Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לירן יא ניגר!!

מזל טוב עד 120.... מי יזכה וסוף סוף תגשים את חלומותיך המוטוריים (אם אתה מבין למה אני מתכוון)! :wink:

 

הוצאת לי את המילים מהפה, בדיוק מה שכוונותיי הראו לרשום!

פשוט פניני חוכמה ידידי שוחר התרבות המוטורית והמשועמם להחריד 8) .

 

לירן! מזל טוב!!!! :p

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קיבינימט כל הסמיילים האלה , הלכו לי העיניים

 

אה , שכחתי מומולדת....

 

שנייה , אני אראה למי זה הפעם....

 

 

וואלה , ללירן .

 

אז לירן היקר , אני מאחל לך אוודי טיטי נוצצת ומשופרת

 

ואז להפסיד באחד התחרויות הלא חוקיות לאיזו אריקה עתיקה

 

אני מאחל לך ימבה של פירסום בטלוויזיה

 

לשם שינוי בערוץ שרואים....

 

אני מאחל לך אחלה בחורה יפיפייה ומדהימה

 

רק שהיא תכבול אותך ולא נראה אותך יותר

 

אני מאחל לך את הפלאפון הכי חדיש שיש עם מצלמה ו"צביקה פיקה'פ דה פון"

 

ושלא יופיע בו המס' טלפון שלי

 

:wink:

 

אני מאחל לך שתראה רק כבישים פתוחים ללא הרבה תנועה

 

כרטיס טיסה לקולוראדו עליי....

 

אני מאחל לך נצחונות בקארטינג לשם שינוי

 

אם תגיע לנתניה אני מבטיח להעלות אותך במקצה של ילדודס וככה לגשים לך את החלום לנצח סוף סוף

 

אם זה לא יעזור...

 

אני אתן להם תמיד דגלים כחולים ( שלא תגיד שאני חבר מניאק )

 

אני מאחל לך עבודה מסודרת עם פינה קבועה

 

פינת אלנבי ב 2 בלילה תהיה רק שלך :lol:

 

אני מאחל לך שתמיש להיות לירן "אחד החזקים" גם בגיל 80 !

 

אני מאחל לך להיות ראש וועד הבלוק

 

למה ?

 

מאיפה אני יודע..... מה אתה שואל שאלות קשות ?

 

אני מאחל לך שיתגשם מה שקראת בבזוקה ותגיע לירח אוטוטו

 

אני גם מקווה שתקבל שם עבודה ובית ורכב חלל צמוד , העיקר שתהיה סיבה שתהיה שם...

 

 

 

בקיצור ,

 

תמשיך להיות מי שאתה או לפחות תמשיך להכין תה או להחזיק אקמול בבית

 

ממני יאשה , שמוכר באקט מעור מידה קטנה , שוקל רק 6.5 קילו והוא מגרסה מוגבלת ( אני ? פרסום סמוי ? :wink: )

 

 

חחחחחח ואני כמו מפגר קורא את ההודעה הזאת...

אהה ולירן (למרות שאני לא מכיר אותך) מזל טוף עד 120!![/url]

פורסם

אני הייתי רוצה להיות הראשון שיאמר לך את זה (מה לעשות שאני עובד לפעמים)

 

מזל טוב,מחייה הפורום וגרגרן הדגדגנים שכמותך.

 

גלעד מימון.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

שתזכה לשנה הבאה.. באודי TT סגורה או פתוחה :twisted:

 

whatever.. מזל טוב :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מזל טוב ללירן ....

חובב הפסיכאדילי המושב ( הלא ממוסחר :lol: בפורום )

 

חג שמח ועד מאה עשרים

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אה אחי!

אפילו שאני לו מקיר אותך שייה לך מזל טוב גבר!

:p:p:p:p:p

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח... :idea:

 

(אם רק היתה ולו הוכחה אחת שהוא אכן גבר :wink: )

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
מה זה, מודעת שידוכים במסווה של מודעת יומולדת?

 

אם כן - היית צריך לבחור תמונה קצת יותר מחמיאה (אני יודע שזה קשה).

 

מזל טוב! לירן - חבל שלא נולדת אתמול, אז היית עכשיו בן 5 :p

 

מה אתה מסתלבט, שאני אבין :D ? אני מאלה שנדפקו עם ה-29 בפברואר.

אני בן 6 השנה :D

ואם הוא היה גם נולד ב-29 בפרואר, אז הוא היה בן 20 כדי שהוא יהיה בן 5, לא בן 21.

:puzzled:

×
×
  • תוכן חדש...