Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

שמתי לב שבכלי רכב שונים יש סימון שונה של נקודות וקווים אדומים על שעון המהירות. מה המשמעות של הסימנים האלה?

מצורפות תמונות להמחשה שמצאתי בשרשורים אחרים בפורום (גולף + וולוו 262)

וולוו 262.jpg

לוח שעונים גולף.jpg

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

הסימונים האדומים בלוח של הגולף: ה30 קמ"ש זה מהירות מותרת בחלקים מסוימים בתוך העיר (בד"כ ליד בתי ספר), ה50 קמ"ש זה גם מהירות מותרת בעיר.

באודי יש סימון גם על 130 קמ"ש שזה כנראה המהירות המותרת בכבישים בין עירוניים.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

בגולף - 30 ו 50 קמ"ש זה הגבלת מהירות בתוך העיר באירופה.

 

בוולוו - 55 מייל/שעה או 88 קמ"ש זה הגבלת מהירות בכבישים בינעירונים בארה"ב.

 

 

פורסם

באמת שלא הייתי חושב שמדובר על הגבלת מהירות ע"פ החוק. ההשערה שלי היתה שזה "קו אדום" למשיכת ההילוך הראשון או השני:oops:.

 

שימו לב שעל הסקלה של הוולוו יש גם נקודות לבנות וצהובות (זה מופיע גם ברכבים אחרים, למשל בגולף דור 2 שלי אבל לא באותם מקומות בדיוק) מה זה?

 

אחלה לילה

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

נקודות צהובות זה פשוט סימנים ל 30, 50, 70, 90, 110, 130, 150 , 170 קמ"ש.

 

כל מה שרשום בצהוב מתייחס לקמ"שים, מה שרשום בלבן - מתייחס למיילים.

 

 

נקודות לבנות - כאן אני לא בטוח - השערה שלי - סוף הילוך ראשון, שני ושלישי בהתאם.

 

 

פורסם

 

נקודות לבנות - כאן אני לא בטוח - השערה שלי - סוף הילוך ראשון, שני ושלישי בהתאם.

קשה לי האמין - שים לב, למשל, שיש נקודות ממש קרובות לפני ואחרי שלושים מייל/שעה ועוד שתי נקודות סמוכות קצת לפני 110.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

כן, ברור, שתי הנקודות הסמוכות מציינות טווח מסויים.

 

הנחה שלי - כשהמחוג נמצא בין שתי הנקודות הסמוכות - תעביר להילוך הבא.

 

יש 3 זוגות של נקודות סמוכות, כלומר אלו הם 3 סימנים לגבול עליון של כל הילוך.

 

נ.ב - האם אתה יודע מה מציין המספר r0.980 בספידומטר ?

 

 

פורסם

נכון. בדגם סטיישן היה סרן אחורי "איטי" יותר, ולכן גם המספר הזה בספידומטר היה שונה.

 

 

פורסם

תודה, למדתי כמה דברים חדשים בשרשור הזה!

 

בקשר לזה -

כן, ברור, שתי הנקודות הסמוכות מציינות טווח מסויים.

 

הנחה שלי - כשהמחוג נמצא בין שתי הנקודות הסמוכות - תעביר להילוך הבא.

 

יש 3 זוגות של נקודות סמוכות, כלומר אלו הם 3 סימנים לגבול עליון של כל הילוך.

 

quote]

- לאיזה הילוך אפשר להעביר בוולוו 262 במהירות של 110 מייל/שעה?

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

אני מניח שיש לך גיר 4 הילוכים.

בהרבה מכוניות הילוך אחד לפני אחרון מגיע כמעט עד למהירות המירבית של הרכב.

כלומר אתה יכול לנסוע 110 מייל לשעה ב 6000 סל"ד בשלישי, ואז להעביר לרביעי ולנסוע 110 מייל לשעה בסל"ד נמוך והגיוני יותר.

 

 

פורסם
באמת שלא הייתי חושב שמדובר על הגבלת מהירות ע"פ החוק. ההשערה שלי היתה שזה "קו אדום" למשיכת ההילוך הראשון או השניי:oops:.

 

אין צורך להתבייש - בעבר היה מקובל לסמן על מד המהירות את הנקודות המומלצות להעברת הילוך.

×
×
  • תוכן חדש...