Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בהתנעה בבקשה תעזרו.. [עזרנו, עכשיו קרא את כללי הפורום]


avihay_22
שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום קוראים לי אביחי,ואני חדש בפורום.

יש לי פיאט אונו שנת 95 הזרקה והיא עושה בעיות בהתנעה מדי פעם לפי הקריזות שלה,והמזג אויר לא משנה זה יכול לקרות בכל מזג אויר.

אני נותן סוויץ האוטו מניע ושוב מתכבה..כדי שאני יוכל לנסוע אני נותן סוויץ האוטו מניע ישר אני נותן גז בקטנה והאוטו נוסע אבל כשאני עוזב את הגז הרכב מתחיל לרעוד והנורת שמן והמצבר מהבהבים ואז הרכב נכבה שוב.

כשאני נותן גז בלי הפסקה במשך 5 דקות בערך האוטו לא נכבה אבל כשאני עומד ברמזור הוא רועד...אני מכבה את האוטו נותן סוויץ מדליק וכאילו לא קרה כלום...האוטו נדלק כרגיל.

הלכתי למוסך ואמרו לי להחליף כבל יוניט גלגל הצתה החלפתי והבעיה עדיין לא נפתרה,החלפתי כוהל והבעיה שוב לא נפתרה, החלפתי דיפילקס שבעל מוסך מורשה של פיאט השאיל לי כדי לראות אם זה הדיגיפלקס והבעיה עדיין לא נפתרה, החלפתי גם חוטי הצתה..

בעל מוסך מורשה של פיאט גם בדק את הרכב במחשב ולא מצא שום תקלה.

 

אני לא ממש חזק ברכבים יש לי ידע כללי טוב...בבקשה תיתנו כמה שיותר חוות דעת..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי זאת בעבר וזה תקף גם לגביך:

ראשית צריך לבדוק את הארקת מחשב ההצתה (דיג'יפלקס) וזאת ע"י חיבור אוהמטר בין קוטב המצבר השלילי (-) לבין גוף המתכת של המחשב. התנגדות תקינה הנה עד כ 2.5 אוהם ואם ההתנגדות הנה של כמה מאות אוהם אז יש הארקה לקויה למחשב ההצתה והפעולות יבוצעו הלאה כך:

לבדוק שבמחבר החוטים אל המחשב, מגעי החוט השחור (הארקה) תקינים ואם כן אז לקלף מעט את בידוד החוט השחור ולחבר אליו, בהלחמה ועם בידוד, חוט מגשר שיתחבר בקצהו השני אל גוף הרכב (לדוגמא לאום בית המחשב או סליל ההצתה, קויל).

כעת יש לבצע שוב בדיקת הארקה ע"י האוהמטר ואם זה כעת תקין אז תוקנה בעיית הארקת המחשב ואם זה עדיין לא תקין אז יש נתק פנימי בתוך מחשב ההצתה ויש להחליפו.

במקרה של החלפת מחשב הצתה אחר משומש, יש לבדוק את הארקתו מייד לאחר הרכבתו ברכב כי הרבה מחשבים משומשים כאלו הנם עם נתק פנימי בהארקתם.

הערה - סיבה מרכזית לנתק פנימי במחשב ההצתה, דיג'פלקס, הנה חוסר זהירות בהחלפת מצבר כך שמפתח פרוק נעלי הכבל קיצר בין הקוטב החיובי של המצבר (+) לגוף מחשב ההצתה.

גם חלק ממוסכים מורשי פיאט לא מודעים לזה.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...