Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השחרת חלונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החוק היבש אומר שאסור להשחיר את השמשה האחורית ושמותר להשחיר את החלונות הקדמיים עד כ-30% (תקנו אותי אם אני טועה באחוזים).

 

השאלה שלי היא למה לרכבים צבאיים (במיוחד של קצינים בדרגות גבוהות אל"מ ומעלה) מותר להשחיר את כל הרכב? (כולל שמשה קדמית!!).

זה שהם בצבא זה יופי, זה שהם קצינים בדרגה גבוהה זה מצוין, אבל במה המכוניות שלהם שונות משלנו?

 

*שלא תתבלבלו, אני נהג בצבא, מכיר את כל המכוניות הפרטיות שיש לצבא וראיתי כבר כמה מכוניות "מושחרות" מכל כיוון.

פורסם

לפי החוק אסור להשחיר בכלל את החלונות הקדמיים.

זה שיש אנשי צבא ואזרחים שמשחירים חלונות מקדימה, לא עושה את זה למותר.

פורסם
לפי החוק אסור להשחיר בכלל את החלונות הקדמיים.

זה שיש אנשי צבא ואזרחים שמשחירים חלונות מקדימה, לא עושה את זה למותר.

 

 

הבעיה שהם מקבלים אישורים ועוברים טסטים עם זה :)

פורסם

יש רכבים המוגדרים גם כרכב ביטחון ומקבלים היתרים חריגים שאינם ניתנים לשאר האוכלוסיה.

יש רכבים שבנסיבות מסויימות מקבלים היתרים שאינם נחלת הכלל כדוגמת תושבי איו"ש.

 

פעם כל אחד יכול היה למגן ולשריין את מכוניתו נגד ירי ומטענים. כשעבריינים התחילו להשתמש ברכבים ממוגנים, כדי לשמור על חייהם, המחסלים התחילו להתמש בטילים. בשלב הזה המדינה התערבה וקבעה שאסור למגן רכבים ללא היתר מיוחד.

 

כלי רכב של תושבי איו"ש גם ממוגנים והחלונות שלהם עשויים סוג של פלסטיק (אאל"ט פוליקרבונט). לא כל אחד יכול להחליף חלונות לסוג כזה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אשמח לראות את הסעיף בחוק שהואסר השחרת החלון האחורי.

יש מכוניות שמגיעות מהיצרן עם חלון אחורי כהה וזה חוקי.

יש מכוניות שמדביקים להם פרסומות על החלונות האחוריים (כחלק מעיטוף כל הרכב) וזה חוקי.

יש וילונות אחוריים שיוצרים אפקט זהה להשחמת חלון, גם חוקי.

 

מה הרציונל של האיסור הזה (אם קיים)?

 

* חלון אחורי= החלון שרואים מהמראה המרכזית, לא חלון של דלתות הנוסעים מאחור.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

יש תקן לשמשות ברכב.

תקנות התעבורה מפנות לתקן ישראלי 546 או לתקן ECU REG 43 ועוד מספר תקנים עדכניים.

יש תקנים נוספים שמתייחסים לשמשות עד ל-01/07/92.

 

לא קראתי את כל המגילות. מריפרוף קל מצאתי:

 

Safety glazing materials shall in addition be sufficiently transparent, shall not cause any noticeable distortions of objects as seen through the windscreen, and shall not give rise to any confusion between the colours used in road-traffic signs and signals. In the event of the windscreen's shattering, the driver must still be able to see the road clearly enough to be able to brake and stop his vehicle safely.

זה מופיע די בהתחלת המפרט ומכאן לא ניתן להבין חד-משמעית שאסור וגם כתוב די בכלליות בשביל מפרט, אך סביר שבתוך 202 העמודים של המפרט, תופיע בהמשך התיחסות יותר ספציפית.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

בקשר להשחרה (בפילם) במקרה של תאונה השמשה לא מתנפצת לרסיסים קטנים אלה יוצאת בחלק אחד גדול מאוד (וזה מפחיד)

בקטע של הקצינים בצבא קיים מספר קטן של רכבים עם חלונות מושחרים וזה בעיקר לתת אלופים/אלופים ומעלה, וגם אלה בתפקידים מיוחדים.

במקרה שתגדילו ראש ותגידו לא צריך פילים נעשה בתנור , בלילה ובערפל יש הבדל משמעותי בין חלון מושחר לחלון רגיל .

