Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך יודעים בן כמה שנים הרכב, והאם הוא מתאים ל"אספנות"


redbaron
שימו לב! השרשור הזה בן 7402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי אתם מייאשים אותו סתם שלא לצורך.

בשום מקום לא נאמר שזהות הבעלים לא ידועה. כל שנאמר זה שהרכב לא עבר טסט במשך שש שנים. עמית ציין את הדרך להכשיר אותו מחדש. זה עולה כסף וריצות אבל בהחלט אפשרי.

יתקנו אותי עורכי הדין, אבל מה שקובע לענין הבעלות הוא חוזה המכירה/קניה ולא האקט הרישומי במשרד התחבורה. אם לאוטו אין טסט, אי אפשר להעביר רישום בעלות אפילו פעם אחת, שלא לדבר על שתים, ואם הרכב נמצא בחזקתך, איך בדיוק ימכור אותו המוכר פעמיים? כדי להבטיח שלא ימכר לאחר, צריך לרשום הגבלה ברשם המשכונות. שם גם בודקים אם אין שיעבוד/עיקול.

 

אבל בעצם אתם צודקים. זה לא כדאי. רד מזה גילי מיד!

(ואז אני אקנה אותו :wink: )

 

נמרוד

 

עדיין ישנה אפשרות שרשויות המס ירשמו עיקול על הרכב ולהם לא משנים שום הסכמים.

עד שלא יסולק החוב - לא תועבר בעלות...

 

יתרה מזאת אם הבעלים ילכו לעולמם - הבעיה הרבה יותר סבוכה...

 

לדעתי הדרך היחידה לעשות את ישר - היא להעלות את הרכב לכביש בהקדם האפשרי, ולא לחכות עד 2009, אז תוכל להעביר בעלות מיד - ואין כל תסבוכת.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתם מייאשים אותו סתם שלא לצורך.

בשום מקום לא נאמר שזהות הבעלים לא ידועה. כל שנאמר זה שהרכב לא עבר טסט במשך שש שנים. עמית ציין את הדרך להכשיר אותו מחדש. זה עולה כסף וריצות אבל בהחלט אפשרי.

יתקנו אותי עורכי הדין, אבל מה שקובע לענין הבעלות הוא חוזה המכירה/קניה ולא האקט הרישומי במשרד התחבורה. אם לאוטו אין טסט, אי אפשר להעביר רישום בעלות אפילו פעם אחת, שלא לדבר על שתים, ואם הרכב נמצא בחזקתך, איך בדיוק ימכור אותו המוכר פעמיים? כדי להבטיח שלא ימכר לאחר, צריך לרשום הגבלה ברשם המשכונות. שם גם בודקים אם אין שיעבוד/עיקול.

 

אבל בעצם אתם צודקים. זה לא כדאי. רד מזה גילי מיד!

(ואז אני אקנה אותו :wink: )

 

נמרוד

 

עדיין ישנה אפשרות שרשויות המס ירשמו עיקול על הרכב ולהם לא משנים שום הסכמים.

עד שלא יסולק החוב - לא תועבר בעלות...

 

יתרה מזאת אם הבעלים ילכו לעולמם - הבעיה הרבה יותר סבוכה...

 

לדעתי הדרך היחידה לעשות את ישר - היא להעלות את הרכב לכביש בהקדם האפשרי, ולא לחכות עד 2009, אז תוכל להעביר בעלות מיד - ואין כל תסבוכת.

 

אל תשכח שלרכב אין טסט 6 שנים !!! זה אומר שכבר הוא צריך לשלם כ-10K ש"ח ועוד לא התחלנו לגעת ברכב ...

לפי דעתי תכנס לסיפור הזה רק אם יש לך מספיק כסף + יש לך מספיק זמן לריצות + אין לך בעיה עם בירוקרטיה ואתה לא מתייאש מהר + (וזה הכי חשוב) אתה מבין באיזה רכב מדובר ולכן אתה תהיה מוכן לקחת את הסיכון ...

 

אני בזמנו (כשקניתי את המנטה) הייתי בדיוק באותה סיטואציה כמו שלך. המנטה עמדה 4 שנים (אבל אצלי היא הייתה מופקדת), לרכב כמובן לא היה טסט, המצב שלו היה גרוע מאוד בכדי לסדר ולעשות טסט מהיר בשביל לעשות העברת בעלות. למזלי הבחור שמכר את האוטו בחור נחמד מאוד, הוא נתן לי את התעודת זהות שלו והוציא חדשה בשבילו ועד היום אנחנו בקשר והוא פשוט נדהם כל פעם שאני מראה לו את ההתקדמות בעבודה על האוטו ...

