Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

The Italian Monster has arrived


Leonm13
שימו לב! השרשור הזה בן 5504 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רועי,

 

הסט נמכר בסביבות ה-2K$ והוא נועד לעבוד אקטיבית, משמע אין קרוס.

המידות של הסט הם:

 

Size TH 6.5 woofer: 165mm

Size TH 3.0 midrange: 80mm

Size TH 1.5 tweeter: 34mm

 

נכון להיום הסט הזה נמכר רק כסט 3 חלקים מלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מוצרי אודיסון\הרץ ושאר מוצרים מבית תאגיד elettromedia נמכרים בארץ במחירים לא רחוקים מהמחירים שלהם בחו"ל, לכן אני מניח שגם בארץ המחיר יהיה בסביבות ה-2K$.

כמובן שיש יבואן סדיר לכל המוצרים של הרץ\אודיסון, היבואן הוא אודיו סיסטם הבעלים נקרא דרור, אני מניח שלאון יוכל לענות על זה בצורה טובה יותר ממני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני רואה עכשיו באתר של אודיסון, כנראה שטעיתי.



 

הכי טוב לכולם יהיה לקרוא פה.

מצטער עם בלבלתי מישהו.

 

 

בהצלחה.

:)

 

כלומר? כמה עולה?

לא הבנתי כלום מהאתר צ'כית אני לא יודע:| בהנחה שזה צ'כית

 

אלי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת לעשות סדר בבלאגן:

 

אין ייבוא סדיר של מוצרים אלה משום שהם מיוצרים בכמות מוגבלת אחת לשנה. (עבודת יד דרך אגב) :)

מי שירצה להזמין כמובן יצטרך לעשות הזמנה דרך אחד המשווקים המורשים ואז המוצר יוזמן ספציפית מהחברה באיטליה.

 

וופר - 6.5 אינץ

מיד - 3 אינץ

טוויור - 1.5 אינץ

 

כל האלמנטים באים בנפרד, אין "סט מוכן", לכן ניתן להרכיב 2,3 חלקים..

 

קרוסים פאסיביים גם קיימים וניתן לרכוש ( גם יקרים נורא), כאשר הקרוסים בנויים בצורה כזו שניתן לשנות בהם רכיבים (של אודיסון ) ולהגיע לנק' חיתוך שונות/ time correction.

 

לגבי מחיר - סט ה 3 חלקים יעלה מעבר למה שאנשים רשמו כאן לפני :)

Sound Monitor DTA-500X + CDT-450X

Audison THESIS HV VENTI @ High-End Custom X-over

Audison THESIS THX3 @ Audison THESIS Sax & Voce & Violino

Audison THESIS Uno @ 2X Audison THESIS Basso

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכיבים מאוד מרשימים ואני מאחל לך הנאה אין סופית מהם אבל אני חייב להעיר הערה בנוגע למשהו שחוזר על עצמו כל הזמן בפורום.

עניין המוצרים שמיוצרים בעבודת יד או אוטומטית על ידי מכונה או פס יצור כלשהו, אין שום קשר בין שיטת היצור במובן הזה לבין איכות המוצר הסופי, כל אדם שמתעסק ביצור יודע שמיכון אוטומטי ליצור מוצר מסוים עולה הון תועפות ולמוצר שמיוצר בסדרות מאוד קטנות אין הצדקה להשקעה הזאת בתהליך היצור ולכן מייצרים אותם בצורה ידנית (עבודת יד), תאמין לי שאם היו קונים את המגברים והסטים האלה בכמויות שקונים מוצרים במחירים נמוכים יותר, הם היו מיוצרים בפס יצור והתוצאה לא היתה שונה.

היתרון היחיד שמקבלים ממוצר בעבודת יד הוא תחושת הייחוד שמתעצמת לה מעבר לעובדה שהקונה יודע שאין הרבה לקוחות אניני טעם בעלי יכולת כמותו. (:

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכיבים מאוד מרשימים ואני מאחל לך הנאה אין סופית מהם אבל אני חייב להעיר הערה בנוגע למשהו שחוזר על עצמו כל הזמן בפורום.

עניין המוצרים שמיוצרים בעבודת יד או אוטומטית על ידי מכונה או פס יצור כלשהו, אין שום קשר בין שיטת היצור במובן הזה לבין איכות המוצר הסופי, כל אדם שמתעסק ביצור יודע שמיכון אוטומטי ליצור מוצר מסוים עולה הון תועפות ולמוצר שמיוצר בסדרות מאוד קטנות אין הצדקה להשקעה הזאת בתהליך היצור ולכן מייצרים אותם בצורה ידנית (עבודת יד), תאמין לי שאם היו קונים את המגברים והסטים האלה בכמויות שקונים מוצרים במחירים נמוכים יותר, הם היו מיוצרים בפס יצור והתוצאה לא היתה שונה.

