Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתגע מההחלפה ההולכת להכנס לתוקף! :mad:

כל המספרים שאני זוכר בראש אני יתחיל להתבלבל...

כל מספר שאני יצטרך לצלצל אני יתחיל לחשוב.... רגע? מה המספר שלו עכשיו... הוא היה אורנג' אהה וואלה זה 054.. מה אני צריך להוסיף עכשיו?

סיוט... גם עכשיו צריך לרוץ לתחנות שרות להחליף את המספרים בפלאפון... יהיה טורים בלי סוף... למי יש סבלנות לזה! :roll:

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם
מחליפים ב20.4

עד ה1.11 תוכל לחייג כמו שהיית רגיל בשנים האחרונות.

יש לך חצי שנה להתרגל, לא מספיק?:D

 

 

 

 

1. אני בת

2. לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad2::bigcry:

לא מאגן ולא מגן אלא מייגן!

פורסם
מחליפים ב20.4

עד ה1.11 תוכל לחייג כמו שהיית רגיל בשנים האחרונות.

יש לך חצי שנה להתרגל, לא מספיק?:D

1. אני בת

2. לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad2::bigcry:

1. לא הגבתי אליך.

2. כן!!!!!!!!!!!! :lol:

:-)

פורסם
מחליפים ב20.4

עד ה1.11 תוכל לחייג כמו שהיית רגיל בשנים האחרונות.

יש לך חצי שנה להתרגל, לא מספיק?:D

1. אני בת

2. לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad2::bigcry:

1. לא הגבתי אליך.

2. כן!!!!!!!!!!!! :lol:

 

וואלה?! עד ה11.1 בשום מקום לא אמרו את זה לא בעיתונים או בטלויזיה...

חצי שנה זה מספיק בהחלט... אבל אני לא למה מחליפים... אמרו כי אין מספרים אבל יש כל הזמן התנתקות או מעבר של מספרים והרבה מספרים לא בשימוש אז מה ההגיון לשים עוד ספרה במקום לתת לאנשים מספרים שלא בשימוש?

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם
וואלה?! עד ה1.11 בשום מקום לא אמרו את זה לא בעיתונים או בטלויזיה...

חצי שנה זה מספיק בהחלט... אבל אני לא למה מחליפים... אמרו כי אין מספרים אבל יש כל הזמן התנתקות או מעבר של מספרים והרבה מספרים לא בשימוש אז מה ההגיון לשים עוד ספרה במקום לתת לאנשים מספרים שלא בשימוש?

אני אנסה להסביר לך :

1) עד היום, כשהתקשרת ל067 למשל... לא היית סגור על המפעיל... סלקום, אורנג', מירס וכו'... עכשיו תדע בקלות לאיזה מפעיל שייכת כל קידומת.

2) בגלל שלכל מפעיל יש רק קידומת אחת, נפתחו עוד "קומות" של מספרים לכל מפעיל... סלקום למשל : בהתחלה יהיו 052-2, 052-3, 052-4, 052-5, 052-8.. בעתיד גם 052-6, 052-7... זה מאפשר מתן יותר מספרים ליותר לקוחות.

3) כמו שאנשים התרגלו למעבר ולהוספת מספרים לטלפונים של בזק.. ככה יתרגלו גם עכשיו (מי זוכר שפעם נתניה היתה בקידומת 053 :lol: )

:-)

פורסם

1. לא הגבתי אליך.

2. כן!!!!!!!!!!!! :lol:

 

אריאל, אתה צריך כבר לדעת, כשבחורה אומרת לך לא, היא מתכוונת ל-לא!!

 

:lol:

 

ולאדון הצללים, גם אני יתחיל להשתגע אם אני יצטרך להמשיך לקרוא את כל הי' האלה בתחילת פועל בלשון עתיד - אם אני ימשיך לקרוא את זה אני יתעצבן ויחסום אותך, אני יוכל לעשות את זה אם אני באמת ירצה :p:p:p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה הבעיה להחליף?

 

אני כבר החלפתי את כל המספרים בזיכרון למספרים החדשים וסבבה עם זה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ערב טוב לכולם,

 

 

הקטע של המספרים החדשים קצת מרגיז אך אין מה לעשות. בסוף תתרגלו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אנשים , קצת מידע על העניין!!!

 

ובכן פלאפון ושאר החברות מאפשרות כמו כן לשנות את מספר הפלאפון שלכם למה שאתם רוצים, עם או בלי חיוב תלוי עד כמה יפה המספר

 

 

אני אישית היה לי מספר יפה שהולך לההרס בעקבות השינוי הנ"ל, אני שמרתי לי מספר שנחשב יפה מאוד בסכום של 650 ש"ח , נכון הרבה כסף אבל בשבילי זה שווה :)

 

 

כמו כן אפשרי להשיג מספר יפה בסכום של 300 ש"ח או בחינם אפשר להשיג דיי בקלות ע"י פוקסים למיניהם שפלאפון לא מחשיבים כמספר יפה.

