Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רון.

-אני אגב, בעד לקנות גנוב, כי זה גם ככה כבר נגנב, אז למה לבכות על חלב שנשפך במקום לנצל אותו?-

[/b]

 

בוא אני יסביר לך למה - כי אם אתה קונה גנוב זה גורם לגנב ללכת לגנוב עוד.

 

אבל אם גנב גונב ואין לו למי למכור את הסחורה, אז הוא לא יילך ויגנוב עוד.

 

לי אישית פרצו כבר פעמיים לרכב וגנבו לי מערכת מאוד יקרה.

 

ויכולתי לרכוש גנוב בגרושים ובלי בעיה, אבל העדפתי ליסוע בלי מערכת באוטו עד שיהיה לי כסף לקנות משהו חוקי מאשר להתעסק עם גנוב.

 

כי אני לא רוצה שאף אחד ירגיש מה שאני הרגשתי באותו בוקר שירדתי לאוטו.

 

בעצם, אולי כדאי שאתה ואנשים כמוך ירגישו ואז הם יבינו מה זה אומר לקנות גנוב.

מאיפה זה בא.

:mm_yeah:

 

למרות שנדמה לי שלרון כבר פרצו כמה פעמים לרכב...

 

ורון, תסתכל על זה ככה - כאשר אתה קונה חלק שכבר נגנב אתה נותן לגנב אינטרנס ללכת לגנות את החלק הבא :!:

Scooby WRX

פורסם

רציתי לעלות נקודה נוספת בקשר לגניבת ספוילרים ...

 

בשני המכוניות שיש לי בבית יש עליהם ספויילרים (אימפרזה , קולט) .

אחרי נסיון כושל של גניבת הספויילר על האימפרזה , הגנב לא רק שהוא שבר וסדק את הספויילר אלה גם עיקם את הפח של הרכב (התא מטען) .

 

היום כל יום אני יורד לפחות פעם אחת לבדוק אם לא עשו לי מעשה דומה על הקולט .

 

מעצבן אותי לראות את הקנאה של נערים שנוהגים על פיאט אונו שמוכנים להסתכן ולגנוב

ספויילר בישביל שלאוטו שלהם יהיה ושלשלי לא יהיה , פשוט גועל נפש .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

×
×
  • תוכן חדש...