Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי כן טלויזיה, לא טלויזיה, אתה כן דיסלקט ותעבור שוב על מה שכתבת ותראה שזה נכון וזה גם לא בושה.

 

בקיצור אני מציע לך ללכת למכון בדיקה שיתנו לך הקלות ואותם תגיש למנהלי הפורום כדי לקבל הקלות בכתיבה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לדעתי כל טלויזיה, לא טלויזיה, אתה כן דיסלקט ותעבור שוב על מה שכתבת ותראה שזה נכון וזה גם לא בושה.

 

בקיצור אני מציע לך ללכת למכון בדיקה שיתנו לך הקלות ואותם תגיש למנהלי הפורום כדי לקבל הקלות בכתיבה

 

טוב אני דיסלקט אני מודה! [NOT]

אני כותב עיוור ומסתכל על המשחק... עשה לי טובה...

 

עכשיו רד לי מהחיים... הדיון פה לא עלי... :roll:

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

אתה פתחת בדיון הזה, אנשים פה רק מגיבים והכדור מתגלגל

 

היתה לך בעיה עם הפלאפונים ואנשים עזרו לך להבין שיש לך עוד בעיה בחיים חוץ מזה אז למה ישר לתקוף?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אתה פתחת בדיון הזה, אנשים פה רק מגיבים והכדור מתגלגל

 

היתה לך בעיה עם הפלאפונים ואנשים עזרו לך להבין שיש לך עוד בעיה בחיים חוץ מזה אז למה ישר לתקוף?

 

טוב... שתוק... בשביל מה הודעות סתמיות כאלה? :roll:

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

1. לא הגבתי אליך.

2. כן!!!!!!!!!!!! :lol:

 

אריאל, אתה צריך כבר לדעת, כשבחורה אומרת לך לא, היא מתכוונת ל-לא!!

 

:lol:

 

ולאדון הצללים, גם אני יתחיל להשתגע אם אני יצטרך להמשיך לקרוא את כל הי' האלה בתחילת פועל בלשון עתיד - אם אני ימשיך לקרוא את זה אני יתעצבן ויחסום אותך, אני יוכל לעשות את זה אם אני באמת ירצה :p:p:p

 

רוני

 

ענק ! :D

 

שמוליק

 

מה ענק בזה?!

סורי שאני סוטה מהנושא אבל גם ככה אנחנו באוף טופיק...

 

רוני, ההודעה שלך בכלל לא מצחיקה ולדעתי אפילו בכלל לא במקום.

אם לבן אדם יש בעיה של כתיבה או דיבור (שזה סוג של דיסלקציה כמו שאתה יודע) אז אתם תחסום אותו?

אני מאוד מקווה שזה היה בצחוק כי אחרת ההערה שלך פשוט מתנשאת ולא נשמעת (או נקראת) טוב.

בכלל, הרבה זמן לא כתבתי בפורום אבל אני נכנסת לעיתים, קוראת ומתעניינת וכל פעם מחדש משתגעת מההודעות המוזרות והלא נעימות שאתם המנהלים משאירים. ואם אתה צריך דוגמאות... רק תבקש.

 

אביטל.

 

סליחה?! זה שאני לא כותב עיברית תיקנית אלא מסתכל בטלויזיה במקביל לכתיבה... עדיין לא אומר שאני דיסלקט... אלוהים ישמור אנשים קופצים למסקנות...

לא מזלזל בך אל תעליבי אותי בבקשה... :?

 

בקשר להערה של רוני... אחחחח הציניות הקרירה שלך... לא נמאס אה? :wink:

אתה רוצה שאתחיל לכתוב עיברית תיקנית או אמשיך לכתוב עיברית עילגת... אני לא מאמין שאני אעצבן אותך בגלל צורת הכתיבה שלי... פשוט לך תוציא את העצבים על דברים אחרים... אני יודע שאתה יכול לחסום אותי אבל עשה לי טובה דיי עם האיומים [עם קריצה עצבנית לכיוון שמר אהם אהם!]

 

אהה וכן... שמוליק... שתוק :twisted:

 

אלוהים ישמור אני עורך את עצמי המשחק של ירושלים לוקח לי את כל הריכוז...

 

שתקתי.

 

עכשיו אומר את דבריי. יש לינק לתצוגה מקדימה. לפני שולחצים על שלח, בדוק עצמך. כך תחסוך מפילסברי הציני :wink:

 

tsywp002.jpg

 

לשלוח הודעות ציניות.

 

בידידות.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

1. לא הגבתי אליך.

2. כן!!!!!!!!!!!! :lol:

 

אריאל, אתה צריך כבר לדעת, כשבחורה אומרת לך לא, היא מתכוונת ל-לא!!

 

:lol:

 

ולאדון הצללים, גם אני יתחיל להשתגע אם אני יצטרך להמשיך לקרוא את כל הי' האלה בתחילת פועל בלשון עתיד - אם אני ימשיך לקרוא את זה אני יתעצבן ויחסום אותך, אני יוכל לעשות את זה אם אני באמת ירצה :p:p:p

 

רוני

 

ענק ! :D

 

שמוליק

 

מה ענק בזה?!

