Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופ"ש של ראלי - אליפות ישראל - (מירוץ מס' 5) ממ"י/IRDA.


אלון חלווה
שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בראלי אכן היו רק שני רכבים מהקטגוריה של 2 על 4 (S) עד 1600 סמ"ק וזו אכן קטגוריה זולה יותר.

כל מי שבתחום יודע שאין בעייה לקנות רכב - הבעייה להחזיק אותו אחרי זה.

שימו לב לאחוז הגבוה של "לא מסיימים" באירועי ראלי לעומת ספרינטים. בראלי צריך רכבים אמינים יותר ואמינות בתחום הזה=רכב יקר יותר עם תחזוקה טובה יותר. (מתלים טובים יותר, גיר, ציריות, תפוחים, גומיות, מפרקים ומה לא?)

לכך יש להוסיף גם את העובדה המצערת שאכן היום רוב המשתתפים בקטגוריה זו עם רכבים במצבי צבירה שונים (זה בונה, זה תקוע, זה מגיע רק לספרינטים וכו' - כידוע לחלקכם גם אני נמנה על קבוצה זו).

אני מקווה שבקרוב נראה עוד הרבה רכבים מכל הקטגוריות.

 

 

מילה לגבי תוצאות הראלי הקצר:

אני מקבל את הערתו של מישל ומחכה להחלטת ועדת המירוצים של ממ"י שתשפיע כמובן גם על ההחלטות אצלנו.

בכל מקרה - זה חלק מהספורט וכולנו צריכים לחכות בסבלנות עוד קצת. אני בטוח שברוך ורמי יעשו עבודתם נאמנה.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה העדכון בנושא הערעורים כפי שנמסר לי ע"י מישל (כפי שהוא קיבל מרמי לימון לאחר בירורים שביצעו) - הדברים הם דבריי רמי לימון ערכתי כמובן לתקציר והוספתי את דעתי בחלקים מסויימים:

 

לגבי תלונות שיש לנהגים או צוותים בזמן המרוץ:

1) תלונות נידונות רק אם הן מגיעות בזמן הארוע אל שולחן הנהלת המרוץ. לא שום דבר אחר. רק תלונה אחת הגיע והיא זאת של רכב 14 יובל מלמד ומיקי יוחאי. מבדיקה ושיחזור של שעון הזמנים והסרט שהוא משאיר הסתבר שלמרות שנרשם לו בכרטיס הזמנים זמן זינוק 10:00 בפועל הוא זינק ב 10:19 אי לכך תוצאת המיקצה תוקנה בהתאם.

2) התלונה לגבי רמי שוכטוביץ התקבלה בעל פה וזה לא תקין, גם הפעלת לחץ לאחר מכן לשינוי העונש לא היתה תקינה - בכל מקרה ממ"י לוקח אחריות לנושא ואולם כאמור משלא הוגשה תלונה רישמית - לא היה מקום לטפל בדברים מלכתחילה.

3) לגבי איחור של צוותים להגיע במועד הקבוע לרישום וכניסה ל PIT - לא היה רישום מסודר של המאחרים ובנוסף לא הוגשה שום תלונה מאף אחד בכתב ומסודר. כנ"ל - אין תלונה רישמית -אין טיפול.

4) לגבי תלונות מאוחרות לאחר סיום המרוץ עד רגע זה לא קיבלתי שום תלונה (וכמובן גם לא בכתב) כך שאין שום סיבה להתיחס לזה.

5) התיחסות לחליפות מגן...טעות שהוזנקו מי שעלו למסלול ללא חליפת מגן. להבא לא יעלה רכב למסלול ללא ציוד המגן הנדרש.

 

תגובת מישל:

מקבל את ההחלטה של ממ"י ויבצע עדכון תוצאות בהתאם. תוצאות המירוץ ה-5 של האליפות יעודכנו ויפורסמו בהקדם .

מישל

 

תגובה נוספת שלי:

לאור הבדיקה המעמיקה והמקצועית שביצע ממ"י - ועדת המירוצים של IRDA (שזה כרגע רק אני לצערי - מוזמנים להתנדב) - אינה רואה לנכון להתערב בהחלטות שהתקבלו. לאור זאת הערעורים שנתקבלו יתוקנו בהתאמה גם במירוץ האליפות. מישל יעלה את התוצאות הסופיות בקרוב.

בנימה אישית ברצוני להודות לרמי לימון ולברוך על הטיפול המקצועי. ברור שהיו דברים שאינם בסדר (דברים אלו יידונו בנפרד ולא על גבי הפורום) ואולם, לקיחת האחריות והאומץ לתקן את הטעות ראויים להערכה. לא קל לבצע שינויים כאלו כעת וכמובן שצריך יהיה להמנע מהישנות מקרים כאלו בעתיד.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצורף קובץ עם התוצאות המעודכנות לאחר התיקון בהתאם לערעורים.

יש לציין שעדיין ישנו ערעור של פאדי ג'אבר שעדיין לא התקבלה החלטה לגביו.

מירוץ 5.doc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

12 מכוניות בGroup N, מרשים למדינה כמו שלנו.

כנראה כשכל עמותות הראלי מאחדות כוחות יש מספיק מכוניות לקיים אליפות.

וממה שראיתי במירוץ הקודם של ממ"י, גם ארגון מקצועי (מרשלים עם אפודים, מכשירי קשר, שמשיות, מים, סטייג'ים מסומנים וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מספיק מהכל!

ברגע שיאפשרו להתחרות בצורה חוקית ומסודרת (לא שאנחנו לא מסודרים היום) אז תראה כמה רכבים יש בארץ וכמה עוד יהיו!!!

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז אחרי שבוע לחוץ מאוד של עבודה יש לי קצת זמן להגיב.

