Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 60K והחלפת רצועת תזמון לגולף שלי


Shays
שימו לב! השרשור הזה בן 7845 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעקבות זה שמלאו לגולף שנה וחצי בלי אחריות החלטתי שאין טעם לתרום כסף לאגודת "צמפיון" אלא לעשות את הטיפול במוסך אחר.

 

על חזי וכריסי שמעתי רק דברים טובים ואני מתכוון לקבל מהם הצעה לטיפול הזה.

 

הבעיה היא כזאת, בטיפול 60K מחליפים לפי הוראות צמפיון:

 

שמן מנוע

רצועות V

פילטרים

פלגים

רצועת תזמון ומותחנים (במנועי דיזל בלבד), וכבר אין לי דיזל, וטוב שכך :lol:

 

המידע היחיד שמצאתי בספר הרכב על החלפת רצועת טימינג בגולף זה "התייעץ בסוכן המורשה שלך מתי ואם צריך להחליף את רצועת התזמון"

 

שהייתי בשבוע שעבר בצמפיון הבוחן החליט לפי הפנים היפות\לא יפות שלי שצריך להחליף את הרצועה עוד לפני שראה את הרכב או ידע כמה זמן הוא על הכביש.

 

אינני מתכוון לבזבז למעלה מ1000 כי הסוכן אמר.

 

למישהו יש מידע לגבי החלפת הרצועה ומתי?

איציק כל כמה זמן נהוג ברכבים אחרים להחליף את הרצועה? או שצריך לשואל את הסוכן.

בעד או נגד טיפול אצל חזי וכריסי?

 

תודה רבה

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהקישור הנ"ל משמע שאתה רחוק הרבה קילומטרים והרבה שנים מההחלפה:

 

http://www.contitech.de/ct/contitech/allgemein/innovation/zahnriemen_e.html

 

אבל בהתחשב בקישור הבא, אולי בכל זאת כדאי...

 

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/?f=1&t=92

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקבות זה שמלאו לגולף שנה וחצי בלי אחריות החלטתי שאין טעם לתרום כסף לאגודת "צמפיון" אלא לעשות את הטיפול במוסך אחר.

 

על חזי וכריסי שמעתי רק דברים טובים ואני מתכוון לקבל מהם הצעה לטיפול הזה.

 

הבעיה היא כזאת, בטיפול 60K מחליפים לפי הוראות צמפיון:

 

שמן מנוע

רצועות V

פילטרים

פלגים

רצועת תזמון ומותחנים (במנועי דיזל בלבד), וכבר אין לי דיזל, וטוב שכך :lol:

 

המידע היחיד שמצאתי בספר הרכב על החלפת רצועת טימינג בגולף זה "התייעץ בסוכן המורשה שלך מתי ואם צריך להחליף את רצועת התזמון"

 

שהייתי בשבוע שעבר בצמפיון הבוחן החליט לפי הפנים היפות\לא יפות שלי שצריך להחליף את הרצועה עוד לפני שראה את הרכב או ידע כמה זמן הוא על הכביש.

 

אינני מתכוון לבזבז למעלה מ1000 כי הסוכן אמר.

 

למישהו יש מידע לגבי החלפת הרצועה ומתי?

איציק כל כמה זמן נהוג ברכבים אחרים להחליף את הרצועה? או שצריך לשואל את הסוכן.

בעד או נגד טיפול אצל חזי וכריסי?

 

תודה רבה

שי

 

תסתמך רק על אינפורמציה שקיבלת בספר הטיפולים המקורי של היצרן בכפוף להוראות היבואן, שים לב להוראות שונות בנוגע לאקלים חם ותנאי נסיעה קשים (אם יש) - וכן, כדאי לשאול במוסכים המורשים מתי כדאי להחליף את הרצועה (מבלי לציין כמה ק"מ עבר הרכב, אם אפשר).

 

בצרפתיות מחליפים לרוב כל 60K ק"מ, ביפאניות בד"כ כל 80K-100K ק"מ...ושוב, תסתמך רק על מה שכתוב בספר הרכב של היצרן (לא המתורגם) ועל מה שממליץ המוסך המורשה (לפעמים הם מחמירים עקב האקלים ותנאי הנסיעה הקשים וכדאי להישמע להוראותיהם).

