Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה כללית.

פונטו ספייס 2002 ELX 16V, המנוע עבר 140 אלף קילומטר.

לא ידוע אם היה שימוש בנוזל קירור היעודי של פיאט (פראפלו)

בכול מקרה הרכב עבר ראש מנוע לפני 8 אלף קילומטר.

אם נרוקן הכול עכשיו ונמלא נוזל קירור פראפלו יכול להיגרם נזק או שזה רק יעשה טוב?

פורסם

כאילו ברור?!!! מה עובר לך בראש. נדמה לך שלפעול לפי הוראות יצרן ולהשתמש במים מותאמים לסגסוגת הן מבחינת קורוזיה הן מבחינת כושר קירור. זה ייצור בעיה?.

עם מים רגילים תספור את הימים עד לראש מנוע הבא.

פורסם

בהחלט עדיף להשתמש במוצר שאותו קבע היצרן. החלפת נוזל קירור היא פעולה פשוטה,

כמובן שבמידה ונעשית ע"י מישהו שיודע מה הוא עושה. זה באמת לא מדע טילים.

 

אם אתה כבר חושב על זה, עדיף גם לבצע ולהיות רגוע שמדובר בנוזל קירור "טרי" וכזה שמתאים למנוע בצורה הטובה ביותר.

 

אם זה ימנע ראש מנוע בעתיד ? לא בטוח.

×
×
  • תוכן חדש...