Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

כבר כתבתי כאן בעבר, אבל הנתונים השתנו, אז החלטתי לכתוב שוב:

 

יש ברשותינו סוזוקי וואגון R שנת 2002, עם 120K ק"מ. (מחירון - 27000 ש"ח לרגע זה)

הסיבה היחידה שבגללה אנו צריכים להחליף רכב היא שלתאומים שלנו בני השנתיים וחצי מצטרפת תינוקת טרייה :)

 

זאת אומרת שאנו מחפשים רכב עיקרי למשפחה, עם מקום במושב האחורי ל-2 כסאות בטיחות + סלקל (ומאוחר יותר ל-3 כסאות בטיחות או 2 בוסטרים וכסא בטיחות - תלוי בגודל הילדים).

אני לא יכול להרשות לעצמי להשאר ללא רכב, לכן האופציה היחידה היא או טרייד-אין או קנייה של רכב בתקציב הנזיל שיש לי כרגע.

בנוסף לרכב שלי, אני מתכוון להוסיף עוד כ 30-40K ש"ח, כלומר מדובר על רכב (מטרייד-אין/ליסינג) שעלותו הסופית הינה באזור 55-65K ש"ח)

 

לגבי הפרמטרים שחשובים לי:

1. אמינות - חשוב לי מאוד שהרכב יהיה אמין ולא אבלה במוסך הרבה (מעבר ל"תלוי במזל שלך על איזה רכב אתה נופל")

2. 3 כיסאות בטחון (או כמו שרשמתי למעלה - 2 בוסטרים+כסא / 3 כסאות ביטחון / 2 כסאות+סלקל) - כלומר צריך (מנסיון - בדקתי) מושב שרוחבו לפחות 130 ס"מ מידית לידית (לאו דווקא רוחב המושב עצמו).

3. נטרול כרית אויר נוסע - חשוב לי מאוד - אנו רוצים את האופציה בה אישתי תשב בין הילדים והתינוקת תשב במושב הקדמי.

4. סחירות טובה. נכון שאני לא מוכר ישר את הרכב, ונכון שהרכב הולך לשמש אותי כ5 שנים לפחות, אבל אני לא רוצה להתקל בבעיות במכירתו בסופו של דבר.

5. משנת 2003 ומעלה - אני מעוניין לעלות בשנים...

 

 

רכבים שכבר בדקתי ופסלתי:

רנו מגאן - בשל "סעיף" אמינות,

אלנטרה (עדיין אופציה האמת, אבל בעייתית) בשל עניין נטרול הכרית,

שברולטים למיניהם - מעדיף שלא.. שמעתי הרבה רשמים לא חיוביים על מגוון דגמים (באופן אישי - מאנשים שיש להם את הרכב),

פיאט מולטיפלה - חבל, אבל לא מסוגל לחזור לידני :),

פורד פוקוס - אין נטרול כרית אויר (ועדיפה לי היונדאי במחיר והשנתון עם רוחב מושב מתאים..)

 

רכבים אופציונלים עליהם חשבתי: טויוטה קורולה, מזדה 3, מזדה 6..

 

מה עם אוקטביה/ליאנה/פסאט/בורה/אלמרה?

 

תודה רבה...

פורסם

סתם לידע כללי.

לאחותי יש גם תאומות, ניתן לשים את הסל קל מקדימה בתנאי שישנה אפשרות לבטל את הכרית אוויר.

תוכל להושיב את התאומים מאחורה ואת התינוקת החדשה מקדימה, במידה והרכב יהיה מספיק מרווח אז לא תהייה בעיה שעוד מישהו ישב בניהם.

במזדה 3 של אחי, יש סלקל מצב אחד, וכיסא כזה לאחיינית שלי מצד שני ובאמצע אישתו יושבת, המצב הזה לא התאפשר בסובארו אימפרזה.

קובי

פורסם

מהנסיון אישי ( עוד מעט 3 שנים), סיטרואן קסרה פיקאסו , המושב האחורי מכיל בקלות 3 כסאות תינוק או מבוגר ו-2 כסאות, בגא'ז ענק..

