Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי בבוקר נפגש בתחנת הדלק ביציאה מקרית חיים לפני הום סנטר , פז

בשעה 07:30

נסיעה דרך כביש החוף .

עצירה למתיחת איברים בחבצלת השרון :-)

 

כרגע נהיה :

חיים - מוריס 8 ,

דרור - מוריס 10

אריה - מרצדס

 

 

מי מצטרף אלינו ?

ניתן לתאם: דרור ,

054-4931364

 

להת. בשישי

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

מה קורה עם החיפאים? מציע שנפגש איפשהו ביציאה הדרומית של חיפה ונחבור לשיירה של דרור עוד לפני עצירת הפיפי אאוט, קופי אין בחבצלת.:-)

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

היי חברים!!

ממתינים בדריכות ובהתרגשות ליום שישי,למפגש סיום הקיץ !!!(מספר הנרשמים מרשים ביותר....)

חשוב חשוב!

איילון סגור לתנועה מכיוון צפון משעות הבוקר המוקדמות,ממליץ להגיע דרך כביש 4 עד צומת מסובים פניה ימינה וברמזור הראשון ימינה,ומייד אחרי האיצטדיון שוב ימינה.

חג שמח!

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

אפשר להיפגש בצומת רעננה דרום בשעה 0830 אנשי הצפון יכולים לחבור אלינו מאחר ואיילון דרום סגור ביום שישי משעה 0600 עד 1100 וכך נגיע בשירה גדולה ומרשימה לפארק.

אבי שרייבר

פורסם

אם כבר שיירות.

שיירה דרומית: נפגשים בצומת נען על כביש 40. בשעה 0830 תזוזה!

נסיעה דרך431 -ובהמשך ירידה לכביש 4 עד לצומת מסובים, משם שמאלה לכיוון דרך לוד, ימינה רמזור לדרך הטייסים ומיד ימינה לפי השילוט - לפארק.

 

אני אמתין לכם בפארק

 

להתראות ונסיעה בטוחה - קובי

פורסם
אפשר להיפגש בצומת רעננה דרום בשעה 0830 אנשי הצפון יכולים לחבור אלינו מאחר ואיילון דרום סגור ביום שישי משעה 0600 עד 1100 וכך נגיע בשירה גדולה ומרשימה לפארק.

אבי שרייבר

 

מה שיגרום תור ארוך ארוך בכניסה לפארק וקושי רב על המכוונים בדרך לחניה .

 

אני מציע להתארגן בהתאם למס. המרשים של כלי הרכב על מנת שיהיה קל בכניסה .

כמו כן , שימו לב שבשביל הכניסה לא יצאו מהפארק רכבי מנהלה ושרות , משאיות וכדומה היות ובשנה שעברה

היה מצב כמעט איום .... השביל שם מאוד צר .

 

 

בהצלחה לכל המארגנים !

חג שמח :-)

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
אם כבר שיירות.

שיירה דרומית: נפגשים בצומת נען על כביש 40. בשעה 0830 תזוזה!

נסיעה דרך431 -ובהמשך ירידה לכביש 4 עד לצומת מסובים, משם שמאלה לכיוון דרך לוד, ימינה רמזור לדרך הטייסים ומיד ימינה לפי השילוט - לפארק.

 

אני אמתין לכם בפארק

 

להתראות ונסיעה בטוחה - קובי

 

מוביל ואיש קשר - מצא משה 052-2576056

פורסם

חברים יקרים!!!

ראשית סעו בזהירות!!!

דיברנו עם האחראים בפארק,יעשו את כל המאמצים שרכב לא יסע בכיוון הנגדי (לא יכולים להבטיח,הפארק ממשיך לפעול ויש הסכמים עם קבלני ניקיון וכו).

בכל מקרה יש להצמד לצד הימני של הכביש בזהירווווות!!

נשתדל מאוד שהעיכובים בשער יהיו מינימלים,דיברנו על כך עם הפקחים שמובילים בכל פעם את השיירה הנכנסת.

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

בקר טוב חברים.

 

קצת אורך והרבה רוח (או בקיצור - אורך רוח) יפתרו את הבעיה.

מילת הקסם - סבלנות.

 

משנה לשנה עולה מס' המשתתפים, לא פשוט להכניס את כולם במהירות הואיל ויש רק כניסה אחת למקום האירוע.

אך הפיצוי לצוואר הבקבוק בכניסה, יהיה האירוע והמפגש המגוון הענק שמחכה לאחר הכניסה.

 

איחולים לאירוע מוצלח והרבה הנאה.

 

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
חברים יקרים!!!

ראשית סעו בזהירות!!!

דיברנו עם האחראים בפארק,יעשו את כל המאמצים שרכב לא יסע בכיוון הנגדי (לא יכולים להבטיח,הפארק ממשיך לפעול ויש הסכמים עם קבלני ניקיון וכו).

בכל מקרה יש להצמד לצד הימני של הכביש בזהירווווות!!

נשתדל מאוד שהעיכובים בשער יהיו מינימלים,דיברנו על כך עם הפקחים שמובילים בכל פעם את השיירה הנכנסת.

נחום

 

 

תודה רבה על המאמץ .

 

מחכה כבר למחר . :-)

 

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

×
×
  • תוכן חדש...