Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מחפש רכב עבודה/משפחתי, ילד + תינוק בן שנתיים, מרבית הנסיעות בעיקר בעיר ופעם בשבוע מחוץ לעיר אבל לא

נסיעה מעל שעתיים מחוץ לעיר.

קריטריונים שאני מחפש:

גיר אוטומטי, תא מטען גדול (חשוב מאוד) ושיהיה מרווח מבפנים.

אין לי דגם ספציפי למרות שראיתי רנו סנייק אבל אמרו לי שיש להם "מחלה" של גיר וברחתי מזה.

התקציב שלי הוא: 30K-35K .

אשמח לקבל המלצות על דגמים על מנת שאוכל להתקדם ולחפש.

 

תודה על העזרה.

דב

פורסם

איזה עבודה מדובר? הרכב מעורב בעבודה (הובלה של משהו?)

 

אם זה סתם משפחתית עם תא מטען מרווח ומרווח פנימי בכללי שזה רק למשפחה ונסיעה לטיול אז אלמרה 1.8 תעשה את העבודה.

פורסם

בדוק את הפורד פוקוס.

נעימה, מרווחת מאד, תא מטען מהגדולים שיש במשפחתיות, אמינה מאד.

ב35 אש"ח תוכל ללכת על 2002 אולי 2003.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

תודה על התשובת.

יש לנו כבר סקודה אוקטביה שנת 2000 שבהחלט מספקת אותנו מבחינת המרווח.

העניין הוא שהיא מתחילה להתיישן אנחנו רוצים לחדש ולשדרג בכל זאת למשהו אחר.

המליצו לנו על מיצובישי ספייס וגן אבל אני קצת מתקשה למצוא מכוניות כאלו למכירה...

נחפש עד שנמצא :-)

 

תודה

פורסם

הספייס ואגן שותה הרבה מאוד דלק לא מומלץ.

 

אולי סיאט קורדובה סטיישן? מנוע דיזל אמין חסכוני וייש הרבה מקום באוטו.

 

אם אתה יותר בכיוון של נוחות נסיעה וקצת פחות שטח בבגז' אז סיטרואן קסנטיה {או טורבו דיזל או 2 ליטר} אני לא יודע אם הדיזל היא אוטומט אבל שווה לבדוק.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

×
×
  • תוכן חדש...