Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תאמין לי שאני לא מתכוון לנסות, חוצמזה שלא התכוונתי למנגנון מבחינת עשייה אלא מבחינה מכאנית איך זה יתכן העברת הילוכים בלי ללחוץ על הקלאץ'?

פורסם

מי שלא יודע איך עושים שלא יעשה.

אין שום בעיה לעשות את הזה אם אתה מרגיש את הרכב, ומבין את ההתאמה בין הגיר לסל"ד מנוע.

לסקרנים שבינכם אני ממליץ לנסוע בהילוך שני , לא לעלות ליותר מדי טורים , ברגע שעוזבים קצת את הגז להוציא את ההילוך לניוטרל, זה אמור לצאת בעצמו בקלות,ואחרי זה עם דוושת הגז לעלות את הטורים לאזור ה1500 ולדחוף בקלות את הידית לכוון הילוך שלישי(הדגש הוא על בקלות) ותראו נס .

חוץ מפוזה זה לא כל כך מועיל לכלום.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

אני נסעתי מיבנה לחולון בלי קלאץ אחרי שהכבל נקרע לי, העברת הילוכים ללא קלאץ

לא מזיקה לגיר בתנאי שהעברה מושלמת, ניתן להעביר כמה הילוכים ככה במקרה חירום

וגם להוריד הילוכים אבל לא להילוך ראשון (במקרה כזה מכבים מכניסים לראשון ומניעים שוב).

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

הנזק שנגרם אינו נזק מידי,

זה נזק מצטבר.

 

אם כבל קלאץ נקרע , ניתן לנהוג ברכב ללא לחיצה על הקלאץ אבל יש לתקנו בהקדם.

היצרן לא מייצר סתם חלק ברכב שלא צריך להישתמש בו...

 

ירון מאיר

פורסם

ברנו 4 הייתי מצליח בקלות להחליף הילוכים ללא לחיצה על דוושת המצמד.

מאז עברו הרבה מיים בירדן וגם החכמתי במקצת, ושוב איני מנסה תעלולים כגון אלה.

פורסם
מישהו יכול להסביר לי שניה,איך עושים את זה?

מישהו יכול להסביר לי שניה, למה עושים את זה (אלא אם כן הקלאץ' מת)?

 

לא רוצה קלאץ', קנה אוטומט (הם נהיו מספיק זולים ואמינים היום), אבל למה לאנוס את האוטו?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אותי יותר מעניין איך מגלים כזה דבר בטעות.

 

אצלי המורה לנהיגה הראה לי את הטריק ולמד אותי(בערך) לעשות את זה.(הוא רמה להראות שזה אפשרי)

והוא עושה את זה ממש מצויין,ושאלתי אותו לגבי ההרס של הגיר אז הוא אמר שככול שתעשה את זה יותר טוב זה פחות ישחוק את הגיר(את השנינים ומה שיש שם) וגם אם אתה עושה עושה מושלם תמיד יהיה נזק קטן שלטווח הארוך הוא כן משמעותי.

פורסם

איך מתבצע מעבר מעצירה מוחלטת?

מכניסים הילוך ראשון בכוח?

 

 

 

יש לכמה חברים רכב שעשוע[סקודה ב-800 שקל, הביטוח עולה יותר מהרכב], ניסיתי היום להעביר הילוכים והלך דיי חלק[חוץ מפעם או פעמיים של קחחח].

----

פורסם

אני לא רואה סיבה לשחק את המשחקים האלה.

 

נמאס לך מהקלאץ', תתארגן על רכב אוטומטי, אני לא רואה למה לנסות להעביר הילוכים בלי קלאץ' , כאשר יש כזה.

 

זה מסוג היסויים שלא דרושים ולא צריך.

 

במעלה אחת- מיותר.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...