Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי אמר שאין בעיות עם המכשירים שהוא ושאר החבר'ה מהמועדון קנו,המכשירים עובדים מעולה.

 

מה עוד אתה רוצה למצוא באיזור הזה לא הבנתי, תגיד לי מה אתה מחפש לקנות ואני אגיד לך לאן ללכת.

 

יכול להיות שאת המתאם BT תוכל גם למצוא שם באותו איזור,אלה חנויות של סטריאו לרכב.

 

את האייפון תוכל למצוא בכביש הסמוך,יש שם את החנויות של הרשתות שציינתי,שם תוכל לקנות גם מוצרי חשמל אחרים.

 

מה עוד אתה רוצה לקנות ?

 

רוצה למבורגיני יד שנייה ? אני יכול להמליץ על מקום.

 

רוצה מסאז'ים ? אני יכול להמליץ על מקומות.

 

רוצה מועדוני לילה ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני מעוניין לקנות גם קיט קסנון לאוטו שלי (סיאט איביזה 2003 צורה חדשה) H7 ופנסי הערפל הם: H3.

 

רציתי לשאול האם יש שם גם את הקיט קסנון אורגינל או רק מזוייפים ואם כן אז על מה ללכת?

 

 

 

תודה רבה לעוזרים הנחמדים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עוד מוצר שאני מעוניין לקנות ניתן למצוא שם גם את המיגון ובטיחות לרכב הזה (השלט אזעקת ביפר)

http://www.zap.co.il/models2.aspx?Sog=T-VehicleDefense&DB138684=307882

 

ואם כן על מה ללכת דגם מומלץ אגב אשמח לקבל דגם שניתן להניע את הרכב מרחוק ודגם שלא ניתן להניע מרחוק.

 

2 דגמים בבקשה ההכי מומלצים

1 דגם שאפשר להניע מרחוק

ו-1 דגם שאי אפשר להניע מרחוק

×
×
  • תוכן חדש...