בתגובה שלי אני נעזר בחלק מהדברים שנכתבו בפורום הסגור מכיוון שאני חושב שיש לנכון להעלות אותם לפורום הפתוח על מנת לשפר ולתקן לאירוע הבא.

אז ככה, קודם כל נתחיל עם הצד החיובי. לאחר שנתיים של ניווט פעיל, ראלי זה היה הראלי הראשון שלי שנעשה NOTES יום קודם ולכן החוויה הייתה חדשה ומרעננת. הגענו לאירוע שבו עוד 11 משתתפים מאותה הקטגוריה שלנו, עוד פעם ראשונה מבחינתי, למזג אוויר כמעט מושלם ומסלול מעניין מאוד. סה"כ, אני מאוד נהנתי, האירגון של ממ"י היה מקצועי, פיטס מאוד נחמד (במיוחד לנו שהגענו מוקדם) ואווירה קצת שונה (אולי ריבוי המשתתפים עשה את שלו).

לגבי הדברים הבאים, בוא נזכור שביקורת זו היא ביקורת בונה (דיי דורש הסבר בעולם הנהגים חמומי המוח) ונועדה לשפר את האירועים הבאים.

* קנסות, הוטל כנס על אחד המתחרים שאני מאוד מכבד, לאחר לחץ מצד מתחרים אחרים הקנס הוסר. עכשיו, זה לא משנה אם הקנס מוצדק או לא (ויכול להיות שלא), לא מבטלים קנס בגלל לחץ. יש דרכים מסודרות לעשות זאת (פרוטסט, מיקי יוחאי עשה זאת כאשר חשב שהיה טעות ובסופו של דבר צדק והזמנים נבדקו ועודכנו). אני מבין את כל הכעס שקיים בבן אדם כאשר הוא מקבל עונש או קנס, אבל יש דרכים מקובלות לטפל בזה ופה אני לא מאשים את הנהג, אלא את המארגן שהסכים להכנע ללחץ ולא להסביר על הפרוטסט.

* חוסר הבנה לגבי ה-TC למתחרים חדשים, נווט שמכבד את עצמו צריך להיות מודע לגבי זמני כניסה ל-TC (וגם לגבי פרוטסט אגב). אז יש נווטים חדשים, אני שמח מאוד. חשוב וכדאי לתת להם הסבר קצת לפני זה על מנת למנוע בעיות. יותר מזה, חשוב שהמארשלים שאמור להיות מקצועיים ידעו קצת לגבי זמני כניסה ל-TC.

* נהגים שנוהגים ללא חליפה או כל מיגון אחר, חבר'ה, העניין מ-ס-ו-כ-ן! וראינו באירוע הנוכחי עד כמה הוא יכול להיות מסוכן. על המארגן לא להקל ראש בנושא ולנקוט באמצעים קשים כנגד מי שחושב אחרת.

* טבלה, היו קיימים 2 טבלאות, 1 לקצר ו-1 לארוך. היה בלבול גדול בטבלאות כאשר מתחרה פרש מהתחרות ולכן חשוב לרכז הכל בטבלה אחת מסודרת. דבר זה יצר בעיות כאשר מתחרים פרשו והיה צמצום בהזנקה (אנחנו ואוהד וניר לביא שחיכינו כבר ביציאה למקצה השלישי חיכינו המון מבלי שיודיעו לנו שצומצמו פערים).

* פרסום תוצאות, לא מפנה אצבע מאשימה ולא אומר שזה בכוונה, אבל חשוב שמפרסמים תוצאות לפי שהרשמיות יוצאות, לא לבלבל מקומות.

 

קצת תודות, תודה רבה לממ"י ומישל על הקמת אירוע כל כל נחמד. תודה רבה לצלמים על התמונות של המטס האווירי הפרטי שהיה לנו. תודה רבה לצבי לייט על הגרירה. ואחרון חביב תודה ענקית לאביחי ומוסך זוהר שדואגים שהאימפרזה תמשיך לתפקד במצב מושלם.

 

חבר'ה, כמו שאמרתי, הביקורת היא בונה, והיא באה לתקן ולנסות לשפר.

סה"כ היה מירוץ מאוד מעניין, אני וקובי נהננו מאוד, ומתכוננים לאירוע הבא.

105657652_yWEaa2cx_IMG_7772.jpg

שי אסרף - Team Kobi-Racing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט ולא רשמתי, תודה הכי גדולה מגיעה לזלמן דגן מנהל הקבוצה. שדואג לעזור לנו גם מרחוק.

אני יכול לומר שרוב הידע שלי בעולם הראלי מגיע ממנו. ת-ו-ד-ה!

שי אסרף - Team Kobi-Racing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

 

אני משתדל לא לכתוב בפורומים כיון ששתיקה תמיד שמרה על איזון ורגיעה בין הניצים,

 

אני מרשל כבר שלוש שנים בהם הוותי תומך בספורט , אחד שמקים ותורם מזמנו (האישי) ימים ולילות ללימוד תחום ההקמה והארגון בתחום הראלי והספרינט.

 

אל לנו לראות את הטפל ולראות את העתיד ביחוד השורות כמו למידת הכשלים שקרו, לראיה ישבנו בישיבה מסכמת כ-4 שעות (עד עשר בלילה) ולא חסכנו מעצמנו (אפילו כעסנו אחד על השני) אך בסופו של יום נשפר ונידע להיות טובים יותר.

 

תודה לכל המפרגני וביחוד ל"צוות סובארו" יובל ומיקי שלא שוכחים לרגע את "מועדון המרשלים" ומציינים תודה בכל כתבה, שורות אלו הם שגורמות לנו לבוא לארועים ליצור ולהקים ארוע לתיפארת.:lol:

 

תודה לכולם על סוף שבוע מדהים .

 

 

אסף שדמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...