Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תדאג עדי

יהיו עוד תמונות וזה בתנאי שלא תצחק על המכסה מנוע

הפתוח של הצרפתיה :nono:

 

 

מבטיח לא לצחוק .....:lol:

עדי גולדנברג 13399

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש תמונות מהכנסייה?

בכל זאת מחר יום ראשון....

 

רן,

אין זה קשור לשרשור זה, אך אני מניח שצביקה ומצא עמלים על עריכת התמונות.

התעזר בסבלנות הם לבטח יפתחו שרשור חדש בנושא. בינתיים מצורפת תמונת המפגש במלון הסקוטי,

בתקווה כי תמונה זאת תספק את סקרנותך.

 

עריכה: עקב טעות נכתב מלון אך מדובר בכנסיה.

P90900801.jpg

פורסם

ועל דברים שכאלו, נהג סבא אהרון ז"ל לאמר - המציאות חזקה מכל דימיון..

אבל מצד שני נאמר - בנפול אוייבך אל תשמח.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ועל דברים שכאלו, נהג סבא אהרון ז"ל לאמר - המציאות חזקה מכל דימיון..

אבל מצד שני נאמר - בנפול אוייבך אל תשמח.

 

חן,

אינני רואה במועדון החמש אוייב ובטח לא אוייב שלי.

לי אישית יש הערכה רבה למועדון החמש ולכל מי שאספנות ורכב קרובים ויקרים ללבו.

אלינו מוזמנים ומתקבלים בחום כולם ותמיד.ללא קשר להשתייכותם.

נשמח לקבל ולארח ואף לערוך ארועים משותפים עם כל גוף ומועדון שיחפצו בכך לרבות מועדון החמש.

רן.

פורסם

אפשר פשוט ללכת לשני המיפגשים זה שבמלון וזה שבטוביה,רואה אני שעשו כן,מצב עדין מקווה שהכל יבוא על פתרונו בשלום,תמונות יפות משני המיפגשים,איחוד בעיר הקודש מיתבקש,רנצוק אינך רואה במועדון אויב שלך?אז מדוע כינית אותו כפי שכינית?ולא אחזור לכתוב ואף לא לצטט זה בהודעה קודמת,נכון יש גרעין קשה בטובייה והמיפגש בסקוטית יצר אייזשהוא פילוג מקווה אני שהמועדון ישכיל לאור המצב לקבל את המיפגש בטוביה כמיפגש של המועדון לאור הגרעין הקשה שמצוי בו,אבל המועדון יכיר בו כמיפגש שלו כאשר מי מהיושבים בו יהיה חבר מועדון כך נראה לי שיהיה,אני על כל פנים לא הגעתי למי מהמפגשים מקוה שאגיע בעתיד למיפגש שיוכר כמיפגש

של המועדון ואף יחוזק על ידי מועדון החמש כפי שההשקה של הלמברטה של יוני הוכיחה שאפשר גם אחרת,נראה לי שבטוביה יש גם יותר מקום לרכבים....................................והלוואי ויחברו עוד חברי מועדון המצויים בירושלים ויש 40 לערך אולי יותר

המשך שבת מהנה והנאה מתחביב רכבי האספנות מי שחבר ומי שאינו.........

עופר בן צבי

פורסם

עופר שלום,

חשבתי לתומי שתם פרק הפוליטיקה,

אך, מכיוון שנקראתי, אגיב בתקווה שכאן זה יסתיים.

תגובתי לך בגוף ההודעה בכחול:

אפשר פשוט ללכת לשני המיפגשים זה שבמלון וזה שבטוביה,רואה אני שעשו כן

כל אחד מוזמן לעשות על פי רצונו וצו מצפונו. כולנו ברכנו על הקמת הסניף.

מצב עדין מקווה שהכל יבוא על פתרונו בשלום,תמונות יפות משני המיפגשים,איחוד בעיר הקודש מיתבקש

ירושלים מאוחדת ואוהבת (ראה תמונות המפגש).

