Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום בשעה טובה קניתי אתמול רכב חדש

אני מעוניין להכניס לו סאונד איכותי ולכן אני צריך עזרתכם

אני מחפש מערכת כוללת מגבר, רמקולים סאב איכותי (אם צריך)

חשוב שיהיה סאונד איכותי ומחירים סבירים

 

אני לא מכיר כ"כ את הסוגים ולא יודע מה יותר איכות או פחות איכות, כמו כן לא מתמצא בכל הנתונים של המכשירים האלו לכן אני לא יודע מה יהיה טוב בשבילי

 

 

ראיתי כמה מגברים כאן

http://zap.co.il/models.aspx?sog=T-Amplifier&orderby=ratesum

 

כמה רמקולים כאן

http://zap.co.il/models.aspx?sog=T-Speakers&orderby=ratesum

 

ומערכת

http://zap.co.il/models.aspx?sog=T-MP3&orderby=ratesum

 

 

אשמח לעזרה ממכם, תודה מראש.

פורסם
תקציב.?

איזה רכב.?..יש מערכת מובנת...?...מה קיים ברכב כעת.?

 

יש כרגע מערכת פשוטה ברכב

הונדה סיויק האצ'בק

תקציב שלא יהיה יקר מדיי ושלא יהיה זול מדיי, באמצע

חלקים איכותיים

פורסם

תתחדש על הרכב.

 

תגדיר אמצע. אמצע שבין 5 ל10? אמצע של בין 10 ל20?

 

נסה להתמקד. מה התקציב?

 

אתה מכיר שמות ומותגים? יש לך העדפה למשהו מסויים?

פורסם
תתחדש על הרכב.

 

תגדיר אמצע. אמצע שבין 5 ל10? אמצע של בין 10 ל20?

 

נסה להתמקד. מה התקציב?

 

אתה מכיר שמות ומותגים? יש לך העדפה למשהו מסויים?

 

משהו לא בשמיים

סביבות 2000-2500

×
×
  • תוכן חדש...