Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכירים את האנשים שמספרים שכל החיים שלהם ''עברו לנגד עניהם'' ברגע מסוכן זה או אחר...

 

חרטא עולמית והיא כרגע עפה דרך החלון שלכם

 

 

היום יצא לי ליפול עם מלגזה רגילה מגובה של 2 מטרים! פעמיים!!!

ולא ראיתי שום דבר חוץ מהידיים שלי שרעדו במשך 2 דקות...

 

אז איך זה קרה אתם בטח מתים לדעת... :twisted:

 

אני עובד במחסן בתור מלגזן ומגיעות אלינו משאיות עם קונטנרים עליהם, בגלל שזה מחסן קטן אין אפשרות מבחינת מקום

שתהיה מלגזה גדולה שיכולה להוריד קונטנר ממשאית אבל עדיין צריך לפרוק אותה ובזהירות כי זה חומרים מסוכנים ואי אפשר להשתמש בכל מיני טריקים כמו שעושים במקומות אחרים

אז בנו רמפה מיוחדת שמאפשרת למלגזה לעלות עד לקונטנר ולפרוק ממנו את הסחורה.

 

היום בבוקר הגיע למחסן נהג וותיק שיש לו גם רשיון למגזה

(והוא עובד בחברה עוד לפני שאמא והאבא של הבעלים חשבו להביא אותו לעולם..)

ואותו סיפור קונטנטר ארוך על משאית, ואני בדיוק הייתי במשרד וכשיצאתי ראיתי שהוא כבר שם את הרמפה וניסה לעלות.

אבל הוא לא הצליח, בגלל שהיה גשם והכל היה רטוב וחלק מידי, אז אמרתי לו שירד ואני כבר יפרוק את המכולה

 

עכשיו שתבינו הרמפה הזאת באורך של כמעט 11 מטרים והיא נראית בערך כמו המטוסים שיש להם 3 גלגלים והם תמיד בשיפוע

עם האף למעלה

עכשיו תחשבו מה יקרה אם יהיה יותר מידי משקל על החלק הקידמי של המטוס...

כמו נדנדת קרש הוא יפול עם האף למטה והזנב יעלה למעלה

וזה בדיוק מה שקרה לי! הנהג לא הצמיד את הרמפה וגם לא קשר את הרמפה למשאית

ואני כבר מתוך הרגל תופס קצת מרחק נותן לחיצה בריאה על הגז ועולה את הרמפה בקלילות ואיך שאני מגיע למעלה

פתאום הרמפה נופלת קדימה ושתבינו למלגזה אין בולמים אין קפיצים ואפילו אין אוויר בצמיגים

אז תשכחו מנוחות כי המושג הזה קיים רק בספוג של הכיסא וגם זה בקושי ב 3 ס''מ ואני תופס את עצמי במצב לא עם 2 הרגליים אחת על הברקס והשניה על הקלאץ (שהוא גם ברקס) ובזווית כאילו שמישהוא חיבר כיסא לקיר ונתן לי לשבת

 

אחרי כמה שניות של מחשבה הבנתי שאופציה הכי טובה שלי זה לנסות ליסוע רוורס

אז הכנסתי לרוורס השארתי רגל אחת על הברקס\קלאץ רגל שניה סוחטת את הדוושת גז שתי ידיים על ההגה והמון תפילות

שלא ידעתי שאני בכלל מכיר...

ותאמינו או לא זה הצליח אפילו הצלחתי לעבור חצי מהרמפה, הקטע המצחיק שזה היה כמו בסרט מצוייר.

אחרי שהצלחתי לברוך מהקצה ועצרתי פתאום הבנתי שאם הרמפה נפלה לכיוון אחד עכשיו היא צריכה ליפול לכיוון השני למצב

הנורמלי שבו היא נמצאת (כמעט) תמיד ואז שוב אני נופל מגובה של 2 מטר באוויר בתוך מלגזה שכבר צריכה להתגייס

 

זה היה נחמד קצת כעסתי אבל זה לימד אותי שבטיחות זה באמת לא משחק כי אם הייתי נופל קדימה אז המלגזה יכלה למחוץ אותי

ובמצב כזה אף אחד לא ירצה לצאת חי כי זה יותר גרוע ממוות...

 

אבל צחקנו על זה קצת הבנו את המוסר השכל (אסור לסמוך על אנשים אחרים ובייחוד לא על זקנים סנילים!)

ואני ינסה למצוא תמונות שיסבירו את הסיפור יותר טוב למי שלא הבין...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

וואו :|

נפל לנו בעבודה ג'ק חשמלי מרמפה שמי יודע מה היה צריך להביא בישביל להרים אותו מגובה מטר וחצי ככה

אז מה קורה מ2 מטר עם מלגזה ווואו "|

פורסם

רכב כללי ?

 

 

הזכיר לי את הסיפור בתמונה המצורפת

(עריכה - תשמרו כתמונה או פתחו בחלון חדש כי עם ההגדלה של האתר זה בילתי קריא)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כשמדובר בבטיחות בעבודה - בטח כשמתעסקים בציוד כמו מלגזות - אף פעם לא לסמוך על אף אחד חוץ מאשר על עצמך!!

כל הנהלים שבעולם וכל הותק שבעולם לא מבטיחים אותך מפני רשלנות או חוסר תשומת לב.

 

טוב שיצאת מזה בלי נזק, הכי חשוב שלמדת את הלקח.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
רכב כללי ?

 

 

הזכיר לי את הסיפור בתמונה המצורפת

(עריכה - תשמרו כתמונה או פתחו בחלון חדש כי עם ההגדלה של האתר זה בילתי קריא)

שמע זה גאוני

Fiat Bravo 1.6 Sx 16V

<---------------------

פורסם
רכב כללי ?

 

 

הזכיר לי את הסיפור בתמונה המצורפת

(עריכה - תשמרו כתמונה או פתחו בחלון חדש כי עם ההגדלה של האתר זה בילתי קריא)

 

 

שמע, זה אמנם נשמע כואב,אבל זו ללא ספק אחת מתאונות העבודה הכי משעשעות שיצא לי לראות,והתיאור של הבנאי בכלל קורע מצחוק (בערך בקומה ג' פגעתי בחבית....).

 

קטע ענק !!!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הזכיר לי את הסיפור בתמונה המצורפת

 

וזוכה בתואר טמבל השנה הוא...

חזק ביותר.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כנהג מלגזה , אני בטוח שזה כאב (אבל גם קצת מצחיק).

 

אני שולח קישור לאבא שלי , שהוא ממונה בטיחות במפעל גדול , אני בטוח שהוא יוכל להישתמש בסיפור הזה.

 

לגבי הסיפור על הפועל ביניין שהביאו פה , אני מכיר אותו כבר שנים (את הסיפור) לא נשמע אמיתי אבל בהחלט עם מוסר השכל.

 

ודבר אחרון , בטח עוד מעט חנן יכנס , ויזמין אותך אחר כבוד לשירשור " איך יצאתי אידיוט " בג'יפולוג.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
רכב כללי ?

 

 

הזכיר לי את הסיפור בתמונה המצורפת

(עריכה - תשמרו כתמונה או פתחו בחלון חדש כי עם ההגדלה של האתר זה בילתי קריא)

 

 

הסיפור הזה בדיוק שוחזר במכסחי המיתוסים - רק ששם החבית בהתחלה לא נשברה.

 

אבל אחר כך הם הסתדרו, ובאסטר נח על משכבו בשלום :lol:

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

×
×
  • תוכן חדש...