באם הינך מחליף במוסך לא מורשה - דאג שהעבודה תתבצע בצורה יסודית (אצלי החליפו גם מחזיר שמן למנוע וסט אטמים מקורי למכסה של הטיימינג - לא יקר ב-כ-ל-ל).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לדברי איציק, כדאי לברר מראש עד כמה העבודה מורכבת. יש מכוניות בהן מאוד קל לכוון את הרצועה וכל מכונאי ממוצע יכול להסתדר. לעומת זאת, יש מנועים שדורשים כלים מיוחדים (למשל מנועי 16 השסתומים של פיאט).

 

נסה לברר גם אילו מיסבי טיימינג הינם רגישים יחסית. די מתסכל להחליף רצועה ולגלות לאחר כמה חודשים שאחד המיסבים התחיל להרעיש ויש צורך לחזור על כל העבודה...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לידע כללי...

 

ברובר 825, מנוע ה-K של סידרת רובר, החליטו לשים לא רצועת טימיניג אחת, כי אם 5!!!

 

פרט לזה, שהמוסכים מעדיפים להמליץ לך על מוסך מורשה אחר להחלפה הזאת, כי אף אחד לא אוהב לעשות את זה...

היא דורשת יומיים!! עבודה במוסך מורשה גדול.

או 4!!! ימים במוסך קטן כמו זה שבראשון...

 

העלות: אלפי שקלים.

 

מזל שאין לי 825... :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה תאמר על בראבו HGT שדורשת שליפת המנוע החוצה בכדי להחליף את רצועת התזמון?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לדברי איציק, כדאי לברר מראש עד כמה העבודה מורכבת. יש מכוניות בהן מאוד קל לכוון את הרצועה וכל מכונאי ממוצע יכול להסתדר. לעומת זאת, יש מנועים שדורשים כלים מיוחדים (למשל מנועי 16 השסתומים של פיאט).

 

נסה לברר גם אילו מיסבי טיימינג הינם רגישים יחסית. די מתסכל להחליף רצועה ולגלות לאחר כמה חודשים שאחד המיסבים התחיל להרעיש ויש צורך לחזור על כל העבודה...

 

שי

 

:mm_yeah:

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקבות זה שמלאו לגולף שנה וחצי בלי אחריות החלטתי שאין טעם לתרום כסף לאגודת "צמפיון" אלא לעשות את הטיפול במוסך אחר.

 

על חזי וכריסי שמעתי רק דברים טובים ואני מתכוון לקבל מהם הצעה לטיפול הזה.

 

הבעיה היא כזאת, בטיפול 60K מחליפים לפי הוראות צמפיון:

 

שמן מנוע

רצועות V

פילטרים

פלגים

רצועת תזמון ומותחנים (במנועי דיזל בלבד), וכבר אין לי דיזל, וטוב שכך :lol:

 

המידע היחיד שמצאתי בספר הרכב על החלפת רצועת טימינג בגולף זה "התייעץ בסוכן המורשה שלך מתי ואם צריך להחליף את רצועת התזמון"

 

שהייתי בשבוע שעבר בצמפיון הבוחן החליט לפי הפנים היפות\לא יפות שלי שצריך להחליף את הרצועה עוד לפני שראה את הרכב או ידע כמה זמן הוא על הכביש.

 

אינני מתכוון לבזבז למעלה מ1000 כי הסוכן אמר.

 

למישהו יש מידע לגבי החלפת הרצועה ומתי?

איציק כל כמה זמן נהוג ברכבים אחרים להחליף את הרצועה? או שצריך לשואל את הסוכן.

בעד או נגד טיפול אצל חזי וכריסי?

 

תודה רבה

שי

 

בצרפתיות מחליפים לרוב כל 60K ק"מ, ביפאניות בד"כ כל 80K-100K ק"מ...ושוב, תסתמך רק על מה שכתוב בספר הרכב של היצרן (לא המתורגם) ועל מה שממליץ המוסך המורשה (לפעמים הם מחמירים עקב האקלים ותנאי הנסיעה הקשים וכדאי להישמע להוראותיהם).

איציק

 

בפיג'ו מדגמי 99 החלפת רצועת טיימינג היא כל 90K ק"מ או כל 3 שנים, המוקדם מביניהם

עד מודל 99 זה 60K

 

וזה מעורר תהיות

106 מודל 98 זהה לחלוטין מכנית ל-106 מודל 99

גם המק"ט של הרצועת טיימינג זהה, בדקתי..

 

אז מדוע בכל זאת יש הבדל בהוראות התחזוקה של רצועת הטיימינג בדגמי 106 ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7845 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...