Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי אומנם אין רכב אספנות אך אני משתדל להגיע כמעט בכל יום שישי שאני באזור (מבחינתי בכל פעם שאני מגיע למפגש כאילו הגעתי לגן עדן).

לסגירת החניון יש יתרון המונע מילדים לנסוע בפראות ברחבת החניון שבקלות יכול להסתיים באסון, עניין של נס שעדיין לא קרה משהו.

מצד שני הם עדיין נוסעים בפראות רק מחוץ לחניון בכבישים מסביב, חוסמים את הכביש ומייצרים טור חנייה לפני הפנייה למתחם החוסם את שדה הראייה לפני הסיבוב מסוכן לא פחות במהירויות שהם מגיעים לסיבוב שלא נדבר על אלו שאוהבים לנסוע ברוורס בחריקות צמיגים לאורך כל הטור עד לחנייה שמאחור.

 

בכל אופן כיום אני מחנה בתשלום בחניון הרחוק יותר מאחר והוא חניון עירוני וזול יותר ומאמין שדי בקרוב החניון יפתח מאחר וכמות הרכבים שחונה שם בקושי מממנת את שכר השומר בכניסה.

 

בקיצור עניין של תרבות לקויה בקרב הנהגים מסביב המקלקלת את הנאה אך אין פתרון חד לנושא...

פורסם

יש גם צד חיובי לענייין; אמנם כעת החנייה עולה כסף, אך באותה הזדמנות ניפטר המועדון מנוכחותם המעיקה לעיתים של המישתוללים במגרש החנייה הסמוך.

אותה חבורה "רודפת" אחרי מיפגשי המועדון בערך מיום הקמתו, וגרמה יותר מפעם אחת לעזיבת מקומות מפגש טובים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אבי , אני מסכים איתך לגמרי שמי שלא חבר מועדון לא יכול לבוא בדרישות , אבל בדיוק בנקודה זו אתם שוב מפספסים את ההבדל בין זכויות חברים למטרות שאתם מכריזים עליהן.

 

לפותח השירשור, יש כמה רחובות עם חניות אפורות מסביב להיכל ( יד לבנים , יגאל אלון בכיוון דרום , מרגולין ) , חוץ מזה אתה מוזמן לקפוץ גם למועדון החיפושיות באצטדיון רמת גן באותן שעות בדיוק .

 

לא ירדת לסוף דעתי.

בוא נקח לדוגמא את דוד שלי.

אדם מבוגר תושב ת"א שאני לוקח אות ברכב שלי לבוא ולצפות ברכבים שהוא גדל עליהם.

הוא רואה את הרכבים וכולו אושר ופריחה.

כל יום שישי (כמעט) הוא בא איתי או בלעדיי להיכל הספורט ורואה את הרכבים המדהימים.

בעבר הייה לו הליכה של מטר וחצי מהמפגש והיום החניה רחוקה וקשה לו ללכת ולראות משהו שהוא הפך כמוני לשיגרה ולהנאה.

אני ודוד שלי לא חברים של המועדון אלא צופים מהצד ונהנים מהמפגש ואני לא חושב שאני ישלם 240 שקל בשנה בעבר "מנוי לחניון" כמו שרן שושני רשם.

אני לא הולך לשלם למועדון בשביל מטרות אלו ואחרות.

אני מבקר רגיל ופשוט ואת נושא האספנות אני אוהב מכל ליבי וחי את זה.

לא אומר שאן יש לי רכב אספנות אני מחוייב להיות קשור למועדון זה או אחר.

יש לי את הרכבים שלי וזאת ההנאה שלי וכמו שכל אדם שבא אליי מסביב לחיפושית שלי ששיפצתי אותה והשקעתי בה הרבה כסף ומחשבה וכך גם את הוספה ספרינט הענתיקה שלי.

כל מי ששואל עליהם מקבל תשובה או רוצה רק לראות את ההרגשה של פעם אני מחייך ו"זורם איתו"

כל אדם המחזיק רכב עתיק גורם למשהו בלתי רגיל בכל רמזור שהוא עוצר. לא משנה אם זאת חיפושית שנת 68 או רולס רויס שנת 46 . אנשים מטבעם אוהבים לחזור אחורה בזמן ולראות איך הייתה הילדות וימי הנעורים וכך גם להראות לדור הבא.

מועדון ה-5 לא יכול בשום אופן להיות קומונה פרטית וקבוצה סגורה שכל מפגש לא יהפוך לתצוגה מרהיבה.

הרי רוב החברים מציגים שלט הסבר כל הכלי שלהם.

לכן לא חייב להיות חבר מועדון בשביל להנות מהמפגשים הללו.

ומועדון ה-5 צריך כן להתחשב במבקרים שלו ובקהל המעריצים הסובב אותו.

תאר לך חלילה שהיו באים למפגשים רק בעלי הרכבים ושום אשר נוסף לא הייה מגיע למפגשים.

