Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלת שיפוץ אופל קדט B שנת 68 .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה ממש רכב מושלם , יפיפה .

 

מראות הצד , הייתי מחליף אותן למראות ניקל עגולות שמתאימות לשנתון .

 

בהצלחה ,

יופי של רכב .

 

אהבתי .

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

  • ספונסר פורום
פורסם

הרכב כפי שסיפרתי הוא יד ראשונה עם 165.000 קמ

מצב המרכב נדיר עם מעט מאד חלודה וכמעט ללא פחחות

וללא נגיעה בטמבונים המקוריים ,הכל מקורי ברכב למעט הצבע

החיצוני שבוצע לפני מס שנים בצבע מטלי כמובן לא מקורי ,החלקים הפנימיים

ניתן לראות בתמונות עוד עם הצבע המקורי ואת המושבים עם הריפוד המקורי שהיו מכוסים כל השנים.

כל זה לעיניין המרכב כאמור מצבו מדהים אבל בחלק המכני הרכב היה מאד מוזנח

ולמעשה לא נגעו בו ,לטוב ולרע כלומר לפחות לא הרסו אותו והכל היה מקורי

תפוחי פרונט ,תותבים ,גומיות ,מיסבים ,אז התחלתי כאמור בשיפוץ המכני

כאשר הכוונה בהמשך היא כמובן להחזיר את הרכב לצבע המקורי

ולהנות ממנו בנסיעות של שבת .

 

עדיין מחפס כיוון למצוא את הצבע המקורי ,אין למישהו רעיונות ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון, לא הצלחתי למצוא צבע עם מק"ט כמו שציינת אבל אפשר בהחלט ללכת ברוורס.

 

תמצא איזה נקודה ברכב שבה אתה רואה את הגוון המקורי של הרכב (מתחת לאיזה גומיה או ריפוד) ואז לפי שנתון הרכב והגוון אין בעיה בכלל להתאים לך את הצבע המקורי של הרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמו כן הטבלה שהוספתי מתייחסת לצבעים המקורים של הייצרן כלומר במידה ותמצא נקודת צבע מקורית אז לפי הטבלה שצירפתי תוכל בוודאות לזהות את הצבע המקורי.

איזה כייף לי :)

פורסם

נסה את הפורום הזה:

http://www.opelgt.com/forums/forumdisplay.php?f=14

 

לאחר חיפוש שם:

מספרי קודים:

http://www.opelgt.com/forums/showthread.php?t=1915&highlight=colors

 

שרשור מעניין בנושא:

http://www.opelgt.com/forums/showthread.php?t=22479&highlight=color+codes

 

קישור משם לקטלוגים של דופונט של אופלים:

http://pc.dupont.com/hcl/servlet/com.dpc.hcl.search.HclSearchServlet?Operation=102&carRegion=2&carType=Opel

ואחרון (יש למלא את היצרן והשנה ליד החץ האדום):

http://www.autocolorlibrary.com/default.aspx

 

 

בהצלחה

ניר

NIR .Y

  • חודש מאוחר יותר...
  • ספונסר פורום
פורסם
רון, לא הצלחתי למצוא צבע עם מק"ט כמו שציינת אבל אפשר בהחלט ללכת ברוורס.

 

תמצא איזה נקודה ברכב שבה אתה רואה את הגוון המקורי של הרכב (מתחת לאיזה גומיה או ריפוד) ואז לפי שנתון הרכב והגוון אין בעיה בכלל להתאים לך את הצבע המקורי של הרכב.

 

זה מה שעשיתי והצבע שהותאם הוא בדיוק כמו הצבע המקורי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

להלן תמונות של פרוק המנוע והגשר וניקוי המרכב והכנה לצבע :

P1010091.JPG

P1010072.JPG

P1010079.JPG

P1010080.JPG

P1010073.JPG

P1010078.JPG

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

המרכב והמנוע לאחר הניקוי וציביעת המנוע :

P1010067.jpg

P1010068.jpg

P1010069.jpg

P1010070.jpg

P1010086.JPG

P1010087.JPG

P1010088.JPG

P1010089.JPG

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

יש רק מילה אחת -מדהים

האוטו מקסים במקור ואחרי מגע של מוסך רון יהיה...............

בהצלחה תהנה:lol:

חג שמח

התחדשתי בוולוו 240 1983

:evil:

פורסם

הייתי אצל רון לפני כמה ימים ואכן הרכב נראה מדהים! שמור בצורה יוצאת דופן לגילו.

 

לפעמים משבר אמצע החים עושה רק טוב:))

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA


×
×
  • תוכן חדש...