המנטה עדיין לא בבעלותי כי עדיין אין לה טסט אבל אני בטוח שאחרי שאני אעביר אותה טסט לא יהיו לי בעיות בהעברת בעלות ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשבילך מאד שהכל ילך לך חלק עם הרישוי .

לשפץ רכב שקניתי ולא על שמי !!!! אני לא הייתי עושה זאת בשום אופן :!:

 

צודק ב-1000 %!! לך תדע מה יקרה ברגע האמת.... :roll:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בישביל זה יש עורכי דין, משלמים להם כסף והם דואגים לביטחונך (אם חושבים על זה טיפה, נהיינו די רכרוכיים, לא?! פעם היו שומרים עליך ביריונים, סמוראים, גנגסטרים תלוי באיזה חלק בכדור שלנו נולדת, היום, אנשים לפלפיים בחליפות יקרות :lol: ).

 

לא?!

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בישביל זה יש עורכי דין, משלמים להם כסף והם דואגים לביטחונך (אם חושבים על זה טיפה, נהיינו די רכרוכיים, לא?! פעם היו שומרים עליך ביריונים, סמוראים, גנגסטרים תלוי באיזה חלק בכדור שלנו נולדת, היום, אנשים לפלפיים בחליפות יקרות :lol: ).

 

לא?!

 

 

הסכמים וחוזים טובים רק לבית משפט!!

כאשר אחד הצדדים לא ירצה לכבד אותו הנייר יהיה טוב רק לבית משפט=הרבה הרבה זמן מבוזבז+בירוקרטיה משוגעת+הפסד של הרבה הרבה כסף!!

מה שבטוח עורכי הדין תמיד מרוויחים

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לכל, למה הבעלים הנוכחי (שלא עשה העברת בעלות בזמנו) קנה את האוטו ככה? אולי כבר אז היתה בעיה כלשהי? איך אתה יודע, שהבעלים הרישמי, ביום שתרצה לעשות אתו העברת בעלות רישמית, לא יגיד לך "קפוץ לי, זה האוטו שלי"? אתה מכיר אותו? לפחות, תכיר אותו עכשיו, תראה במי מדובר! אולי הוא איזו אישיות מפוקפקת (ובלי לפגוע, העסקאות מסיגנון הזה, ללא העברת הבעלות וכאלה, לפחות בזמנו, לדעתי נעשו בין האנשים, איך נגיד, לא רציניים מדי, כמובן להבדיל מחברה שהיום רק מחפשים רכב תחביב)? וצודק ע"ד שכתב לגבי תקיפות (או לא) של קניה ללא העברה - אין שום תוקף חוקי להסכם כתוב ללא העברת בעלות, אכן במיקרה הטוב אם יהיו בעיות תיתן להרוויח היטב לע"ד!

 

סיפור: הקאפרי שלי, שבזמנו מצאתי נטוש, אחרי שהצלחתי (די בקלות) למצוא הבעלים, שהתגלו כזוג צעיר וחביב, היה ללא טסט כשנתיים, והיה רשום לו ברישיון "מעוקל ע"י ביטוח לאומי". לשימחתי, בעלת האוטו הייתה יותר מנחמדה, ורצה כמו מטורפת בשביל להסדיר את כל העניינים (וכל זה בשביל 700 ש"ח :shock: ). ורק לאחר שהיה בידי רישיון "נקי", שילמתי על כל הטסטים (אז לא היה צריך גם לעבור אותו), והעברנו בעלות, ללא כל בעיה כצפוי. ורק אז, ביום למחרת, האוטו נכנס ל"טיפול"! לפני זה,אפילו לא רציתי לגעת באוטו, והייתי מה-זה "חם" עליו!

 

מה שכן - הרבה יותר מאוחר כן קניתי קאפרי כזה לחלקים מבחור עם אותו סיפור, שלא עשה העברת בעלות ממישהו מהעבר, ולכן באמת עשינו רק חוזה, די חפיף אפילו, כי היה ברור שהרכב לא חוזר לכביש. ואכן, הוא פורק וכבר מזמן לא קיים... וגם אז לא הייתי רגוע במיוחד... אבל שוב, מדובר היה ברכב "גמור" לחלקים בלבד, שניקנה בגרושים. לא נראה לי, שהייתי ישן בלילות, אם הייתי משקיע כמה אלפי שקלים ברכב שרישמית לא שלי... אבל כל אחד עם האופי שלו... :D:wink: אם תחליט שאתה כן "הולך על זה" - בהצלחה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...