אני בטוח שהאווירה הייתה מגעילה ולא נעימה.

היום שיש קהל רב ואנשים כמו דוד שלי שאוהבים את הנוסטלגיה ואת כל נושא המוטוריקה של פעם וליבם נפעם לכל רכב חדש המגיע שלא הייה שבוע שעבר.

אז לחסום אנשים כאלה???

 

אומי, גם אם תרצה אין מצב להפריד קשר בין הקהל של מועדון החמש למועדון עצמו. גם אם הוא לא משלם 240 שקל בשנה.

פורסם
ישי

אצלינו בי-ם החנייה בחינם, הבירות קרות, והרבה פינוקים מסביב, אגב אין צורך בשום חברות על מנת להתקבל

וסוג המכונית שלך לא ממש משנה לנו, אתה יכול להגיע גם ברגל, תמיד תהיה רצוי!

 

אין לנו את כמות הרכבים המגיעים לתל-אביב, אבל יש חברה נהדרים שמבינים עניין ומעוניינים לעשות מעשיים.

אבל את זה בעצם אתה כבר יודע...

 

בקיצור מתי כבר רואים אותך? - רן

 

אהלן שושני (איש יקר!!)

אני מסכים שהבירות בירושלים קרות והאווירה מיוחדת ונעימה ואני תמיד מרגיש רצוי במפגשים שלנו בירושלים.

אני אוהב לבוא עם החיפושית ולפעמים עם הוספה למפגשים אבל בסופי שבוע אני לרוב אצל המשפחה ועל הדרך מנשה להנות קצת מנחת ואווירה נעימה מצפיה ברכבים קלאסים.

אל דאגה אני עוד יחזור לפאב שלנו בימי שיש (מבטיח)

 

גם יש לנו מפגש עם הוספות תחילת חודש הבא גם אני ירצה, שתבוא!

ישי

פורסם
שלום ישי!

אחזור על מס. נקודות של קודמיי ע"מ לחדד את הדברים אך יש גם המשך.

1.המפגש בהיכל נוקיה אינו תחרות יופי , (כמו כל מפגש אחר של מועדון ה-5) אלא מפגש חברים.

לכל אחד מאתנו יש משיכה לסוג מסויים של רכב, וזה בסדר גמור ומקובל, ולכן אין כל סיבה שתרגיש שלא בנוח.

2.מגרש החניה אינו בשליטתו של המועדון באופן מוחלט,והקהל הרחב יודע זאת, לכן לא ברורה לי הסיבה מדוע טענה זו

מופנית שו ושוב כלפי המועדון.

3.אתה מוזמן, תמורת סכום סמלי, להיות חבר מועדון,ולהינות , בין היתר בחניה חינם(אם זה על הרחבה , ואם זה במגרש החניה)

4.מועדון ה-5 בהליכים די סופיים,להקמת מקום מפגש בירושלים,והנה סיבה נוספת להצטרף לשורותינו.

אשמח אם תשאיר פרטים ע"מ שנוכל לעדכן אותך בהמשך,ושנזכה לראותך ביננו

 

בברכת שבת שלום ,וחג שמח

צביקה מרגלית

 

צביקה,

1 אתה מסכים שמהפגש חברים כבר מזמן לא כזה והוא מפגש ראווה מדהים ביופוי ויש כמה מאות אחוזים יותר מהמבקרים שאין להם כלל רכבי אספנות.

2. מסכים איתך שהמגרש לא בשליטת המועדון ואני חלילה לא מפנה חצים למועדון אלא שואל אם יש מה לעשות בנידון לקהל המבקרים הלא שייכים למועדון אלא מתרשמים מרכבים.

3.צר לי, אבל בהחלט לא ארגיש בנוח להצתרף למועדון בשביל להרגיש שאני משלם חניה שנתית. אני לא משתתף בפעילויות אלא רק במפגשים גדולים.

4.בירושלים יש מפגש שגם לא קשור למועדון ה-5 שבאים אליו אנשים מאוד טובים ומיוחדים בעלי רכבי אספנות, שמאוד אוהבים את נוכחותי במקום ואני אותם.

אבל מה לעשות שירושלים זה לא ת"א וכמות הרכבים שם לא מגרדת את מה שרואים ביד אליהו. אבל אנשים בירושלים מדהימים אחד אחד עם או בלי הרכבים שלהם.

 

חג שמח ונפלא!!

ישי

פורסם

חברים יקרים

להלן העובדות הנכונות לנושא מגרש החניה!!!

