Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר'ה

בדקתי היום שמן במנוע ותוך כדי החזרת המדיד פנימה אל הצינורית, נשבר ונפל חלק קטן מהמדיד פנימה.

מדובר על החלק הגומי/פלסטיק של המדיד.

 

חשוב לציין כי נסעתי כ30 קילומטר לאחר מכן.

מה ניתן לעשות?

האם זה מסכן את המנוע? האם מותר לנסוע כך?

אם לא, כמה עולה בערך התיקון של הבעיה?

 

תודה והמשך יום טוב לכולם

פורסם

אם זה חלק פלסטיק קטן של גומיית המדיד העליונה אין מה להתרגש מזה יותר מידי, החלף גומיה למדיד או מדיד מושלם וסע לשלום!!!

פורסם

תודה..

אני מקווה שבאמת זה לא ביג דיל.

הבעיה שאני חוששת שחלקים קטנים שיתפרקו מחתיכת הפלסטיק יעברו את סינון המשאבה ויגיעו למנוע ויפגעו בו...

האם יתכן?

פורסם

אם החלק ממש היה יבש אולי זה יקרה אבל אני בספק מה גם שמדובר בחלק פלסטיק שבודאי לא יעשה נזק משמעותי. כדי להיות רגועים אפשר אולי להחליף שמן מנוע, החלק אמור להסחף החוצה עם השמן המרוקן.

פורסם

כשאני מנסה לבדוק שוב שמן אז יש לי על המדיד המון חלקיקים קטנים כחולים של הפלסטיק.

בנוסף אני חושבת כי החתיכה נמצאת עדיין בתוך הצינורית כי ההכנסה שלה בגובה מסויים קשה יותר

האם יש צורך ללכת למוסך לגבי זה?

פורסם

יופי, חבל שאל ציינת זאת קודם! ואז בטוח שלא היית מרגיזה את המנהלים....

יש לפרק צינור מדיד ולנקות שאריות של החלק והפרורים שאת רואה זה ניסיונות הכנסת המדיד שכל פעם מפרקות מעט את החלק פלסטיק.

כמובן שלאחר פתיחת הסתימה יש להחליף שמן ומסנן.

×
×
  • תוכן חדש...