Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהיתרון שלו זה לא רק במחיקת קודי תקלה,יתרון נוסף זה הפעלה של פיצ'רים שלא קיימים ברכב,למשל הוספת בקרת שיוט,שינוי זמן המתנה לפני שהאורות של הרכב כבים,וכו.

מה ששווה לבדוק עם המוכר זה אם ניתן לבצע עידכוני תוכנה לרכב,זה חשוב מאד,{כל התחברות לביצוע עדכון זה 250ש"ח}.

התוכנה די קלה להפעלה ואני מתאר לעצמי שהיא מגיעה עם חוברת הדרכה.

פורסם

הלקסיה, בניגוד לסקנרים אחרים היא תוכנה יעודית עבור סיטרואן.

אתה יכול לעשות הרבה יותר מאשר סתם למחוק תקלות.

אתה יכול לאבחן כמעט כל בעיה ברכב שלך, כולל נתונים בזמן אמת על הספקי מנוע, רכיבים חשמליים, ביצועי חיישנים שונים ברכב ועוד.

יש סקאנרים שעובדים על פרוטוקול obd2 שעולים הרבה הרבה פחות שמיועדים לקריאת קודי תקלות ומחיקתם.

אני מקווה שאתה מבין שהכבל והתוכנה מצריכות מחשב נייד שיתחבר לכל העסק.

אם אתה קונה, אני אשמח שתנסה על האוטו שלי את הביצועים של התוכנה :lol:

פורסם

אולי מישהו מהמומחים יתן קצת הסבר בנושא?

אין שלמות, לך על בחירת (ליבך) כיסך! עכשיו CitroenC4_Picasso&Peugeot308

Fiat Brava / Volvo850 / CitroenC5 mk1 & mk2_HDI & mk3 / Skoda OctaviaTD / Peugeot407 & 207

פורסם
שלום לכולם

 

מה דעתכם על הפריט הבא:

 

http://cgi.ebay.co.uk/LEXIA-3-CITROEN-PEUGEOT-DIAGNOSTIC-SYSTEM-SET_W0QQitemZ150419672751QQcmdZViewItemQQptZUK_Diagnostic_Tools_Equipment?hash=item2305b60eaf

 

האם מישהו רכש כבר משהו דומה ויכול לתת טיפים?

עד כמה השימוש בו אינטואיטיבי וידידותי למשתמש?

 

 

תודה

 

אם אין ברשותר ספרות ייצרן המסבירה מה המשמעות של כול קוד תקלה ומה יש לבדוק והיכן וכיצד לפרק רכיב X או Y התוכנה משולה לאבן שאין לה הופכין.

 

האם עברת קורס דיאגנוסטיקה ? האם אתה יודע מה זה חיישן חמצן או מחשב נוחות והיכן החלקים האלה מותקנים ?

חשבת על הדברים האלה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

להשיג רשימת קודי תקלות לא בעיה למצוא באינטרנט - מה גם שבלקסיה אתה מקבל הרבה יותר מסתם קוד תקלה.

אתה מקבל הסבר מדוייק על אופי הבעיה ומיקומה

בנוסף יש את הסרוויס בוקס של סיטרואן שם אתה יכול לאתר כל חלק וחלק ע"פ מס' שילדה, מק"ט, מיקום פיזי ברכב ועוד...

הכלי המדובר הוא כלי יעודי לסיטרואן ואין מתחרה לו בתחום לרכבים האלו.

פורסם

הפריט נשמע אטרקטיבי, אומנם יש חשש מאחר ומדובר במוכר מסין, וזה חשוד, לא כך?

אין שלמות, לך על בחירת (ליבך) כיסך! עכשיו CitroenC4_Picasso&Peugeot308

Fiat Brava / Volvo850 / CitroenC5 mk1 & mk2_HDI & mk3 / Skoda OctaviaTD / Peugeot407 & 207

פורסם

גם סיני שזה קצת מחשיד...

 

 

בנוסף שים לב למטה למה שמישהו שאל



Q: Will everything be included in the second picture you have shown there are two software CD's and the 30pin cable.

A: sorry, not included the 30PIN * Main interface * Power supply (110-220V) * OBD-2 cable * USB cable * Software CD

פורסם
להשיג רשימת קודי תקלות לא בעיה למצוא באינטרנט - מה גם שבלקסיה אתה מקבל הרבה יותר מסתם קוד תקלה.

אתה מקבל הסבר מדוייק על אופי הבעיה ומיקומה

בנוסף יש את הסרוויס בוקס של סיטרואן שם אתה יכול לאתר כל חלק וחלק ע"פ מס' שילדה, מק"ט, מיקום פיזי ברכב ועוד...

הכלי המדובר הוא כלי יעודי לסיטרואן ואין מתחרה לו בתחום לרכבים האלו.

 

חבר יקר, מה שרשמת נכון אך ורק לגבי הסורק המקורי של הייצרן.

 

הסורק בקישור לא שווה ערך לסורק המקורי והוא יציג לך מכסימום קוד תקלה+תיאור קצר של התקלה ובלי ספרות מתאימה אתה יכול לנסות לרשום את קוד התקלה בגוגל ולנסות למצוא במשך כמה ימים פיתרון אם בכלל.

סורק לכול 'נהג' זה גימיק בלבד.

 

המוצר בקישור הוא תוצרת הרפובליקה הסינית וצפה להפתעות ואל תאמין למה שכתוב באתר ותמונות שהם מצרפים (אין חכם כבעל ניסיון אמרו חכמי הפורום).

 

קבל את המלצתי לא לרכוש את הסורק.

איזה כייף לי :)

פורסם

קבלתי ומאמין, הייתי בטוח שמדובר על התוכנה המקורית

שאגב הורדתי והתקנתי במחשב, רק שהיא דורשת מחבר מקורי כדי שאפשר יהיה להפעיל...

בארץ הלקסה נמכרת בסביבות ה5000 ש"ח מקורית עם תמיכה, הורדות ועוד...

אגב, לגבי רשימת קודי תקלות - אין בעיה להוריד, הורדתי כבר כמה כאלו....

×
×
  • תוכן חדש...