Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

20VT טורבו HYBRID


שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז בוא נגיד שזה לא מתאים למי שעדיין לא מיצא את הK03S

כי בשביל למצא את הK03S צריך

צנרת - בסביבות ה3-6 אלף תלוי איפה עושים.

אינטרקולר בין 2000-6000 תלוי על איזה קיט אתה הולך...

אינלט- בסביבות ה-700 ש"ח

פילטר פתוח\ קיט יניקה 400-1200 ש"ח

משאבת דלק מחוזקת 800 ש"ח בערך...

 

גם אם תקח את המינימום של החלקים הגעת למחיר יפה וביחד עם השדרוג להייברידי אני חושב שהגעת למחיר של קיט מוכן של חברות מתחרות שהם כוללים את הכל כבר בפנים...

אז אני עדיין חושב שהמחיר דומה לא חשוב מאיפה אתה מסתכל על זה

 

אני עם קובי בנושא הזה צריך לספר את הכל ולא חצאים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה בדיוק מה שאנחנו עושים! לא מדברים ופרסמים את הנתונים ה"מוצהרים"

אלה מוכיחים הלכה למעשה גם בבדיקות דיינו אמיתיות וגם על הכביש!!!

12 שנה של התמחות ברכבי VAG ואמינות מוכחת מעל לכל ספק!!!

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביתר תבדוק עלות של קיט STAGE3 לרכב שלך ותעדכן!

ותשווה למחירים שאני רשמתי

רוב האנשים מחפשים לשדרג אחרי שעשו לפחות אינלט וצנרת {זה המצב אצלך אם אני לא טועה}

הHYBRID מתאים ללא צורך בשינויים של דאון פייפ אינלט צינורות מיים ושמן ולכן העלות הכללית יותר זולה

קולר חזית הוא חובה בשני הקיטים

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שירצה לשדרג ל gt28

או ל hybrid

בכל מקרה יצתרך לשלם את עלות כל הקיט שכולל בתוכו את כל המכלולים

וזה לא משנה אם הוא מיצא את ה K03S

או לא מיצא אותו, ובין מחירי הקיטים האלה באמת יש פער שלפחות בשבילי הוא משמעותי

אני אישית בחרתי ב HYBRID

קיט מעולה, אמין, האוטו השתנה מקצה לקצה

ואביחי ואלי הם ממש כמו ההורים של הרכב שלי

האוטו שלי נוסע פיקס ואני נוסע בביטחון מלא ובאמינות

לא יודע מה לגבי אחרים ואני לא מחפש להשוות פשוט אלה הנתונים

מחיר, אמינות, שירות הכי טובים שיש לדעתי

ושוב פעם זאת דעתי בלבד

כל אחד בוחר את דרכו שלו ולפעמים אנחנו בוחרים גם לעשות השוואות

כדי לדעת מה האחר יכול לשפר או לתקן אצלו

ולפי דעתי זה כייף

בהצלחה לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ממש הסטריה הא...

אין פה קונספרציה של הזנקות נהפכו.. אני חושב שדווקא יגערו בי על זה שעניתי אבל ניחה... כבנתיים אני רואה שאנשי APR בארץ עובדים בצורה בוגרת ולא מנסים לעשות מניפולציות עלגבי פורמים כדי למכור אבל ניחה..

לי פשוט חורה הזילזול המתמשך שלך,

אתה עדיין מנפנף בקטע של האינדקציות,זה יותר מזכיר לי ילדים מתלהבים מאשר בעלים של סדנה.

מדוע לא ענית על השאלות שלי?

מה אתה מתחמק?

שוב האם איי פעם מישהו טען שAPR יותר חזקים או מהירים?

אני אדגיש את זה שוב למקרה שלא הפנמת

APR משווקים את עצמם בנושאים הבאים:

אמינות,שרות לקוחות,איכות החלפים

הם מתגאים במחלקת הפיתוח המעולה שלהם

והם מתגאים בזה שהם מייצרים ומתכננים את הכל תחת קורת גג אחת,

אני חושב שאתה בתור בעלים של סדנא מאד ותיקה ומעורכת בתחום מסוגל

לשווק את עצמך בצורה הרבה יותר טובה מקצועית ובוגרת.