רנצ'וק אינך רואה במועדון אויב שלך?אז מדוע כינית אותו כפי שכינית?ולא אחזור לכתוב ואף לא לצטט זה בהודעה קודמת

אינני רואה במועדון החמש אוייב. נעשה מעשה שלא יעשה, בדרך לא דרך, כביכול בשם מועדון החמש והנוגע לחברי המפגש הירושלמי כולם. לכן ניתנה תגובה ביקורתית, קשה, אך לגטימית. חוסר הסכמה, מחלוקת ו/או ביקורת, קשה ככל שתהיה, אינה איבה.

נכון יש גרעין קשה בטובייה והמיפגש בסקוטית יצר אייזשהוא פילוג מקווה אני שהמועדון ישכיל לאור המצב לקבל את המיפגש בטוביה כמיפגש של המועדון לאור הגרעין הקשה שמצוי בו,אבל המועדון יכיר בו כמיפגש שלו כאשר מי מהיושבים בו יהיה חבר מועדון כך נראה לי שיהיה,אני על כל פנים לא הגעתי למי מהמפגשים מקוה שאגיע בעתיד למיפגש שיוכר כמיפגש

המפגש הירושלמי היה, הינו ויהיה עצמאי ובלתי תלוי. מה שמגבש ומאחד את חבריו הינם: אהבת אדם, רכבים בכלל ורכבי אספנות בפרט. המפגש ימשיך ויתקיים במתכונתו זו, אם יכיר המועדון בכך, אם לאו.

איננו זקוקים ורוצים להשתייך למועדון או גוף כלשהו (גם לא ל IVC, לכל מי שתוהה).

כל הבא בצל קורתנו, מוזמן לשמור על השתייכותו וצו מצפונו. אם ברצונך להביע הזדהות עם מועדון החמש, אתה יותר ממוזמן להגיע למפגשים לבוש בחולצת המועדון, לכבוש את כובע המועדון וכשעל רכבך מתנוסס בגאון דגל המועדון. כמו כן, מוזמנים כל באי המפגש לעשות כן עפ"י השתייכותם.

אנו מפגש מגוון, מפגש קירוב הלבבות והלבבות הקרובים.

של המועדון ואף יחוזק על ידי מועדון החמש כפי שההשקה של הלמברטה של יוני הוכיחה שאפשר גם אחרת,נראה לי שבטוביה יש גם יותר מקום לרכבים....................................והלוואי ויחברו עוד חברי מועדון המצויים בירושלים ויש 40 לערך אולי יותר

המשך שבת מהנה והנאה מתחביב רכבי האספנות מי שחבר ומי שאינו.........

אנו מברכים ומזמינים את כולם להגיע לחזקנו בכל דרך, גם כבהשקה של יוני (אבל לא רק).

נשמח לארח כל ארוע וכל אדם , גוף או מועדון, לשתף פעולה עם כולם, ואם נוזמן נשתתף בשמחה בכל ארוע, לא משנה ע"י מי יאורגן והיכן יתקיים.

 

המשך שבת ברוכה ושבוע טוב,

רן.

פורסם

אקסל שבוע הבא לא מרימים שום מכסה מנוע, אם יש לצרפתיה בעייה שתחנק, עלינו לא יצחקו.

 

האמת שהרכב הזה נותן בראש להרבה רכבים, אקסל רק צריך להזיז תתחת ולגמור תעבודה עליו.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אתה צודק מיכאל

אבל מרחוק המנוע ניראה טוב

וחןץ מזה "עדי" הבטיח לא לצחוק יותר על המכסה מנוע פתוח בצרפתיות :-D:-D:-D

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם
למה לא התקרבתם יותר למכסה המנוע ומה שבפנים נראה מעניין :)

 

עופר תבוא לטוביה וגם תקבל סיבוב

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם

רן מצטער שלא נענתי להזמנה יבוא היום ....

אני רואה שם נוכחות יפה של חיפושיות , מסקרן אותי מי מייצג אותנו עם החולצה החדשה של המועדון ?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...