אורך כולל של הרכב 4.27מ' (כמו I30 ,307 וקצרה יותר ממאזדה 3 ופוקוס)

מנוע 2 ליטר 137 כ"ס, 4 כריות אוויר, ESP , אופצית ניטרול כרית אוויר, בקרת אקלים, בקרת שיוט.

התנהגות כביש מצוינת.

הרכב אמין מאוד, ביררתי עם בעלי פיקאסו לפני הרכישה, וכולם מרוצים מאוד.

 

אגב הפיקאסו הייתה הרכב הנמכר ביותר באנגליה בקטוגרית מיניוואן 5 מקומות במשך מספר שנים ברציפות.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
סתם לידע כללי.

לאחותי יש גם תאומות, ניתן לשים את הסל קל מקדימה בתנאי שישנה אפשרות לבטל את הכרית אוויר.

תוכל להושיב את התאומים מאחורה ואת התינוקת החדשה מקדימה, במידה והרכב יהיה מספיק מרווח אז לא תהייה בעיה שעוד מישהו ישב בניהם.

במזדה 3 של אחי, יש סלקל מצב אחד, וכיסא כזה לאחיינית שלי מצד שני ובאמצע אישתו יושבת, המצב הזה לא התאפשר בסובארו אימפרזה.

 

תודה קובי,

 

בגלל זה אמרתי שאני מחפש מקום מאחור ל3, ואפשרות לנטרול כרית אויר כדי להושיב את התינוקת מקדימה כשנרצה..

פורסם
מהנסיון אישי ( עוד מעט 3 שנים), סיטרואן קסרה פיקאסו , המושב האחורי מכיל בקלות 3 כסאות תינוק או מבוגר ו-2 כסאות, בגא'ז ענק..

אורך כולל של הרכב 4.27מ' (כמו I30 ,307 וקצרה יותר ממאזדה 3 ופוקוס)

מנוע 2 ליטר 137 כ"ס, 4 כריות אוויר, ESP , אופצית ניטרול כרית אוויר, בקרת אקלים, בקרת שיוט.

התנהגות כביש מצוינת.

הרכב אמין מאוד, ביררתי עם בעלי פיקאסו לפני הרכישה, וכולם מרוצים מאוד.

 

אגב הפיקאסו הייתה הרכב הנמכר ביותר באנגליה בקטוגרית מיניוואן 5 מקומות במשך מספר שנים ברציפות.

 

אורן

 

תודה אורן.

 

למרות שיש דעות חלוקות לגבי צרפתיות, גם אני שמעתי רק דברים טובים על אוטו הזה.

כל כך טובים, כנראה, שאי אפשר למצוא אותו, לא בליסינגים וכמעט ולא ביד 2...

וכיוון שאני לא גמיש לגבי היותי ללא רכב כלל, אני חייב טרייד אין או לפחות לקנות רכב אחד ולמכור את הנוכחי (מה שיגרור שנתון נמוך יותר וחבל..)

 

הלוואי והייתי מוצא את הפיקסו.. אבל המציאות שונה קצת..

פורסם

לגבי הבורה - כאבא לתאומים ובעל בורה לשעבר אני יכול לומר שהרכב לא מתאים לדרישות שלך. הרכב צפוף מאחור ולא ניתן לבטל את כרית האויר הקדמית.

 

כדאי לך לשקול את הרנו סניק.

פורסם

אני חושב שגם הסיטרואן C5 יכולה להתאים משום שהיא מציעה בגאז' ענקי+מושב אחורי גדול ומרווח. בקשר לניתוק כרית האויר כדאי שתבדוק.

פורסם

אין מה לעשות - מיניוואנים כמו סניק או פיקאסו הכי מתאימים למשפחתך, הרכבה יותר מכל רכב רגיל .

 

אפשרות נוספת, לא סטנדרטית - רנו קנגו בנזין אוטומטית.

