Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה אני נתקל בבעיה מאוד מוזרה.

בערב, כאשר אני מסובב את הבורר לכיוון הדלקת התאורה, כל הלדים ברכב לא פועלים, קרי:

לוח השעונים, ליד בוררי המזגן, כפתורי החלונות בדלתות וכו'. אבל פנסי הדרך עובדים.

אולם, לפעמים לאחר נסיעה של זמן מסויים - לפעמים קצרה ולפעמים ארוכה - כל הלדים נדלקים.

לאחר שאני מסובב את הבורר כדי לכבות את הלדים ולהדליק אותם שוב מיד לאחר מכן - כבר לא ניתן.

מה יכולה להיות הבעיה, היכן להתחיל? יש רעיונות?

פורסם

בדקתי ואף ניקיתי. הבעיה מוזרה מאוד!

יש למישהו רעיונות נוספים?

מישהו רמז לי שככל הנראה מדובר ב"הלחמות לקויות". האם זה יכול להיות?

פורסם

לא הגיוני שזה יהיה פיוזים מכיוון שאתה אומר שלפעמים הנורות נדלקות,

רובב הסיכויים שישנו איזה חוט רופף או כמו שאמרת הלחמות לקויות תעשה עוד בדיקה אבל

מקיפה על החוטים בלי לפספס שוום חלק

עוד יבוא היום וגם לי יהיה Ford Mustang 67'

חסר לי רק כסף זמן מקום כלים וידע.

פורסם

אם אלה החוטים או ההלחמות, איך אפשר להסביר את העובדה שברגע שהלדים פתאום דלוקים ואני מכבה ואז מנסה להדליק שוב - הם כבר לא נדלקים? מגע רופף יכול לגרום לתופעה כזאת?

×
×
  • תוכן חדש...