Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

לאחר התלבטות רבה אחרי שהגיר ברכב שלי עושה בעיות [דהייו לגנצה 2000 ] החלטתי להשקיע בגיר .

אני יודע שהגיר הוא מתוצרת ZF בעל 4 הילוכים אוטומט .

1. באיזה רכב מותקן גיר אוטומט כמו שלי תוצרת ZF ?

שאני יוכל להביא מפורקיה ,כי לא בכל פורקיה יש גיר של דהייו לגנצה .

2. והאם זה חייב להיות גיר מכני או אפשר להביא גם גיר ממוחשב ?[הגיר אצלי הוא מכני ]

אפילו טריפטוניק אם יש כמו השברולט האפיקה .

3. כמה יעלה פירוק והתקנה של גיר ?

 

נ.ב :

אם אתם מכירים מישהו שעושה שיפוץ גיר אדם פרטי אמין כי במוסך זה יקר אשמח לקבל מספר פלפאון שלו .

[מה עדיף יותר שיפוץ או גיר מפורקיה בכלל ?]

פורסם

ברכב שלך מותקן גיר מסוג zf 4hp14 . אותו גיר תוכל למצוא בדייהו נובירה או בדגמים שונים של פיזו' 306 8.1, קסנטיה 1.8 ו 2.0 , סיטרואן zf 1.8 .

בדוק היטב כי יחסי העברה תואמים , מיקום תושבות זהה, קייס של הממיר זהה, וכן חיבור לצמות חשמל למינהם.

פורסם

תבדוק גם שברולט אפיקה בשנתונים של 2004-2006 (הדגם הישן)

לפני ששברולט עשו לו מייקאובר.

בזמנו רציתי לקנות את הרכב וחפרתי באינטרנט ובעצם הבנתי שהדייהו

לגנצה הוא בעצם שברולט אפיקה. הדייהו לגנצה פעם נמכרה תחת המותג סוזיקי.

סוזיקי ניסו להיכנס לשוק המשפחתיות הגדולות באירופה אם אינני טועה ולשם

כך הם חברו עם דייהו. אולם העניין לא החזיק הרבה זמן - סוזוקי לא היו

מרוצים מאמינות הרכב. אפשר להבין בהתחשב בכך שמכוניות סוזוקי

מראות אמינות מרשימה לאורך שנים בדגמים השונים.

אהההההההה אהההההה.

פורסם

כן השאלה היא האם בשברולט אפיקה זהו גיר ממוחשב כי שלי לא והאם אני יכול להתקין גיר ממוחשב

ואם כן איכן אני שם את המחשב גיר באוטו לאן ודרך מה הוא מתחבר ?סליחה על ההקפצה

×
×
  • תוכן חדש...