היתרון היחיד שמקבלים ממוצר בעבודת יד הוא תחושת הייחוד שמתעצמת לה מעבר לעובדה שהקונה יודע שאין הרבה לקוחות אניני טעם בעלי יכולת כמותו. (:

 

כמובן שמה שאמרת זה נכון, אבל יש גם את כל נושא איכות המוצר שיוצא והצורה שנבדק אחד אחד שבסופו של דבר כן מעידה על איכותו הסופית.

 

בכל מקרה אני רק ציינתי שזה מיוצר בעבודת יד ולאחר מכן הזכרתי כמה פעמים כסיבה לכמות היצור המזערית יחסית והמחיר היקר.

שום דבר מעבר לזה וזה גם לא הדבר "המעניין" כאן אז אין טעם להתעסק בזה בתרד הזה

 

תודה

Sound Monitor DTA-500X + CDT-450X

Audison THESIS HV VENTI @ High-End Custom X-over

Audison THESIS THX3 @ Audison THESIS Sax & Voce & Violino

Audison THESIS Uno @ 2X Audison THESIS Basso

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש , חתיכת מגבר ללא ספק.

 

לגבי העבודת יד - נכון להיות בעבודת יד אי אפשר להגיע לדיוק של מכונה אבל במגברים וציוד מהסוג הזה לא שווה להנדס פס יצור מטעמים כלכלים ולכן עושים את זה בעבודת יד.

לגבי בקרת האיכות - אין שום השפעה של עבודת יד או מכונה על התוצאה הסופית . ההשפעה היא פונקציה של יסודיות האנשים בבקרת האיכות ובעיקר של המהנדסים שמנחים ומחליטים מה ואיך מתבצע ונבדק.

 

מה שכן , אם אני הייתי צריך מגבר לסט אפ שישתמש בקרוס שבמגבר בחיים לא הייתי בוחר במגבר הזה. על מנת לכייל סט 3 חלקים בצורה טובה צריך לנסות עשרות נקודות חיתוך בסלופים שונים. אין שום סיכוי לעשות את זה עם קרוס מהסוג הזה. חבל.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגביי היצור אתה צודק

 

לגביי החיתוכים אתה טועה , מדובר באין ספור מודולים שאתה יכול להחליף כמו כן סוויץ לתלילות כך שאין בעיה עם זה, להפך

 

זה אנלוגי (כבר עדיף בעניי) ,רק שהעניין מסורבל.

 

רק דבר אחד לא נפל לי האסימון .

 

למה בסטריאו לרכב המגברים עולים יותר מהרמקולים , בעניי זה לא נכון והמגברים מוערכים יתר על המידה ברכבים .

 

אבל שוב זאת דעתי ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרגע לא דיברתי על כמות האפשרויות (ואני גם לא מכיר את הכמות לכן לא התיחסתי לזה).

דיברתי על התהליך של בחירת המודול האידיאלי.

מיקסום ביצועים של סט סאב + סט 3 חלקים קידמי ברמה הזו דורש מיספר גדול מאוד (לא 5 לא 10 וגם לא 50) של נקודות חיתוך שונות ו\או סלופים בין ארבעת האלמנטים. לעשות את זה בצורה שהמגבר הזה מציע את זה לטעמי היא אפילו לא ממשית.

לא משנה כמה המגבר מעולה והוא כמובן סופר מעולה , אם הוא מקטין את היכולת לכוון ולמקסם את הביצועים של הסט הקידמי אז לטעמי הוא לא מצדיק את עצמו. עבור סט עם קרוס פאסיבי כן. אקטיבי ממש לא.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק דבר אחד לא נפל לי האסימון .

 

למה בסטריאו לרכב המגברים עולים יותר מהרמקולים , בעניי זה לא נכון והמגברים מוערכים יתר על המידה ברכבים .

 

אבל שוב זאת דעתי ...

 

מכיוון שברמקולים ביתיים אתה משלם בעיקר על המחשבה, החומר וההנדסה שהושקעו בבניית התיבות לרמקולים ופחות, הרבה פחות, על האלמנטים עצמם, מה גם שלא מעט מהמותגים הגדולים משתמשים באותם האלמנטים כגון ויפה, פירלס, סקאן-ספיק וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5504 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...