Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

 

אני מתלבט כרגע בין C5 לפיזו 406, שתיהן עם מנוע 2.0.

היתרון של הפיזו מבחינתי הוא פשטות לעומת ה C5.

עד היום, טיפלתי (ומטפל) בכל הרכבים שלי בעצמי (צ'ירוקי, ספיידר, קסרה....)

 

אני מנסה להבין מה רמת המורכבות ומה העלות של אחזקת C5.

הבנתי שיש הבדל משמעותי בין השנים 2002-2004 ומ 2005 ואילך.

אשמח אם מישהו יוכל לפרט עלויות אחזקה של C5, מנוע 2000, עדיפות למקור ראשון...

האם יש תקלות אופייניות? באילו שנים? מה עלו התיקון ומה מהות התקלה?

האם ניתן להתחבר לרכב עם סורק ODB2 או שנדרש מחשב מיוחד של סיטרואן?

 

אני לא מחפש תשובות בסגנון אל תגע בצרפתיות, ,אני מחפש מספרים :-P

 

התקציב מאפשר רכישה של המודלים הראשונים, אוכל אולי למתוח אותו עד לתקציב של 2005 (40K~ ש"ח בערך לפי מה שראיתי)

ד"א,

ביצעתי חיפוש, לא הצלחתי למצוא מידע מדוייק.

 

תודה,

סער.

פורסם

c5 2006

לא עושה כלום בעצמי הכל במורשה

18 חודשים 70 אלף קמ כ 12000 שח (מתוך זה צמיגים מקוריים 3000)

 

לא יודע אם יש לך ילדים אבל האוטו הזה הוא כמו עוד ילד - הרבה סיפוק והנאה אבל גם הרבה תשומת לב....

מקווה שעזרתי בהצלחה

פורסם

C5 2002 2.0PK

 

בחצי שנה 2,000 ש"ח.

 

הרכב הכי חכם ונוח שהיה לי אי פעם. רכב מפנק ומפונק.

אם אתה מחפש פשטות תחזוקה וחיסכון, קח רכב אחר...

פורסם

הי

 

תודה על התגובות.

לאחר שראיתי מספר רכבים הבנתי את הרעיון...

אתמול רכשתי פיזו 307, מנוע 2000.

לא אותו הגודל והפאר, אבל נראה שיספק את צריכנו...

(נשארתי במשפחה :-D )

 

תודה,

סער.

×
×
  • תוכן חדש...