אני פה סיימתי. לא מתכוון להכנס למלחמות מיותרות וילדותיות.

 

 

 

עם כל הכבוד ל-2 הסנדאות ויש כבוד כי עובדה ש-2 עובדות ולא סוגרות בטרם עת.

זה כבר מעל לסדנאות כשאתה מחפש לשדרג את הרכב שלך אתה מחפש ליסוע הכי חזק שאפשר ובאמינות (לגבי האמינות 2 הסדנאות אמינות באותה מידה לדעתי) אז יצאנו מהסיפור של האמינות ולכן נשאר רק מי יותר חזק לעומת הכסף שאתה משלם.

אני אשאל שוב למה משפרים מלחתחילה כדי להיות יותר חזקים אז אני חושב שבעצם השאלה ענינו לעצמנו תשובה מספקת.

וכנראה שלמי שמוציא את האוטו יותר חזק בסופו של דבר אנו נלך אליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל שיקול של מחיר

ותלוי מה אתה רוצה להוציא מהרכב

אל תשכח שבמעבר לטורבו גדול אתה מאבד את הזמינות מה שלא קורה עם הHYBRID

הבדיקה שאתה הזכרת נעשת מעמידה ל400מטר כלומר למהירות 160-170קמ"ש

פה הבדיקה נעשת מגילגול עד 240קמ"ש ואם רכב אחד היה חזק יותר הוא היה פותח פער

 

לדעתי אם כבר עוברים לטורבו גדול אז GT3071 עם AR פליטה קטן

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום התבצעה השוואה בין

איביזה קופרה עם טורבו HYBRID שהדיינו שלה פורסם כאן

מול

איביזה קופרה עם קיט מלא APR STAGE3 שמשתמש בטורבו GT28RS לטענת בעל הקופרה 330-340כ"ס

נעשו מספר בדיקות ממהירות 60 קמ"ש עד 240קמ"ש{הבדיקה נעשתה בכבישי הרשות הפלסטינאית}

והתוצאות היו דומות

הרכבים זהים!!!

 

כלומר טורבו בולט און שמחליף את הטורבו המקורי ללא צורך בשינויים נוסע כמו קיט טורבו מלא שמחירו יותר מפי שלושה

 

לצערנו בעל הקופרה עם הקיט APR STAGE3 לא היה מוכן לתעד את ההשוואה בוידאו

מעניין למה?!

 

חבל באמת שזה לא תועד בווידאו כי ממה שאנחנו יודעים, גם במקרה הזה האמת לא נאמרת והרכבים רחוקים מלהיות זהים.

לפי מה שאני יודע, אתה (אביחי) לא היית נוכח אולם מסתבר שזה לא הפריע לך לרוץ ולספר לחבר'ה דבר שאינו אמת ומבלי שיש לך הוכחה אחת. זו לא הפעם הראשונה ששקרים נזרקים ואף אחד, אף אחד לא לוקח אחריות בבחינת "אמרנו, נכון או לא נכון - ממשיכים הלאה".

זו לא הדרך שלנו. חבל שהיא מנת חלקכם.

 

עכשיו, דובר פה הרבה על עלות מול תועלת ואף הרחקת ואמרת כי ב 8500 ש"ח מקבלים תוצאה דומה לקיט שעולה כמעט פי שלוש.

אנחנו, אוהבים לדייק ושונאים שקרים. הנה העלויות האמיתיות לפי הסכומים שאתה נקבת (נקודת הבסיס היא שני רכבים זהים ומקוריים)

 

1. קיט APR סטייג' 3 מלא עד הבורג האחרון כ 28K

כולל: סעפת, טורבו גארט מקורי, דאון פייפ +ממיר (עובר בדיקת גזים בטסט) מזרקים, בית מאף, יניקה, משאבת דלק, צינורות, ברגים וכמובן.. תוכנת APR ובקיצור, כל מה שצריך בכדי להגיע להספק המוצהר.

