Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני לפני קניה והדילמה היא בין מאזדה 6 2300 סמ"ק לבין הונדה אקורד 2000 סמ"ק שניהם משנתון 2003 כי זה התקציב\

בגדול אני מכיר את הרכבים אבל אשמח לקבל את דעתכם בעניין נקודות כגון- דלק אמינות טיפולים ביצועים וכו..

 

תודה וחג שמח לכולם

פורסם

ההונדה מעולה ובעלת המנוע+גיר הטובים בקטגוריה בשנתון הנ''ל.

אך היא יקרה ומאוד דלה.

אבזור דל בגרסאות הבסיס ,טאסות 2 כ''א...

המאזדה מגיע מאוד מאובזרת,עם מושבי עור מנוע חזק,גיר אוטו 5 היל',ג'אנטים וכד'.

אני חושב שההונדה תהיה חסכונית יותר בדלק אך ההוצאות שלה יהיו גבוההות יותר.

ביטוח,טיפולים.

בטיחות תלוי ברמת הגימור של האקורד שמגיעה בבסיסה עם 2 כ''א וללא ESP.

ה6 מגיעה עם6 כ''א ESP ועוד..

תלוי בצרכייך.

האם בדקת מתחרות נוספות בקטגוריה?

פורסם

6 מגיעה עם ESP גם בדגם LUXURY וגם PREMIUM החל מ-2003

 

אני הייתי מעדיף ה-6 על גבי אקורד רק בגלל האבזור הבטיחותי בשפע, לאומת חוסר מוחלט של אבזור כזה באקורד. רק בדגם PREMIUM של אקורד ומעלה יש אבזור סביר, אך המחיר די גבוהה.

 

מבחינת אבזור נוסף גם הייתי מעדיף את ה-6 בגלל סלון עור, צמיגים נמוכי חתך, סאן רוף וכד'.

 

הונדה מעולה, אך מאוד יקרה בדגמים המצוידים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

לי יש את המאזדה 6 2.3 2003 הרכב מעולה והגיר הוא 4 הילוכים רק בשנת 2006 הם החליפו ל5 הילוכים.

צריכת דלק של 500-550 ק"מ ל 60 ליטר הרוב נסיעות עירוניות.

יש בקרת שיוט , שליטה מההגה על המערכת , כסא נהג חשמלי , קסנון אורגינל , סאנרוף ריפודי עור.

פורסם

בהונדה תמיד תקבל פחות בעבור השקל שלך

וזה יותר חריף ככל שעולים בקטגורית הרכב

ללא ספק ה6 עדיפה בכל הפרמטרים

פורסם
שלום לכולם

 

אני לפני קניה והדילמה היא בין מאזדה 6 2300 סמ"ק לבין הונדה אקורד 2000 סמ"ק שניהם משנתון 2003 כי זה התקציב\

בגדול אני מכיר את הרכבים אבל אשמח לקבל את דעתכם בעניין נקודות כגון- דלק אמינות טיפולים ביצועים וכו..

 

תודה וחג שמח לכולם

עוד תגובות..

×
×
  • תוכן חדש...