Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
A.C. כתב:

 

הטורבו נכנס כבר ב-500 סל"ד ואולי אפילו מתחת לזה

 

מתחת לזה ? הטורבו נדלק עם הסטרטר ?

 

תשאל את יובל מלמד,זה האוטו שלו,זה מה שהוא אמר לי כשעשיתי אצלו את הקורס נהיגה.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוא נחשוב בהגיון.

 

מה הסל"ד סרק של הרכב ?

 

האם ייתכן שבסל"ד נמוך ממנו הטורבו יכנס לפעולה ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני יודע שהאוטו עומד בסל"ד סרק על בין 1000-1500סיבובים לדקה,אני לא זוכר בדיוק,זה משתנה מרכב לרכב[ב-106 של גבי סרוגו זה היה שונה],יובל אמר לי בזמנו כששאלתי אותו,מתי נכנס הטורבו לפעולה,הוא אמר לי מהרגע שהוא מניע את האוטו הטורבו נכנס לפעולה,אין לי הרבה ידע בנושא,אני רק אומר את מה שהוא אמר לי [הוא בנה את האוטו-ביחד עם שפי]. גם לי היו קצת ספקות בנוגע לעניין הזה,אבל לא נכנסתי איתו לויכוח על זה,כי שוב,אין לי מספיק ידע בנושא.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
אני גם נהגתי באימרפזה טורבו משופרת שמוכנה לראלי [הטורבו נכנס כבר ב-500 סל"ד ואולי אפילו מתחת לזה],ולפי דעתי מבחינת זריזות

 

כשנהגת בה - לא הרגשת מתי הטורבו נכנס לפעולה ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
בוא נחשוב בהגיון.

 

מה הסל"ד סרק של הרכב ?

 

האם ייתכן שבסל"ד נמוך ממנו הטורבו יכנס לפעולה ?

 

למה לא הגיוני?

 

כבר לאחר ההתנעה יש פליטת גזים!!!

כנ"ל גם במצב סרק, עדיין נפלטים גזי פליטה!

 

ככה שיש מה שמסובב את להבי הטורבינה....גם בסל"ד נמוך אמנם.

 

אולי התפקוד חלש עד מאוד(לא מורגש), אבל בכל זאת הוא עובד!!!!!

 

תקנו אותי אם אני טועה :?

פורסם

מה ייתן טורבו שעובד בסלד יותר נמוך מסל"ד סרק ?

 

הטורבו ייכנס לפעולה. המנוע יקבל יותר דלק ויינוק יותר אויר.

ומה אז ? הסלד יעלה ל-550 ?

 

:wink:

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בטח שהרגשתי,אבל כמו שאמרתי,כשהאוטו עומד על טורים בניוטרל הוא עומד מעל 1000 סל"ד [כמו שציינתי מקודם-אני לא זוכר בדיוק],מהרגע שאתה נותן גז,אתה שומע את השריקה של הטורבו,כך שאני מאמין למה שיובל אומר,זה נכון,שוב,אין לי מספיק ידע בנושא כדי לחלוק או להסכים ב-100% איתו,אבל ממה שהרגשתי,זה היה מהרגע שלחצתי על דוושת הגז,וגם השריקה ששמעתי,זה נתן לי להבין שהטורבו נכנס מוקדם מאוד.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
מה ייתן טורבו שעובד בסלד יותר נמוך מסל"ד סרק ?

 

הטורבו ייכנס לפעולה. המנוע יקבל יותר דלק ויינוק יותר אויר.

ומה אז ? הסלד יעלה ל-550 ?

 

:wink:

 

O.K, אמרתי, הוא כן יעבוד-אבל הוא לא יורגש ולא יעשה שום הבדל משמעותי.

 

אולי התפקוד חלש עד מאוד(לא מורגש), אבל בכל זאת הוא עובד!!!!!

 

צודק, הוא יעלה קצת את הטורים ויבזבז עוד דלק, אבל לעבוד הוא יעבוד!

פורסם
כל מה שכתבו פה זה שטויות.

 

האוטו הכי זריז היא רנו אקספרס,

וכל מי שמסתובב קצת בכביש יודע זאת!

 

 

אף רכב לא עוקף אותי בפקק שאני על קטנוע 50 סמ"ק

 

לא נכון.

 

מעבורת החלל כן!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...