Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הכוונה?

האם מדובר בעוד 500 ש"ח לשנה או שמה מדובר באלפים?

עניין הביטוח היה ידוע לי וניסיתי לדלות פרטים מסוכן הביטוח אך כמנהגו הוא הרגיע אותי ואמר שלא מדובר בהבדל זועק לשמיים יחסית לרכבים אחרים?

 

אם למשל מדובר בהפרש של כמה מאות ש"ח לשנה ומנגד הרכב אמין מאד וחסכתי כסף בעלויות מוסך אז אולי כדאי,לא?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
אני אתעלק קצת על השרשור הזה והייתי רוצה לקבל עוד מידע ממי שיודע על אמינותה של האוקטביה מהשנים האחרונות 2007/8 ובמיוחד מנועי הבנזין היות ואני שוקל לרכוש כזו. אחד השיקולים הוא גודל תא המטען או הסיכוי (הקלוש) למצוא סטיישן עם קלומטרז' נמוך.

 

מעבר למכניקה,איך מתנהגות מערכות החשמל,האלקטרוניקה,נעילות,חלונות וכיו"ב?

 

על מה כדאי לשים לב בבדיקת אוקטביה?

 

וכמובן,תודה..

בגרסאות הידניות ישנה בעיה עם הקלאצ' שגומר את החיים שלו מהר מהצפוי.

הרבה מרווח לרגליים ומזגן מפוצל - נחמד מאוד!

הגה "רך" ומדויק.

מנוע הבנזין הפשוט, MPI 1.6 עם שמונה שסתומים - די עגלתי.

הגיר האוטומטי מעולה וחסכוני.

וכמובן עלויות ביטוח מטורפות.

 

לדעתי: אפשר למצוא חבילה טובה יותר.

אם אתה מחפש בנזין, עדיף ללכת על ה2.0 FSI הפחות נפוץ.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

×
×
  • תוכן חדש...