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם

* חלון אחורי= החלון שרואים מהמראה המרכזית, לא חלון של דלתות הנוסעים מאחור.

 

חלון אחורי מותר להשחרה, תליית וילון, אין על כך אכיפה, כל עוד מראות הצד של הנהג תקינות.

 

MaorK באשר להשחרת חלונות של קצינים בדרגות גבוהות "למה להם מותר ולנו אסור"? כנראה שהנהלים למען בטחונם האישי מתיר להם הכהיה של החלונות, זה לא משהו שצריך להפריע לך או לי.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

סליחה שאני נדחף לשאלה של הבחור אך אני חייב לדעת, האם מותר לי להשחיר באחוז כלשהו את החלונות הקדמיים (של הנהג)?

פורסם

אף שוטר לא יתן דוח לאל'מ עם רכב לבן עם חלונות שחורים.

אף שוטר לא יתקרב לרכב חום, כי הוא לא ידע איך לתת דוח (מנסיון).

שוטר לעולם לא יתן דוח לנהג בוס סדירניק שמרוויח פחות מ 400 שח לחודש. (מנסיון)

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

נכון, שוטרים בדר"כ מעדיפים לא להתעסק עם רכבים צבאים ולהשאיר את זה למ"צ, ויכול להיות שיותר סלחניים.

אבל אין משהו שמונע מהם לתת דו"ח לרכב צבאי (גם מנסיון לצערי).

פורסם

מוזר מאוד כי אני בדיוק עברתי טסט עם היונדאי אלנטרה שלי וחצי מהרכב שלי מושחר , כולל 30 אחוז השחרה של החלונות בדלתות הקדמיות והשחרה מלאה של החלון האחורי המרכזי והחלונות האחוריים , באתי לטסט עם אבא שלי ואחרי שיחה קצרה בין אבא שלי לבוחן משום מה הוא העביר לי את הרכב טסט כמו גדול , זה רק מראה כמה שחיתות הולכת שם במכונים האלה וכל אחד עם טיפ טיפה פרוטקציות או קצת קשרים יכול לעבור בקלות טסט , זה פשוט לא להאמין איזה רכבים בלאי ראיתי שם שעברו טסט , אני עושה טסט דרך אגב באזור התעשייה שלנו בחדרה , לא רחוק מאליאנס למי שמכיר..

פורסם
אף שוטר לא יתן דוח לאל'מ עם רכב לבן עם חלונות שחורים.

אף שוטר לא יתקרב לרכב חום, כי הוא לא ידע איך לתת דוח (מנסיון).

שוטר לעולם לא יתן דוח לנהג בוס סדירניק שמרוויח פחות מ 400 שח לחודש. (מנסיון)

 

נכון, שוטרים בדר"כ מעדיפים לא להתעסק עם רכבים צבאים ולהשאיר את זה למ"צ

 

הסיבה היחידה שבגללה שוטרים נוטים דווקא לא לרשום דוחות לחיילים/קצינים בצה"ל במהלך מילוי תפקידם, היא עצם העובדה שלחייל שממלא תפקידו ברכב צבאי ומבצע עבירת תנועה, ניתן לרשום אך ורק דו"ח פנימי, שיכול להירשם ע"י השוטר גם בזמנו הפרטי, ולנהג לא ניתן ביד העתק ממנו, זה דו"ח ששונה מהדו"ח שאותו אתם מכירים (הודעת תשלום קנס). הדוח הזה מועבר לראש אגף/משרד התנועה לפי הגזרה בה בוצעה העבירה ואז נשלח דו"ח בדואר לנהג.

אז למה בכל זאת שוטרים נמנעים מלעשות זאת?

1. ביורוקרטיה ארוכה יותר.

2. רוב השוטרים לא מחזיקים בסוג זה של דוחות.

Xbox12341

פורסם

השחרת חלונות לרכבי קצינים בצבע כמו גם במשטרע וכמו גם בכנסת מקבלים אישור ,

המטרה נועדה להגן עליהם (אנשי מערכת ביטחון וכד'ׂ),

 

מה גם שתמיד יש את הקומבינות (וצה"ל עמוס בהם ) שבה מתקינים חלונות גם לקצינים זוטרים שמכירים את ..שמכיר את ... ויש להם גם תעודה ש...).

 

לפותח השרשור,

מכיוון שאתה אדם מהשורה אז לך אין סיכוי להשחיר מקדימה ולכן גם חבל לך על הבזבוז זמן בלנסות.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

×
×
  • תוכן חדש...