Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מים נעלמים מהר


shacharlevy013
שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמתי לב שהמים נעלמים ממש מהר, אני ממלא מים מעל המקסימום ואחרי נסיעה של איזה חצי שעה כמעט הכל מתרוקן.

עכשיו ניסיתי איזה בדיקה שאמרו לי לעשות, שמתי על ניוטרל ונתתי גז במכה אחת, ויצא שם נוזל שאני לא יודע מה הוא וגם עשן לבן .

מישהו יודע מה זה יכול להיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שהמים נעלמים ממש מהר, אני ממלא מים מעל המקסימום ואחרי נסיעה של איזה חצי שעה כמעט הכל מתרוקן.

עכשיו ניסיתי איזה בדיקה שאמרו לי לעשות, שמתי על ניוטרל ונתתי גז במכה אחת, ויצא שם נוזל שאני לא יודע מה הוא וגם עשן לבן .

מישהו יודע מה זה יכול להיות?

בנוסף לזה שאתה רואה עשן לבן שים יד שתחסום לכמה שניות את האגזוז, שמישהו ייתן גז במקביל ואז תראה אם יש לך מיים על היד. במידה ויש חזור לעדכן.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה את המים יוצאים מבלי שאני אשים יד.

בלחיצה חזקה על הגז , אני רואה מים נזרקים החוצה

 

אני ממש מתחיל לדאוג כבר, מה זה יכול להיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המיים יוצאים שהרכב כבר בטמפרטורת עבודה ומיתלווה אליו בנוסף עשן שיוצא בצורת אדי מיים משמע החשש שניפרץ אטם ראש ומיים חודרים לצילינדרים. מה שנותר לך בעצם לבדוק עכשיו זה האם קיים עירבוב של מיים עם שמן, בדוק זאת על מדיד השמן ועל פקק מילוי השמן. בנוסף אתה יכול לבדוק את חדירת המיים לקומפרסייה ע"י כך שברגע שהרכב קר פתח מיכסה רדיאטור תן למישהו להניע את הרכב וראה באותה שנייה של סיבוב המפתח והסטרטר אם מיים מזנקים אחוצה בקפיצה. כמו כן בדוק מה מצב הלחץ המופעל על צינורות הרדיאטור המיתחברים את המנוע וההיפך. אם הם קשים כמו אבן. מיותר לציין שיש לבדוק אם הרכב מגיע למצב שהוא מיתחמם בנוסף. כל אחת מהבדיקות הנ"ל תצביע על בעייה בראש המנוע. מקווה בשבילך שהכל יעבור חלק!

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...