Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צודק. הכי טוב לא לחגוג ולהעלות את המורל.

מה רע שכולנו נישב בבית ונקרא ספרים?

 

לא אמרתי לא לחגוג..

אמרתי שזה נראה לי מטומטם שעיריית שנמצאות בחובות של מליונים ועשרות מליונים מוציאות בשביל הופעה של חצי-שעה עד שעה עשרות אלפי שקלים כדי לשלם לאמן אחד (וברוב המקרים מדובר על מספר אמנים) שיעלה לבמה לשיר (בד"כ גם מדובר על הופעות קצרות במיוחד של ~חצי שעה עם "מחרוזת" של 4-5 שירים, כדי שהוא יספיק להגיע לבמה הבאה..).

 

מה רע בלתת ללהקת בית-ספר (ולא חסרות להקות שכאלה ברמה גבוהה+) את הבמה?

למה לא לתת לאיזו להקה של בני-עשרה לשיר כמה שירים ישראליים?

 

אני לא אומר שיש רע בחגיגות, אבל רמות הביזבוז של יום העצמאות הגיעו לרמת אבסורד.

כל שנה, פק"ל, עיריית מוציאות בין כמה מאות אלפים לכמה מליונים, כל אחת, על חגיגת עצמאות שכאלה.

תחשוב לדוגמא על עיר כמו פ"ת, שהזמינה כמה "אמנים" - כל אחד מהם מקבל כמה עשרות אלפי שקלים בשביל חצי שעה-שעה על הבמה.

במצטבר מדובר פה על כמה מאות אלפי שקלים רק שכר אמנים.

אותה עיריית פ"ת ביקשה לפני כמה חודשים סיוע כספי ממשרד התחבורה/מע"צ להמשך עבודות הרכבת הקלה בעיר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לא אמרתי לא לחגוג..

אמרתי שזה נראה לי מטומטם שעיריית שנמצאות בחובות של מליונים ועשרות מליונים מוציאות בשביל הופעה של חצי-שעה עד שעה עשרות אלפי שקלים כדי לשלם לאמן אחד (וברוב המקרים מדובר על מספר אמנים) שיעלה לבמה לשיר (בד"כ גם מדובר על הופעות קצרות במיוחד של ~חצי שעה עם "מחרוזת" של 4-5 שירים, כדי שהוא יספיק להגיע לבמה הבאה..).

 

מה רע בלתת ללהקת בית-ספר (ולא חסרות להקות שכאלה ברמה גבוהה+) את הבמה?

למה לא לתת לאיזו להקה של בני-עשרה לשיר כמה שירים ישראליים?

 

אני לא אומר שיש רע בחגיגות, אבל רמות הביזבוז של יום העצמאות הגיעו לרמת אבסורד.

כל שנה, פק"ל, עיריית מוציאות בין כמה מאות אלפים לכמה מליונים, כל אחת, על חגיגת עצמאות שכאלה.

תחשוב לדוגמא על עיר כמו פ"ת, שהזמינה כמה "אמנים" - כל אחד מהם מקבל כמה עשרות אלפי שקלים בשביל חצי שעה-שעה על הבמה.

במצטבר מדובר פה על כמה מאות אלפי שקלים רק שכר אמנים.

אותה עיריית פ"ת ביקשה לפני כמה חודשים סיוע כספי ממשרד התחבורה/מע"צ להמשך עבודות הרכבת הקלה בעיר.

אני חולק עליך.

ישראלי צעיר שמצפה לחגיגות בעיר שלו ביום העצמאות מצפה לראות זמרים צעירים עם שירים מודרניים ולא להקות נוער בית ספריות עם שירים משנות הפלמ"ח וכוריאוגרפיה ילדותית ביותר.

שילוב ביניהן אפשרי ואפילו כדאי, אבל רק להקות מקומיות של ילדים ? מצטער, עדיף בדומה לשנה חדשה לצאת ב12 בלילה כמה חבורות של ילדים עם זיקוקי די-נור שקנו באיזה כפר ולהדליק בנקודות שונות בעיר, כי מופע של להקות ילדים זה דבר שישעמם נורא. ולא, אין מקום לציון הציונות של העבר, שירים ישראליים כמו "מים מים בששון" (שמאוד לא מתאים לתקופת מחסור במים כמו עכשיו) ודומיהם לא מתאימים ליום שכל תכליתו היא להראות את הצעירים ולא להזכיר את העבר, שלדעתי מאוד לא שמח.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
משה המבודד ולהקתו בשיר המדהים "מים מים".

את השיר המדהים "מים מים מים" שר הילד רובי, במסגרת הפטיבל לשירי זעטוטים, הפסטי-פח שנערך במגדל משה. לא משה המבודד.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Nt48pK_XgbM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

איזה בעסה.

הייתי בטוח שזה משה המבודד.

הלך על יום העצמאות.

 

שושנה - עודה פעם מנגל.

פורסם

בחדרה, עם כל הגרעונות כנראה הוא:



 

attachment.php?attachmentid=2645&d=1052742896

 

attachment.php?attachmentid=2646&d=1052742855

 

attachment.php?attachmentid=2647&d=1052742820

 

על קלטת מקורית בצבע צהוב (לא נראה לי שיש לו כסף למחשב עם צורב) :roll::lol:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...