סורי שאני סוטה מהנושא אבל גם ככה אנחנו באוף טופיק...

 

רוני, ההודעה שלך בכלל לא מצחיקה ולדעתי אפילו בכלל לא במקום.

אם לבן אדם יש בעיה של כתיבה או דיבור (שזה סוג של דיסלקציה כמו שאתה יודע) אז אתם תחסום אותו?

אני מאוד מקווה שזה היה בצחוק כי אחרת ההערה שלך פשוט מתנשאת ולא נשמעת (או נקראת) טוב.

בכלל, הרבה זמן לא כתבתי בפורום אבל אני נכנסת לעיתים, קוראת ומתעניינת וכל פעם מחדש משתגעת מההודעות המוזרות והלא נעימות שאתם המנהלים משאירים. ואם אתה צריך דוגמאות... רק תבקש.

 

אביטל.

 

סליחה?! זה שאני לא כותב עיברית תיקנית אלא מסתכל בטלויזיה במקביל לכתיבה... עדיין לא אומר שאני דיסלקט... אלוהים ישמור אנשים קופצים למסקנות...

לא מזלזל בך אל תעליבי אותי בבקשה... :?

 

בקשר להערה של רוני... אחחחח הציניות הקרירה שלך... לא נמאס אה? :wink:

אתה רוצה שאתחיל לכתוב עיברית תיקנית או אמשיך לכתוב עיברית עילגת... אני לא מאמין שאני אעצבן אותך בגלל צורת הכתיבה שלי... פשוט לך תוציא את העצבים על דברים אחרים... אני יודע שאתה יכול לחסום אותי אבל עשה לי טובה דיי עם האיומים [עם קריצה עצבנית לכיוון שמר אהם אהם!]

 

אהה וכן... שמוליק... שתוק :twisted:

 

אלוהים ישמור אני עורך את עצמי המשחק של ירושלים לוקח לי את כל הריכוז...

 

שתקתי.

 

עכשיו אומר את דבריי. יש לינק לתצוגה מקדימה. לפני שולחצים על שלח, בדוק עצמך. כך תחסוך מפילסברי הציני :wink:

 

tsywp002.jpg

 

לשלוח הודעות ציניות.

 

בידידות.

 

שמוליק

 

שמוליק הכל בחברות [כמו שגריניק ואלטרמן אומרים] 8)

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

אולי מישהו כתב ולא ראיתי, אבל את המספרים אין צורך להחליף ידנית.

במכתב שהגיע מאורנג' היה כתוב שאת כל המספרים משנים לחדשים בנקודות

השירות (הם מוסיפים את הקידומת החדשה לכל המספרים שיש על הסים) וגם אז

תעבור עוד חצי שנה עד שרק המספרים החדשים יכנסו לפועל.

 

שאלו יהיו כל הצרות שלנו...

 

:wink:

פורסם

בזמן שאתה תעמוד בתור במרכז שירות, אתה יכול לשבת בנוח בבית ולהחליף ידנית לבד זה יקח לך פחות זמן תאמין לי, ואתה מדבר על אורנג', מה עם השאר?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בזמן שאתה תעמוד בתור במרכז שירות, אתה יכול לשבת בנוח בבית ולהחליף ידנית לבד זה יקח לך פחות זמן תאמין לי, ואתה מדבר על אורנג', מה עם השאר?

 

כל תחנות השרות של כל החברות מספקות את השרות הזה...

להחליף את זה לבד זה סתם סיפור אם יש לך הרבה אנשים ברשימת טלפונים..

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם
מה ענק בזה?!

סורי שאני סוטה מהנושא אבל גם ככה אנחנו באוף טופיק...

 

רוני, ההודעה שלך בכלל לא מצחיקה ולדעתי אפילו בכלל לא במקום.

אם לבן אדם יש בעיה של כתיבה או דיבור (שזה סוג של דיסלקציה כמו שאתה יודע) אז אתם תחסום אותו?

אני מאוד מקווה שזה היה בצחוק כי אחרת ההערה שלך פשוט מתנשאת ולא נשמעת (או נקראת) טוב.

בכלל, הרבה זמן לא כתבתי בפורום אבל אני נכנסת לעיתים, קוראת ומתעניינת וכל פעם מחדש משתגעת מההודעות המוזרות והלא נעימות שאתם המנהלים משאירים. ואם אתה צריך דוגמאות... רק תבקש.

 

אביטל.

 

קודם כל ג'ולי :wink: תפסיקי להיות סוטה :D

 

וברצינות אביטל, אני יכול להבין שלאנשים מסוימים יש בעיה של כתיבה בפורום, ותתפלאי, ברוב המקרים אני לא יורד עליהם אלא אפילו משקיע ומתקן אותם (באופן עדין, בלי שידעו - בגלל שיש לי אפשרות עריכה). אני לא התכוונתי ברצינות לעניין החסימה, יש גבול. אני משוכנע גם שאדון הצללים הבין את זה טוב. זאת אולי הייתה בדיחה לא כל כך מוצלחת.

