Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספוג מדבקה, מישהו מכיר את זה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש כזה חומר בצבע שחור שהוא מרגיש כמו משהו פלסטיק סיליקוני והוא גמיש ובצד אחד שלו הוא מדבקה וככה מרפדים איתו לצורכי הגנה, הוא דיי דומה לחומר של הדנמייט לאיטום למערכות שמע ברכב (אולי זה אפילו חומר כזה רק בשם אחר וליעוד שונה)

 

מישהו יודע למה אני מתכוון ויודע איפה ניתן למצא כאלה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה לא מה שאני מחפש, מה שאני צריך הוא חלק! אין לו מראה של ספוג

 

אמרתי הוא ממש דומה לדנמייט או לדבק דו צדדי שחור רק שאני רוצה בגודל של מטר על מטר ושיהיה דביק רק מצד אחד ולא מ2 צדדים.

 

יש כזה חומר באמת בתוך המזגן (מזגן ביתי) בדפנות הפנמיות שלו שמסתכלים לתוך השלבים שלו

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

באם מדובר בחומר כמו בתמונה (למשל), אתה מוזמן לנסות בשרשור הזה.

הפלטה הזו (של Ranster) היא לאחר חיתוך לפי צורה מדוייקת.

אם היית נותן קצת יותר פרטים, זה היה עוזר... :roll:

1.jpg

MCS 2008

פורסם

אוקי אז הצד השחור של הפלטה בתמונה, זה כזה בערך וזה דביק מצד אחד

 

נראה לי בסוף אני אקנה דנמייט וזהו

 

בעיקרון אני מתכוון להשתמש בזה לצורך אטימה בדלתות כמו שהרמן עשה עם הניילון בשירשור הזה ( http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=34501 ) רק שאם זה באמת פלציב אז הוא נראה לי יותר אוטם רעשים מאשר הניילון.

 

ובאיזה עובי לדעתך אני צריך לקחת גדי שזה לא יעשה בעיות לסגור את הדיפונים בדלתות?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אוקי אז הצד השחור של הפלטה בתמונה, זה כזה בערך וזה דביק מצד אחד

 

נראה לי בסוף אני אקנה דנמייט וזהו

 

בעיקרון אני מתכוון להשתמש בזה לצורך אטימה בדלתות כמו שהרמן עשה עם הניילון בשירשור הזה ( http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=34501 ) רק שאם זה באמת פלציב אז הוא נראה לי יותר אוטם רעשים מאשר הניילון.

 

ובאיזה עובי לדעתך אני צריך לקחת גדי שזה לא יעשה בעיות לסגור את הדיפונים בדלתות?

 

אבל כל השטח שלו דביק.

לא ניראה לי שזה יסתדר לך.

פורסם

ניראה לי שאתה מדבר על החומר שעושים ממנו חליפות צלילה וחליפות גלישה זה בא בכל מיני סוגים של עובי כמו 3מ"מ,5מ"מ וכו....

אם זה זה אז אתה יכול להשיג את זה בחנות המפעל של SEPA שנמצאת בתל אביב לא זוכר ת'כתובת SORRY.

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

×
×
  • תוכן חדש...