 

לכו על זה אנשים :)

 

אישית אני חושב שזה הזדמנות לא רעה לשנות את המספר למשהו יפה ויחודי.

פורסם

1. לא הגבתי אליך.

2. כן!!!!!!!!!!!! :lol:

 

אריאל, אתה צריך כבר לדעת, כשבחורה אומרת לך לא, היא מתכוונת ל-לא!!

 

:lol:

 

ולאדון הצללים, גם אני יתחיל להשתגע אם אני יצטרך להמשיך לקרוא את כל הי' האלה בתחילת פועל בלשון עתיד - אם אני ימשיך לקרוא את זה אני יתעצבן ויחסום אותך, אני יוכל לעשות את זה אם אני באמת ירצה :p:p:p

 

רוני

 

ענק ! :D

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

1. לא הגבתי אליך.

2. כן!!!!!!!!!!!! :lol:

 

אריאל, אתה צריך כבר לדעת, כשבחורה אומרת לך לא, היא מתכוונת ל-לא!!

 

:lol:

 

ולאדון הצללים, גם אני יתחיל להשתגע אם אני יצטרך להמשיך לקרוא את כל הי' האלה בתחילת פועל בלשון עתיד - אם אני ימשיך לקרוא את זה אני יתעצבן ויחסום אותך, אני יוכל לעשות את זה אם אני באמת ירצה :p:p:p

 

רוני

 

ענק ! :D

 

שמוליק

 

מה ענק בזה?!

סורי שאני סוטה מהנושא אבל גם ככה אנחנו באוף טופיק...

 

רוני, ההודעה שלך בכלל לא מצחיקה ולדעתי אפילו בכלל לא במקום.

אם לבן אדם יש בעיה של כתיבה או דיבור (שזה סוג של דיסלקציה כמו שאתה יודע) אז אתם תחסום אותו?

אני מאוד מקווה שזה היה בצחוק כי אחרת ההערה שלך פשוט מתנשאת ולא נשמעת (או נקראת) טוב.

בכלל, הרבה זמן לא כתבתי בפורום אבל אני נכנסת לעיתים, קוראת ומתעניינת וכל פעם מחדש משתגעת מההודעות המוזרות והלא נעימות שאתם המנהלים משאירים. ואם אתה צריך דוגמאות... רק תבקש.

 

אביטל.

פורסם

1. לא הגבתי אליך.

2. כן!!!!!!!!!!!! :lol:

 

אריאל, אתה צריך כבר לדעת, כשבחורה אומרת לך לא, היא מתכוונת ל-לא!!

 

:lol:

 

ולאדון הצללים, גם אני יתחיל להשתגע אם אני יצטרך להמשיך לקרוא את כל הי' האלה בתחילת פועל בלשון עתיד - אם אני ימשיך לקרוא את זה אני יתעצבן ויחסום אותך, אני יוכל לעשות את זה אם אני באמת ירצה :p:p:p

 

רוני

 

ענק ! :D

 

שמוליק

 

מה ענק בזה?!

סורי שאני סוטה מהנושא אבל גם ככה אנחנו באוף טופיק...

 

רוני, ההודעה שלך בכלל לא מצחיקה ולדעתי אפילו בכלל לא במקום.

אם לבן אדם יש בעיה של כתיבה או דיבור (שזה סוג של דיסלקציה כמו שאתה יודע) אז אתם תחסום אותו?

אני מאוד מקווה שזה היה בצחוק כי אחרת ההערה שלך פשוט מתנשאת ולא נשמעת (או נקראת) טוב.

בכלל, הרבה זמן לא כתבתי בפורום אבל אני נכנסת לעיתים, קוראת ומתעניינת וכל פעם מחדש משתגעת מההודעות המוזרות והלא נעימות שאתם המנהלים משאירים. ואם אתה צריך דוגמאות... רק תבקש.

 

אביטל.

 

סליחה?! זה שאני לא כותב עיברית תיקנית אלא מסתכל בטלויזיה במקביל לכתיבה... עדיין לא אומר שאני דיסלקט... אלוהים ישמור אנשים קופצים למסקנות...

לא מזלזל בך אל תעליבי אותי בבקשה... :?

 

בקשר להערה של רוני... אחחחח הציניות הקרירה שלך... לא נמאס אה? :wink:

אתה רוצה שאתחיל לכתוב עיברית תיקנית או אמשיך לכתוב עיברית עילגת... אני לא מאמין שאני אעצבן אותך בגלל צורת הכתיבה שלי... פשוט לך תוציא את העצבים על דברים אחרים... אני יודע שאתה יכול לחסום אותי אבל עשה לי טובה דיי עם האיומים [עם קריצה עצבנית לכיוון שמר אהם אהם!]

 

אהה וכן... שמוליק... שתוק :twisted:

 

אלוהים ישמור אני עורך את עצמי המשחק של ירושלים לוקח לי את כל הריכוז...

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

×
×
  • תוכן חדש...