 

השגיאות שלו לא היו של איות, אלו שגיאות שיש להרבה צעירים (בעיקר, מה לעשות) שנוגעות במהות של השפה העברית, שאצלם היא קלוקלת וזה חבל. אני שומע את זה כל הזמן מסביבי, לא רק בפורום, ולומר את האמת - כן! זה מפריע לי! מפריע לי כשאומרים "אני יושנת" במקום "ישנה" או "אני יגיד לך" במקום "אגיד". זה נשמע רע. אני "התנפלתי" על אדון הצללים במקרה, זה היה יכול להיות כל "קורבן" אחר. אבל כוונתי ברורה, אני מקווה.

 

בנוגע להודעות של המנהלים - אנא הפני את תשומת לבי לדוגמאות ואשמח לענות פרטנית. אני משוכנע שתמצאי, לרוב, שמדובר באמירות לגיטימיות לחלוטין, אשר אשמתם היחידה של המנהלים היא בסגנון ובצורה שבה הן נאמרות, וזאת רק מכיוון שלפעמים אם לא אומרים דברים בחריפות - אנשים פשוט לא קולטים!

 

תודה ולילה טוב

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ואיך הם הולכים להתחלף בדיוק?

תהיה קידומת אחת לכל רשת?

ולפי איזה שיטה משנים את המספרים?

פורסם
מה ענק בזה?!

סורי שאני סוטה מהנושא אבל גם ככה אנחנו באוף טופיק...

 

רוני, ההודעה שלך בכלל לא מצחיקה ולדעתי אפילו בכלל לא במקום.

אם לבן אדם יש בעיה של כתיבה או דיבור (שזה סוג של דיסלקציה כמו שאתה יודע) אז אתם תחסום אותו?

אני מאוד מקווה שזה היה בצחוק כי אחרת ההערה שלך פשוט מתנשאת ולא נשמעת (או נקראת) טוב.

בכלל, הרבה זמן לא כתבתי בפורום אבל אני נכנסת לעיתים, קוראת ומתעניינת וכל פעם מחדש משתגעת מההודעות המוזרות והלא נעימות שאתם המנהלים משאירים. ואם אתה צריך דוגמאות... רק תבקש.

 

אביטל.

 

קודם כל ג'ולי :wink: תפסיקי להיות סוטה :D

 

וברצינות אביטל, אני יכול להבין שלאנשים מסוימים יש בעיה של כתיבה בפורום, ותתפלאי, ברוב המקרים אני לא יורד עליהם אלא אפילו משקיע ומתקן אותם (באופן עדין, בלי שידעו - בגלל שיש לי אפשרות עריכה). אני לא התכוונתי ברצינות לעניין החסימה, יש גבול. אני משוכנע גם שאדון הצללים הבין את זה טוב. זאת אולי הייתה בדיחה לא כל כך מוצלחת.

 

השגיאות שלו לא היו של איות, אלו שגיאות שיש להרבה צעירים (בעיקר, מה לעשות) שנוגעות במהות של השפה העברית, שאצלם היא קלוקלת וזה חבל. אני שומע את זה כל הזמן מסביבי, לא רק בפורום, ולומר את האמת - כן! זה מפריע לי! מפריע לי כשאומרים "אני יושנת" במקום "ישנה" או "אני יגיד לך" במקום "אגיד". זה נשמע רע. אני "התנפלתי" על אדון הצללים במקרה, זה היה יכול להיות כל "קורבן" אחר. אבל כוונתי ברורה, אני מקווה.

 

בנוגע להודעות של המנהלים - אנא הפני את תשומת לבי לדוגמאות ואשמח לענות פרטנית. אני משוכנע שתמצאי, לרוב, שמדובר באמירות לגיטימיות לחלוטין, אשר אשמתם היחידה של המנהלים היא בסגנון ובצורה שבה הן נאמרות, וזאת רק מכיוון שלפעמים אם לא אומרים דברים בחריפות - אנשים פשוט לא קולטים!

 

תודה ולילה טוב

 

רוני

 

 

חבר'ה יש לי ב-25.6 בגרות בלשון. אולי תעזרו לי להיתכונן. :lol:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

לכל ההיסטרים למיניהם:

 

השמיים לא נפלו.

המספרים הישנים ממשיכים לעבוד כרגיל עד 31.10.2004 - עד אז יש מספיק זמן לכולם להתרגל ויש מספיק זמן ללכת לתחנות השירות ולטפל בזכרונות.

 

תורים ענקיים יהיו לדעתי רק ב-1.11 כאשר המספרים הישנים יפסיקו לעבוד וכל מי שהזניח את זה ירוץ לתחנות השירות שיסדרו לו את הזכרונות.

 

אז פשוט בפעם הבאה שתהיו בקניון (אחרי 20.4) גשו לתחנת שירות ובקשו שיעדכנו לכם את הזכרונות במכשיר. לא צריך להתנפל, יש לכם חצי שנה לבצע את הפעולה הזו.

 

ועכשיו סוף-סוף יהיה אפשר לדעת בוודאות לאיזו רשת אנחנו מתקשרים... מה שקשה היום עם 15 קידומות שונות :?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...