Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שהנושא נטחן עד איןסוף אבל לא מצאתי תשובה בחיפוש

(אולי זה בגלל שכמעט בכל שרשור מישהו מזכיר את זה)

אשמח לתשובה / הסבר איך לחפש

ובכל מקרה לשאלה: יש מכוניות עם זה בארץ ? כמה עולה למלא ואיפה ?

פורסם
אני יודע שהנושא נטחן עד איןסוף אבל לא מצאתי תשובה בחיפוש

(אולי זה בגלל שכמעט בכל שרשור מישהו מזכיר את זה)

אשמח לתשובה / הסבר איך לחפש

ובכל מקרה לשאלה: יש מכוניות עם זה בארץ ? כמה עולה למלא ואיפה ?

 

1 אם אין לך בלון,למה אתה שואל?

2 אם אתה רוצה לשים בלון-שאל בכל חנות שמוכרת קיטים - כמו E&A בבני ברק.

3 יש מכוניות עם זה בארץ.

4 כ300 שקל בקבוק.ההרכב כמעט זהה לזה שרופאי שיניים משתמשים להרדמה,רק שבגאז האמריקאי מוסיפים חומר מריר -ע"מ שוין דיזל וחבר מרעיו לא ישאפו את הגאז בשביל הכיף.

5 כל מקום שמוכר גאזים (כמו בתחת שלי....) או יותר ברצינות- יש חוות גאזים (אני יודע....שם מפגר) ברחוב יגאל אלון בתל אביב(*****קוראים להם "גורדון גז"******)- באים מכיוון הבורסה ופונים ימינה ב"מחסני חשמל"- זה ישר אחרי הפניה.הם כבר התרגלו לזה שהקהל העיקרי שלהם הפך מרופאי שיניים לילדים עם בלונים כחולים וחיוכים ממזריים.....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...