 

2. הרכב שלך:

טורבו (לא ענית איפה מיוצר וכמה אחריות) כ 5500

תוכנה 4000-5000 (מחיר אמיתי מהתחלה כולל כיוונים ולא רק עלות שדרוג מתוכנה של K03)

מזרקים 1200-1400

מאף 200-300

צנרת 3000-6000

מתנול 3500

משאבת דלק 800

יניקה 400-1200

אינלט 700

וכמובן, ברגים, אטמים, צינורות ובקיצור, עוד כמה מאות שקלים.

אינני יודע בוודאות אם במקרה הזה הוחלפו גם טלטלים או לא. אני יודע שבד"כ בקיטים כאלו אתם נדרשים להחליף וזה עוד כמה אלפי שקלים שלא הכנסתי לחשבון.

 

סה"כ באופציה הכי זולה (סיני, ללא ממיר+שיעבוד למתנול) כ 20K

סה"כ באופציה היקרה (עדיין סיני ברובו ועדיין משועבד למתנול אך השאר ברמה נורמלית יותר) כ 24.5K

 

ואני שואל: למה צריך לשקר\לעוות ולספר חצאי סיפורים בשביל למכור?

למה להציג חצי תמונה, חצאי אמיתות, עיגול פינות ויצירת רושם מוטעה?

 

ומעל הכל ובהתחברות ל"חרדת הביצוע".. מעולם ואומר שוב, מעולם לא טענו אנו שזה הקיט החזק בעולם. זה לא הדבר היחידי שחשוב לנו. אמר פה מישהו ובצדק שעם תוכנה אגרסיבית יותר, הרכב יוציא יותר. אמר וצדק רק ש.. לא מעניין אותנו להיות הכי חזקים (בטח לא בקו ישר). הסט אפ שלנו הוא עוצמתי וחזק אך לא לוקח את הרכב לקצה (כמו בהתקנה שלכם) ומיועד להיות זמין (לטובת אלו שאשכרה נוהגים ברכב ולא רק לוחצים בקו ישר. שרוצים כח ביציאה מהסיבוב ומשיכה ארוכה ועוצמתית עד הקו האדום) ומעל הכל, רוצים קיט מלא, מקורי, איכותי, בדוק ומוכח כבר עשר שנים מחברה מובילה ואחראית (ומוכנים לשלם קצת יותר בשביל האיכות הזאת) בניגוד לקיטים המורכבים מחלקים שונים, מיצרנים שונים, ממדינות שונות ועם תוכנה שאף אחד לא יודע באמת מה מקורה (מבלי להתייחס לטיבה).

 

עכשיו, ברור לי שאתה תרצה להגן על הקיט שלך וזה דיי ברור אבל, למה לשקר? למה לעגל פינות ולספק חצאי מידע?

יש לך קיט טוב? תציע, תמכור, תצליח. אבל ביושר!

 

כל "החיילים" מתבקשים לנוח, שתקתי עד עכשיו ולא הפרעתי לכם לערבב פה את כולם. אתם יכולים לשמוע גם דיעה אחרת (מנומסת, מפורטת ולא "מערבבת") פעם אחת מבלי לקפוץ ולחרף נפשכם עבור פטרוניכם.

 

עם עובדות אי אפשר להתווכח, עם שקרים כן!

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נדבר על גילוי נאות

 

למה לא סיפרת שהלאון המופרסמת שלכם שברה את המנוע על הדיינו עם ציפ ודאון פייפ?????"

כולם חיכו לדיינו סטייג 2 ופתאום הרכב נעלם לחודשיים עד שAPR בנו מנוע ואפילו הגיעו להתקין בארץ

למה אתה לא מספר שהבעלים של הלאון אחרי השקעה של מעל ל100000ש"ח מוכר את הרכב ב150000ש"ח כי הוא כל כך מרוצה

למה לא תספר שהלאון השניה עם הקיט סטייג3 שוכבת במוסך עם מנוע שבור

למה כל הלקוחות הנאמנים שלך הורידו את השיפורים שמכרת להם וחזרו רק לציפ?

