Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לקנות מאזדה 6 חדשה 2010. ביבואן היא עולה קצת יותר מ-160, ויש הצעה מעניינת דרך

סנטרל קאר פתח תקוה - רכב חדש, 0 ק"מ - הוא כבר יד ראשונה אצלם, אצלי הוא יהיה יד שנייה (אבל אני

מתחיל מ-0 קילונטר). הם מציעים אותו במחיר של 149,000 - יש לי את המזומן, אני לא צריך מימון שלהם

וכו' - מישהו מכיר אותם? יש סיבה שלא מומלץ לעשות את העסקה הזאת?

 

יש למישהו אולי נסיון איתם? אם תשיבו לי שיש פה אובדן ערך בגלל יד שנייה וכו' - אני לא מתכוון למכור את הרכב

ב-5-6 שנים הבאות, וכשאני אמכור אותו, הרווח שהיה לי על הקנייה מלכתחילה (באיזור ה-12 אלף שקל) בטוח יכסה

את מה שאני אפסיד על המכירה אז (כשאני מוכר רכב יד שנייה, במקום יד ראשונה וכו') - אין מצב שההבדל בין יד

ראשונה לשנייה ברכב בין 6 שנים בערך יהיה אפילו קרוב ל-12,000.

 

אני מסתכל פה נכון על הדברים? אשמח לשמוע ממישהו ששמע על החברה הזו, או שעשה עיסקה דומה עם חברה אחרת.

 

עדי.

פורסם

מה מחיר המחירון של רכב כזה [חדש מול 2010 יד שניה ?]

האם שווה לך ההפרש [יש מצב שהרכב שכב בסוכנות קרוב לשנה ואף אחד לא טיפל בו , לדוגמא].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אומנם לתוספת יד ישנו המחיר, אבל הרבה יותר קטן מ-10+ K ש"ח, כל שכן לאחר 5-6 שנים. העיסקה משתלמת בהחלט. לא הייתי מעורב ברכישת רכב מסנטרל קאר פ"ת, אך ביקרתי שם עם החברים ובסוף שידלתי אותם לרכוש במגרש דומה והם מרוצים מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...