Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1.MOREL HYBRID OVATION

2.MOREL DOTECH OVATION

 

מה עושה את ההבדל ב 1000 שקל?

ו העם זה ממש משמעותי

 

טוויטר הרבה יותר טוב- יורד נמוך יותר,מפורט יותר.

וופר הרבה יותר טוב- מדוייק יותר,מהיר יותר ויורד יותר נמוך.

קרוסאובר הרבה יותר איכותי מהדוטק.

 

בקיצור, שווה כל גרוש:).

under construction..

פורסם

I havent heard that much of a diffrence between the hybrid woofer and the tempo/pulse , it is quicker no doubt but it doesnt get lower . The pulse can play 50 hz no problem with quality amp and sealed doors , the hybrid gets lower ? No. Faster , more vocals sure .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

מה הקשר לטמפו/פולס עכשיו?

 

דובר על הייבריד אוביישן מול דוטק אוביישן והאם התוספת מחיר מצדיקה את זה.

 

אם כבר אתה מעלה את הנושא הזה ועונה לתגובתי אז אגיב בנושא.

אין בכלל ספק ולא הקל שבקלים שההייבריד הוא הרבה אבל הרבה יותר טוב.

זה שאלמנט יכול לנגן 50HZ זה מצויין, מבחינתי לוופר 6-7 אינטש זה בגדר חובה.

 

ההבדל הוא, איך הוא ינגן אותו.

הטמפו/פולס/מילניום או כל סט אחר ברמה הזאת פשוט לא מסוגל לתת הענות טובה בתחום הנמוך, רק "לנגן" 50HZ זה לא מספיק הוא גם צריך להיות מורגש ודומיננטי.

ואת זה לצערי אי אפשר להגיד על הסטים הללו והאמת גם על הדוטק.

 

בנוסף, וופרים איכותיים יותר סטייל סקאן-ספיק רווליטור וכו' גם מנגנים 30HZ בשמחה.

אפילו וופרים בינוניים כמו הקלארוס של HAT יכולים לנגן יותר נמוך מ50HZ.

 

ומהנסיון הרבה שלי עם המגוון הרחב של מורל לטעמי ההייבריד אוביישן בדלת סטנדטית ללא בניות מיוחדות וכו' פשוט נשמע מעולה, ועל אחת כמה וכמה עם עבודה טובה של איטום וזויות.

 

להגיד שאין הבדל בין הוופר של ההייבריד לבין הוופר של הטמפו זה פשוט מנותק מהמציאות.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...