בתקציב שלכם תוכלו למצוא מודלים 2007 (בשנתון הזה יש כבר אפשרות לניטרול כרית אויר):

http://www.yad2.co.il/Cars/Truck.php?AreaID=&ModelID=72&SubModelID=537&FromYear=2007&UntilYear=&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&fromEngineVal=&untilEngineVal=&fromKM=&KM=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

 

האמת, שאני החזקתי קנגו דיזל ידנית לשימוש משפחתי, ל 3 כיסאות בטיחות , והייתי מאוד מרוצה ממרחב פנים, נוחות וגודל הבגאז'.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למרות ששללת את הרנו מגאן אני חושב שהיא תתאים לך.

כמו שציינתי גם אחותי הייתה במצב כמו שלך, והרנו מגאן התאימה לה. תוסיף לזה את הבאגז' הגדול שתצטרך בישביל עגלת תאומים.

קובי

פורסם
פוקוס

הכי רחבה בקטגוריה והוספת ביטול כ"א 450 ש"ח במוסך המרכזי (לפחות בדגמי 2008/9).

אתה בטוח שזה אפשרי? הבנתי שנטרול ע"י מוסך הפך לעניין פלילי... אם אין הכנה מיועדת לכך מהיצרן.. מה גם ש 2008-9 לא בתקציב שלי...

 

למרות ששללת את הרנו מגאן אני חושב שהיא תתאים לך.

כמו שציינתי גם אחותי הייתה במצב כמו שלך, והרנו מגאן התאימה לה. תוסיף לזה את הבאגז' הגדול שתצטרך בישביל עגלת תאומים.

המגאן ירדה בגלל עניין האמינות. זה לא משהו שאני יכול לקחת בקלות ...

מעבר לכך, התאומים שלי בני שנתיים וחצי, לא צריכים כבר עגלת תאומים :)

 

אני חושב שגם הסיטרואן C5 יכולה להתאים משום שהיא מציעה בגאז' ענקי+מושב אחורי גדול ומרווח. בקשר לניתוק כרית האויר כדאי שתבדוק.

תודה, אני אכן בוחן את עניין ה C5. זו אופציה לא רעה . איך היא מבחינת אמינות?

 

אין מה לעשות - מיניוואנים כמו סניק או פיקאסו הכי מתאימים למשפחתך, הרכבה יותר מכל רכב רגיל .

 

אפשרות נוספת, לא סטנדרטית - רנו קנגו בנזין אוטומטית.

בתקציב שלכם תוכלו למצוא מודלים 2007 (בשנתון הזה יש כבר אפשרות לניטרול כרית אויר):

http://www.yad2.co.il/Cars/Truck.php...fromHand=&Hand=

 

האמת, שאני החזקתי קנגו דיזל ידנית לשימוש משפחתי, ל 3 כיסאות בטיחות , והייתי מאוד מרוצה ממרחב פנים, נוחות וגודל הבגאז'.

אתה צודק, אבל אישתי לא אוהבת רכבי "עבודה" כמו הקנגו או הברלינגו... ומעבר לכך, מתי שבדקתי אותם בעבר, הרוב היו עם ק"מ עצומים...
פורסם

טויוטה קורולה 2007, הצלחתי לדחוס 3 כיסאות מאחור

אומנם קצת צפוף אבל נכנס (מתוך השלוש כיסא אחד מאוד רחב)

יש גם ניטרול כרית אוויר

פורסם

בהחלט ממליץ על הפיקאסו , רכב מעולה ומתאים למשפחה בצורה הטובה ביותר , במיוחד לזו שבה יש תינוקות וילדים קטנים.

לצערי אתה נופל בסטיגמה הרווחת על המאגאן, אני מחזיק מאגאן שניה בליסינג, מלבד טיפולים שוטפים הרכב מעולם לא עשה בעיה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
טויוטה קורולה 2007, הצלחתי לדחוס 3 כיסאות מאחור

אומנם קצת צפוף אבל נכנס (מתוך השלוש כיסא אחד מאוד רחב)

יש גם ניטרול כרית אוויר

 

תודה. כן הקורולה היא אופציה מרכזית. יש עדיין בבעלותך? אתה יכול למדוד את רוחב המושב? (מידית לידית) ?

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...