יש עוד דוגמאות אבל נראה שזה מספיק[

הכחשה לא תעזור לך אם זה לא נכון תתבע אותי בבית משפט על הוצאת דיבה

בוא נשווה בעלויות

הקיט שלך 28000ש"ח כולל מע"מ או לפני מע"מ?

סעפת, טורבו גארט מקורי, דאון פייפ +ממיר (עובר בדיקת גזים בטסט) מזרקים, בית מאף, יניקה, משאבת דלק, צינורות, ברגים וכמובן.. תוכנת APR ובקיצור, כל מה שצריך בכדי להגיע להספק המוצהר.

 

לא צריך צנרת?

לא צריך קולר חזית?

נגיד שלא בוא נשווה לHYBRID

טורבו כולל התקנה ומע"מ 5500ש"ח

מזרקים 1200

אינלט 900

צנרת עד הדוד האחורי 2700

תוכנה 2500

בית מאף 400

משאבת דלק 700

תעשה אתה את החישוב או שאני יחשב בשבילך?

קבענו ביום שישי בדיקה חוזרת עם מצלמות כדי שלא יהיו ויכוחים מיותרים

אנח מקווה שהבחור שלך יגיע נצלם וניתן לעם לשפוט

הרכב עם הHYBRID הוציא על הדיינו 278כ"ס בגלגל

הקופרה שלכם לפי APR מוציאה 330-340כ"ס

נחכה לים שישי ונראה

 

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום קשר לאחת מהסדנאות.

 

אבל אביחי, אני אישית מכיר רכב שרק תוכנה של גי'אק דפקה לו את כל הגיר והמנוע ובכלל לא הצליחו להתאים את התוכנה לגיר DSG7 של הרכב.

 

 

ושוב, אין לי שום קשר אבל מהצד זה נראה כאילו אתה רוצה לצאת שידך על העליונה במקום להגיד וואלה יש איתי עוד מישהו בתחום שמצליח יפה. במקום לפרגן זה כמו חתול ועכבר.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום קשר לאחת מהסדנאות.

 

אבל אביחי, אני אישית מכיר רכב שרק תוכנה של גי'אק דפקה לו את כל הגיר והמנוע ובכלל לא הצליחו להתאים את התוכנה לגיר DSG7 של הרכב.

 

 

ושוב, אין לי שום קשר אבל מהצד זה נראה כאילו אתה רוצה לצאת שידך על העליונה במקום להגיד וואלה יש איתי עוד מישהו בתחום שמצליח יפה. במקום לפרגן זה כמו חתול ועכבר.

 

אתה שקרן וזהו שקר מוחלט!

ולכן ,שתי אופציות לפניך:

 

1.לתת שם של "המישהו שהלך לו המנוע" תוך 10 דקות מעכשיו!

2.אתה מקבל מחר תביעה בגין הוצאת דיבה ולשון הרע !!!

 

10 דקות מעכשיו!

 

תבדוק אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה לבאס אותך אני עובד עם e@a מעל 5 שנים - רק בשנה האחרונה הם ביצעו קרוב ל100 צ'פים ללקוחות שלי מסוג

סופרב אוקטביה ושאר הקבוצה כולם ם די אס גי 7 הילוכים ואני יכול לומר שכולם עם חיוך ואף לא תקלה אחת !!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביחי, ראית שכתבתי איפשהו שהלך מנוע? כתבתי שהמפות דפקו לו את הגיר והמנוע.

 

לא הלך הגיר ולא המנוע, אז על מה תתבע אותי?

 

אני לא הולך להכפיש פה אף אחד על דפי הפורום, אני רק טוען שאי אפשר להציג צד אחד.

 

אני לא נגד אף אחד, שניכם מבין הסדנאות הטובות שיש בארץ והרציניות ביותר וחבל שכך המצב.

 

 

בעסק שלי יש פרגון בין רוב העסקים(למעט אלא שמנסים לשים רגל לאחרים) חבל שבתחום שגם ככה הוא לא במצב המזהיר ביותר כך המצב.

 

 

XXXXX20VT, לא טענתי שAPR זה גאולת הכותרת. לכל חברה יש את הפאשלות שלה.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...