אני הולך עם הלב ופחות עם הראש.

יש דברים נוספים שיכולים לעניין אותי לגבי הרכב? לטובה ולרעה?

האם קילומטרז' של 230-250 אמור להרתיע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב. תלוי כל רכב לגופו. אני מניח שרוב ה-Z3 עם הקילומטראז' הנ"ל קרועות (הכל שאלה של איך נסעו וטיפלו באוטו, המספר לא אומר כלום). תכין את עצמך לבלאי ותזכור שאתה קונה רכב ישן, עם קילומטראז' גבוה ועל כן העלויות עלולות להיות לא נחמדות. אני אישית רואה המון רכבים עם נתונים שמורים יותר-אז למה ללכת דווקא על רכבים עם 200+ אלף קילומטר?

 

אגב, למה שלא תשקול אופציה של MX-5? במחיר של Z3 סבירה תוכל לקנות אוטומטית שנת 2003 - עלויות שפויות בהרבה!

אל תשכח לברר את נושא הביטוח. רכבי קבריולט זה עסק לא זול ולפעמים קצת מתיש במיוחד בנושאי הביטוח (זו לא סיבה לא לקנות, אבל בהחלט סיבה לברר ולגשש לפני)

Lexus CT200H

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאין לי הרבה מה להוסיף על הדברים החכמים שכתב Lexus12.

אני גם אדגיש את נושא הגג. אל תתביש לבקש לשפוך כמה דליי מים, או

אפילו להשפריץ טוב טוב עם צינור, ולבדוק נזילות. אם הגג חשמלי, לבדוק שהוא עובד

כמו שצריך.

לעבור על כל המערכות ברכב, נעילה, חלונות, איתותים, פנסים, מזגן, וכד', וגם גומיות למיניהן.

כל דבר כזה שלא עובד או לא תקין יכול לעלות לך לא מעט, ובמכוניות משנתונים כאלה זה דיי נפוץ

שנעילה המרכזית מתעייפת, או חלונות החשמל, איתותים ואורות שהחיבורים שלהם כבר שחוקים,

וצריך להחליף או לתקן.

אני אישית לא הייתי הולך על רכבים עם כ"כ הרבה קילומקראז', אלא מחכה בסבלנות, למצוא את האחת

השמורה, שגם אם תעלה יותר, בטווח הארוך זה ישתלם לך, כי כמה תיקונים כאלה, וכל העלות חוזרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתכונן לכך שיהיה לך קשה למצוא רכב שטופל כראוי.

וזה משום שרוב מי שקונה מכוניות כאלו יותר מעוניינים במראה החיצוני שהוא נותן (או במילים אחרות - פוזה) ואין להם מושג/רצון/תקציב לגבי טיפול נכון והחלפת דברים שהתבלו.

 

ראיתי לא פעם Z3 שמבחוץ נראית סבאבה עד למצויין וברגע שפתחתי מכסה מנוע או התיישבתי בפנים לא יכולתי שלא להתפלא איך מזניחים דברים בסיסיים ביותר.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...