  1. מגרש החניה הסמוך למפגש נמצא בבעלות פרטית, ולא בשליטתו של מועדון החמש.
  2. מסיבות עיסקיות שלו, החליט בעל המגרש להתחיל לגבות דמי חניה גם בימי שישי אחה"צ.
  3. המועדון הצליח, לאחר מאמצים, להשיג חניה חינם במגרש לחברי מועדון בעלי כרטיס בתוקף, אך אין למועדון יכולת לשכנע את בעל המגרש לאפשר חניה חינם לכל מבקר.
  4. המועדון ממליץ למבקרים לעשות שימוש במקומות חניה חוקיים ופנויים הנמצאים בסביבה, שמחייבים רק הליכה נוספת של דקות ספורות למפגש.
  5. מעבר לכך - "כוחות השוק" ינצחו.
  6. בברכה נחום קדמיאל

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם
גם אני פיספסתי את הכוונה שלך

אולי תסביר איך זה קשור לחנייה?

אבי יסביר מיד במקומי

היי אומי 5

 

תשובתי ניתנה לך לי? כאדם מהשורה. איני נושא כעת תפקיד במועדון החמש, ולכן אנא אל תטיל על המועדון את "אשמתי"...

לא מטיל אשמות , רק מעיר פה ושם על דברים שנראים לי סוטרים

איננו מפספסים שום מטרה ממטרות המועדון. עברתי עליהן שוב ושוב, ולא מצאתי שאחת ממטרותיו היא מתן חניה לאומי 5 עם החיפושית [כמשל] במפגש נוקיה. ממש כפי שלא עלינו מוטלת מציאת פתרון החניה עבורך ועבור אחרים, באירוע הקיץ בפארק הלאומי וכד'.

 

לא שאני לא מבין את כוונתך.תארתי לעצמי שדווקא אתה כן תבין להערכתי, אתה מכוון לכך שאנו מפסידים/לא מקרבים את אלו שאינם חברים אך מעוניינים בנושא, "ומונעים" מהם להגיע ולהשתתף בצפייה בתצוגה.

להבהרה: יש כמה זויות ראיה של החברים המציגים. יש חבר שרוצה שיבואו צופים רבים ויש שמעוניין שלא - מאחר וחושש שישרטו לו את האוטו וכד'. אןלם איך שלא יהיה, אין ממטרות המועדון לדאוג לחניה לשאינם חבריו, מה גם שהחניה ממש לא בשליטת המועדון.

המועדון אסיר תודה למי שאיפשר לו ולחבריו לחנות בחינם. אך מכאן ועד לטענות מצד "אנשי חוץ" יש מרחק גדול.

 

אגב, מפגש החיפושיות היה פעם מקום מפגש של המועדון. בדיוק אותה הסיבה "שכל אחד יכול לבוא ולעשות מה שרוצה, חראקות, לחנות, לצפור וכד' " היתה הגורם שהמועדון מחפש לעצמו מקומות שקטים וסגורים לחניה עבור חבריו.

 

מקווה שהסברתי את עמדתי, וכמו שבכל בילוי אחר, אדם משלם עבור חניה או חונה במרחק שלשה רחובות והולך ברגל, כך גם ניתן לעשות לגבי ההגעה לתצוגה.

 

שיהיה חג שמח

אבי נוף.

אינני חבר מועדון ולכן גם אינני בא למועדון בדרישות , כשחפצה נפשי לראות רכבים שאינם ממועדון החיפושיות אני בא ברגל או עם טוסטוס , אני גר במרחק דקה מיד אליהו .

אבל לדעתי אם אתם חורטים על דגלכם שקירוב אנשים לתחביב הוא אידאל ( תקן אותי אם אני טועה ) אז צריך לעניין אתכם נוחות הגישה שלהם , לא כי מגיע לאותם אנשים אלא כי זה מקדם את האידאל שחרוט על דגלכם .

אני סתם לפעמים לא מבין את הגישה המעורבת שלכם , ומעיר באמת רק מגישה של ביקורת בונה.

ברור לי שבמקרה דנן זה לא בשליטה שלכם, אבל התשובה של מי שלא חבר מועדון שלא יבוא בדרישות אולי צודקת אבל במקרה הזה לאו דווקא הנכונה .

אומי, גם אם תרצה אין מצב להפריד קשר בין הקהל של מועדון החמש למועדון עצמו. גם אם הוא לא משלם 240 שקל בשנה.

אולי פיספסת , אינני חבר מועדון , ולעיתים רחוקות אני הקהל , אני מאוד אוהב מכוניות ישנות מרוב הסוגים ואני האחרון שמעניין אותו מי חבר במועדון החמש ומי לא .

למפגשים של החמש שצמודים לביתי אני כמעט ולא מגיע אף פעם כי בשעות אלא יש את המפגש של מועדון החיפושיות .

 

בכל מקרה אתה מוזמן לבקר גם אצלינו ברמת גן .

 

לסיכום , אינני מבקש מכם דבר, כי לא הצטרפתי, אם תרצו תקחו את מה שאמרתי כנקודה למחשבה ואם לא אז לא, מאחל לכולכם המשך חג שמח.

 

אומי

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...